Gokjes hebben ze wel genomen idd. Afdankertjes van andere eerste divisie clubs, vrijbuiters (van Ankeren). Ik hoop dat er nog wat spelers uit Amsterdam komen (uit het 2e ofzo). Kalkhuis bevalt ook wel goed. Maar die willen vaak al niet naar Haarlem, laat staan Almere.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, valt me ook zeker niet tegen waar ze nu staan. Het heeft toch even tijd nodig voor je ook echt spelers kunt gaan interesseren om naar een relatief jonge profclub te komen. Spelers waarvan je voor 90 % zeker kunt zijn dat ze een versterking zijn, bedoel ik dan vooral. Nu moeten ze toch ook wel gokjes nemen.
Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.quote:Ter informatie voor de supporters die meegaan naar Roosendaal voor de uitwedstrijd tegen RBC.
Het stadion is open vanaf 18.45 uur en de kaarten worden verkocht aan het bezoekersvak à 12,50 per kaart. Er is geen openbaar vervoer naar het stadion en het dichtsbijzijnde treinstation is op 6 km afstand.
Waarschuwing: Indien er sprake is van onder invloed verkeren van alcohol en andere zaken zullen deze supporters conform de reglementen geen toegang krijgen tot het stadion.
Geen alcoholverkoop in bezoekersvak
Luchthoorns en lange vlaggenstokken zijn niet toegestaan. Foto en filmapparatuur zijn toegestaan mits voor eigen gebruik
Stewards en politie geven geen toestemming voor het publicerenvan foto's waarop zij staan afgebeeld.
Ga jij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
Even ter informatie:
[..]
Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.
Nee. Heb ook geen idee hoeveel man er mee gaan, denk een stuk of 10 per wedstrijd.quote:
Dibi mag wat mij betreft zeker blijven! Momenten speler, maar kan beslissend zijn. En Ali heb ik wel eens zien voetballen, maar zo goed is 'ie niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik zag dat Dennis Hollart wel verlengd had.
Juan Viedma ook weg natuurlijk, dus inderdaad, weer veel nieuwelingen. Zal Dibi blijven? En zal Ali Bouali doorschuiven naar de proftak??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |