Ja hij kijkt uit dat die nog te lam is om naar de WC te gaanquote:Op zondag 19 december 2004 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik vind het maar een logge kerel..
Ik geloof dat je inmiddels elke verdediger graag bij feyenoord zietquote:Op zondag 19 december 2004 15:04 schreef jerryx het volgende:
Ik vind je nogal negatief over de beste verdediger van de HCE, Methodmich. Alex is een held, die ik graag bij Feyenoord had gezien.
Als je het moet doen met Prutser Pauwe zeg je snel rare dingen.quote:
Bouma komt als verdediger tekort voor de CL en de duels met Ajax en Feyenoord. Maar Alex schakelt alleen de Jhonny van Beukerings van deze wereld uit.quote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef Radegast het volgende:
Kom op, Bouma echt niet hoor![]()
Ooijer wel natuurlijk....
Je gaat vaak de fout in de laatste tijd, Methodmich. Zijn we niet van je gewend.quote:Op zondag 19 december 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Bouma en Ooijer zijn al beter, jullie eigen spelers.
Als je zo'n topic opent doe je huiswerk dan ook goed. Tamelijk kansloos als je dit gaat roepen terwijl het algemeen bekend is dat Alex voor 2 seizoenen bij PSV blijft, en daarna naar Chelsea vertrekt. Deze hebben namelijk z'n transfersom betaald, psv betaald slechts het salaris van Alex.quote:Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
PSV-fans waren bang dat Alex snel naar Engeland zou gaan.
Daarvoor is het nodig dat Alex 75 % van de Braziliaanse interlands speelt. Brazilië speelt veel interlands, Alex wordt nooit international.
Conclusie: goed nieuws voor de fans van Alex, want hij speelt nog wel een tijd voor PSV!
Hee slimmerik... Hij kan pas naar Engeland als hij aan de regels voldoet en dat lukt voorlopig niet.quote:Op zondag 19 december 2004 15:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je zo'n topic opent doe je huiswerk dan ook goed. Tamelijk kansloos als je dit gaat roepen terwijl het algemeen bekend is dat Alex voor 2 seizoenen bij PSV blijft, en daarna naar Chelsea vertrekt. Deze hebben namelijk z'n transfersom betaald, psv betaald slechts het salaris van Alex.
quote:Op zondag 19 december 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Misschien ziet u in IKEA wel eens kinderen lopen die hun ouders kwijt zijn. Zo kijkt Alex in balbezit.
Wie werd er vandaag in de 9e minuut gewisseld?quote:Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef stame het volgende:
[..]
het is een goede verdediger, net zoals Saidi die misschien wat beter is
toevallig nog een kater van gister ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef stame het volgende:
[..]
het is een goede verdediger, net zoals Saidi die misschien wat beter is
idd, is zielig héquote:Op zondag 19 december 2004 16:08 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou Saidi en Alex wel eens in een bokswedstrijd willen zien eigenlijk. Verder zijn het alletwee goede verdedigers. Maar dat opgehemel na een half seizoen aardig spelen.. poeh..
Ik heb nooit geklaagd over topictitels en heb geen award voor de meest integere user en tot nu toe is het gewoon helemaal waar.quote:Op zondag 19 december 2004 15:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Flauw topic, zeker voor iemand die ik heb zien klagen over 'trollende titels' van Ajax-topics en houder van de award voor meest integere VBL-poster?
Terechte rode kaart gisteren, ik vond het een moedige actie van de scheidsrechter, ondanks intimidatie van de PSV-ers. Scheidsrechter Van Sichem, is dat een Belg?
Co en AZ, dat kan je pas zeggen als ze echt kampioen worden. Lees mijn mening daarover maar na.quote:Op zondag 19 december 2004 15:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Je gaat vaak de fout in de laatste tijd, Methodmich. Zijn we niet van je gewend.
Eerst met Co en AZ, en nu onderschat je Alex toch flink.
Ik vind het al knap als ze 3e worden. Dan is Co nog steeds een goede coach. (Al blijft het een arrogante hufter)quote:Op zondag 19 december 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Co en AZ, dat kan je pas zeggen als ze echt kampioen worden.
Sowieso Ajax deel 114 en 115 (terecht overigens als je het mij vraagtquote:Op zondag 19 december 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb nooit geklaagd over topictitels en heb geen award voor de meest integere user en tot nu toe is het gewoon helemaal waar.
Ik zie de ironie er wel van in, echter de humor niet in de ironie. Ik zag nog meer ironie, en dat wilde ik even kwijt, c'est tout.quote:Op zondag 19 december 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
En als je de ironie van dit topic niet inziet, moet je er niet posten hoor.
Het is toch de KNJB?quote:Op zondag 19 december 2004 16:56 schreef ASSpirine het volgende:
het is een gewone rode kaart, een verdedigende fout
daar gaan ze toch onmogelijk een schorsing langer dan 2 wedstrijden voor kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |