abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44736612
That's all folks!
pi_44995450
Matthias Saettre (22, multifunctionele aanvaller, Odd Grenland) is op proef. Een Noor is nieuw in Almere toch?
That's all folks!
pi_44997464
Nee die hadden ze nog niet. Ken de beste man verder ook niet...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45010171
Tip van Edwin van Ankeren zeker?

Ik denk dat ze ook wel weer wat gaan opvissen aan jeugdspelers die elders geen contract meer krijgen. En misschien wel iets uit de hoofdklasse.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45010913
Ik vind het over het algemeen een goede zaak om goed in de hoofdklassen rond te kijken na jongens in de categorie 20-25 jaar. Voor hen is het vaak de laatste kans om hogerop te gaan, daar heb je vaak goede krachten aan.
That's all folks!
pi_45022854
Precies. Kijk maar naar bijvoorbeeld Koevermans .
Al is het natuurlijk wel een groot niveauverschil en ook de motivatie is denk ik minder. Maar voor Omniworld natuurlijk prima genoeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45044205
Niveauverschil tussen hoofdklasse en het rechterrijtje van de eerste divisie is vrijwel nihil. Hoogstens qua conditie wat verschillen. Dus voor Omniworld is er met slim scoutingswerk genoeg te halen. En dan niet Shane Arana Barrantes.
www.thuisuiteten.nl
pi_45045515
Die valt wat tegen inderdaad. Maar Amrabat is toch wel een nuttige kracht gebleken. Al zal hij nooit in de eredivisie terecht komen.
Klik dan als je durft
pi_45045639
En dan te bedenken dat Amrabat uit de eerste klasse kwam. Kan zo nog vijf van dat soort spelers opnoemen in de hoofdklasse A en B zaterdag die wellicht nog beter zijn.

Maar goed, die jongens moeten ook willen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45082769
Uiteraard, maar Amrabat is wel gegroeid hoor (niet in lengte, zo groot is 'ie niet).
En ik moet Schulting toch ook wel nageven het redelijk te doen. Het kleinste budget (op 1 club na dacht ik), alles nieuw, er werd (wordt) een beetje lacherig naar gekeken allemaal. Met beperkte middelen toch redelijk presteren.
Klik dan als je durft
pi_45085130
Nou, valt me ook zeker niet tegen waar ze nu staan. Het heeft toch even tijd nodig voor je ook echt spelers kunt gaan interesseren om naar een relatief jonge profclub te komen. Spelers waarvan je voor 90 % zeker kunt zijn dat ze een versterking zijn, bedoel ik dan vooral. Nu moeten ze toch ook wel gokjes nemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45085327
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, valt me ook zeker niet tegen waar ze nu staan. Het heeft toch even tijd nodig voor je ook echt spelers kunt gaan interesseren om naar een relatief jonge profclub te komen. Spelers waarvan je voor 90 % zeker kunt zijn dat ze een versterking zijn, bedoel ik dan vooral. Nu moeten ze toch ook wel gokjes nemen.
Gokjes hebben ze wel genomen idd. Afdankertjes van andere eerste divisie clubs, vrijbuiters (van Ankeren). Ik hoop dat er nog wat spelers uit Amsterdam komen (uit het 2e ofzo). Kalkhuis bevalt ook wel goed. Maar die willen vaak al niet naar Haarlem, laat staan Almere.
Klik dan als je durft
pi_45874085
Even ter informatie:
quote:
Ter informatie voor de supporters die meegaan naar Roosendaal voor de uitwedstrijd tegen RBC.
Het stadion is open vanaf 18.45 uur en de kaarten worden verkocht aan het bezoekersvak à 12,50 per kaart. Er is geen openbaar vervoer naar het stadion en het dichtsbijzijnde treinstation is op 6 km afstand.
Waarschuwing: Indien er sprake is van onder invloed verkeren van alcohol en andere zaken zullen deze supporters conform de reglementen geen toegang krijgen tot het stadion.
Geen alcoholverkoop in bezoekersvak
Luchthoorns en lange vlaggenstokken zijn niet toegestaan. Foto en filmapparatuur zijn toegestaan mits voor eigen gebruik
Stewards en politie geven geen toestemming voor het publicerenvan foto's waarop zij staan afgebeeld.
Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.
Klik dan als je durft
pi_45874936
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
Even ter informatie:
[..]

Ik denk ik meld het even voor iedereen die mee wil gaan.
Ga jij?
pi_45888277
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ga jij?
Nee. Heb ook geen idee hoeveel man er mee gaan, denk een stuk of 10 per wedstrijd.
Klik dan als je durft
pi_46601007
Vanavond uit naar Veendam, denk niet dat daar veel te halen is, maar je weet maar nooit. Het gaat niet onaardig.
Klik dan als je durft
pi_46608543
Zat ik er even naast.
Klik dan als je durft
pi_46608842
Zo! Wat ben ik blij dat jij er naast zat zeg .

0-2 .
pi_46839051
Met een beeeeetje geluk in het linkerrijtje na vandaag.
Klik dan als je durft
pi_47572691
Geen overeenstemming met Schulting over een nieuw contract. Jammer, hij deed het wel aardig (ondanks de afstraffing vorige week). Benieuwd wie ze nu weten te strikken.
Klik dan als je durft
pi_47586494
Roy Wesseling?

Die is naar eigen zeggen in gesprek met een Nederlandse club.

Juan Viedma (32) verlaat FC Omniworld na dit seizoen en gaat spelen bij Katwijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_47587100
Of Rini Coolen, maar die zal zichzelf wel hoger hebben zitten.
That's all folks!
pi_47863640
Onnodig verlies tegen de Deventenaren.
Klik dan als je durft
pi_47909167
Hoe speelden de Eagles?
That's all folks!
pi_47915140
Ik vond ze eerlijk gezegd gelijkwaardig of misschien zelfs iets minder dan Omniworld. Vooral qua felheid. Maar wel effectief.
Klik dan als je durft
pi_48006993
Dwight Eind weg bij Omniworld.

Er zijn nog vier kandidaten om de nieuwe hoofdtrainer te worden.

Daartussen zitten een oud-voetballer (Vanenburg??), een zeer ervaren oefenmeester (Van der Lem??) en een trainer uit de hoofdklasse (Ted Verdonkschot? Cees Lok? Peter Boeve? Simon Kistemaker?).

Suijk enig idee?
www.thuisuiteten.nl
pi_48007242
Ik heb het idee dat het Peter Boeve wel eens zou kunnen worden, die deed al iets met scouting geloof ik. En Dwight Eind weg is niet zo erg, waar gaat 'ie heen?

En de seizoenskaart voor de staantribune gaat maar liefst 59 euro kosten.
Klik dan als je durft
pi_48007354
Waarheen is onbekend, maar volgens de papieren VI wordt zijn contract niet verlengd.
www.thuisuiteten.nl
pi_48031226
Ook Cakir, Prinsen, Gouttebarge en Marcel Huisman gaan sowieso weg. Ook Molenaar vertrekt ergens anders heen. Dat wordt weer een heel nieuw team volgend jaar.
Klik dan als je durft
pi_48053101
Ik zag dat Dennis Hollart wel verlengd had.

Juan Viedma ook weg natuurlijk, dus inderdaad, weer veel nieuwelingen. Zal Dibi blijven? En zal Ali Bouali doorschuiven naar de proftak??
www.thuisuiteten.nl
pi_48053298
FC Omniworld naar de eredivisie
pi_48069869
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik zag dat Dennis Hollart wel verlengd had.

Juan Viedma ook weg natuurlijk, dus inderdaad, weer veel nieuwelingen. Zal Dibi blijven? En zal Ali Bouali doorschuiven naar de proftak??
Dibi mag wat mij betreft zeker blijven! Momenten speler, maar kan beslissend zijn. En Ali heb ik wel eens zien voetballen, maar zo goed is 'ie niet.
Klik dan als je durft
pi_48078971
Een nieuwe keeper is in ieder geval gevonden, Mark Zegers.
Klik dan als je durft
pi_48079412
Aardige keeper voor 1e divisie begrippen.
pi_48219314
En wat Suijk en ik al vermoedden, blijkt waar. Volgens VI is Peter Boeve een voornaam kandidaat om trainer te worden bij FC Omniworld. Tja, bij de profs vond ik hem nooit erg overtuigend.
www.thuisuiteten.nl
pi_48298714
Inderdaad, niet echt. Maar wie weet. Schulting heeft het op zich niet heel slecht gedaan. Ze staan nu 17e, maar wel in het rijtje met de clubs vanaf plaats 12 ongeveer. Vanavond uit naar Den Bosch, valt ook niet zo heel veel te halen denk ik.
Klik dan als je durft
pi_48302190
En nu valt opeens regelmatig de naam Bart Logchies, momenteel werkzaam bij JOS Watergraafsmeer. Dat zou pas een verrassing zijn!
www.thuisuiteten.nl
pi_48564114
We zullen het zien. Beetje saaie wedstrijd gisteren, maar wel gewonnen. En er waren helemaal geen Haarlem supporters!
Klik dan als je durft
pi_48579251
Logchies inmiddels afgeketst op de financiële kant van het verhaal, las ik laatst.

Wie oh wie wordt het nu?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:39:58 #140
17328 methodmich
Nummer 10
pi_48893688
En dus toch Peter Boeve!

Hij verruilt Be Quick '28 na één seizoen voor FC Omniworld. Zijn assistent zal Peter van Vossen worden.

Dus Peter & Peter aan de macht in Almere!
www.thuisuiteten.nl
pi_48899349
Yep, en Schulting naar Wezep.
Klik dan als je durft
pi_48899814
Ben benieuwd naar het duo Boeve en Van Vossen, misschien wel een periodetitel? .

Kan Van Vossen trouwens weer in zijn oude huis in Almere wonen. Woonde hier ongeveer 200 meter vandaan .
pi_48903998
Doelstelling was om binnen 3 jaar een middenmoter in de Jupiler league te zijn, na 5 jaar te denken aan promotie. Maar ik moet nog maar zien of Boeve er wat uit krijgt, ben niet zo kapot van hem.
Klik dan als je durft
pi_48915989
Een prima coach voor Omniworld wel. Hij heeft in de loop der jaren wel wat bijgeleerd.
That's all folks!
pi_49297087
De groeiplannen zijn wat bijgesteld, de gemeente geeft geen subsidie meer, terwijl er wel op gerekend was.
Klik dan als je durft
pi_49579536
Bas vd Brink (verdediger) vastgelegd, komt over van Emmen, daarvoor bij Utrecht. Ook verdediger Wesely Zandstra is gecontracteerd, ook al wat ervaring opgedaan bij Top, ADO en Zwolle.

Volgend jaar weer een heel nieuw team, Dibi blijft ook niet.

Overigens wel leuk, 24 mei wordt er geoefend tegen Ajax Cape Town.
Klik dan als je durft
pi_49720117
Ik houd het topic wel alleen in leven.

Een exotische speler is gecontracteerd, de topscorer uit de Hoofdklasse A, Diangi Matusiwa, is gecontracteerd. Hij komt uit Angola en heeft ook gespeeld bij RKC en Utrecht.

Hiep hoi.
Klik dan als je durft
pi_49736448
Weer een speler van Argon dus. Deze is wat mij betreft beter dan Shane Arana Barrantes, al weet ik nog niet of het net zo'n succes kan worden als Nordin Amrabat.
www.thuisuiteten.nl
pi_50238049
Ga je je SCC verlengen Suijk?
That's all folks!
pi_50515885
Ja, heb al weer een nieuw exemplaar, 59 euro dus dat is nog wel te overzien.

Amrabat verkocht aan VVV, jammer.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')