Als je ziet dat die al 9 of 10 goals heeft gemaakt bij Levante vind ik dat wel aardig. Echter bij Vitesse was hij echt slecht!!! weet het niet..quote:Op maandag 1 mei 2006 17:21 schreef Stpan het volgende:
Riga Mustapha in de belangstelling van Ajax
Riga Mustapha staat in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden de 24 jarige Ghanees voor de 3e maal hebben bekeken. Mustapha die afgelopen zomer van Sparta Rotterdam naar de Spaanse tweedeklasser Levante verhuisde.
Mustapha speelt een prima seizoen bij Levante, de club draait goed staat op een 3e plek die rechtgeeft op promotie naar de Primera División. Hij is een vaste waarde en scoorde al 10 maal voor Levante.
bron: www.itwm.nl
Lijkt me toch een vaag gerucht, en niet echt van het niveau dat Ajax nodig heeft.
In de Segunda División is dat wel he!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als je ziet dat die al 9 of 10 goals heeft gemaakt bij Levante vind ik dat wel aardig. Echter bij Vitesse was hij echt slecht!!! weet het niet..
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79219/sc=d6644aquote:Huysegems en Farnerud staan op Feyenoord-lijst
1/5/2006 22:40
EXCLUSIEF - De Feyenoord-top kwam vorige week bijeen om te praten over de sportieve toekomst. AZ'er Stein Huysegems en de Zweed Alexander Farnerud maken daar mogelijk onderdeel van uit.
In de nieuwe Voetbal International bevestigt directeur Chris Woerts dat de twee internationals voorkomen op de scoutinglijsten van Feyenoord.
Huysegems (23) kan zijn doorlopende contract bij AZ tussentijds verlengen. Voorlopig heeft de Belgische international, die is opgeroepen voor de vriendschappelijke interland tegen Saudi-Arabië, de Alkmaarse club in de wachtkamer gezet.
Zweeds international Farnerud (22), die als aanvallende middenvelder te boek staat, heeft bij RC Strasbourg nog een contract tot 2007. Mocht Feyenoord erin slagen met de Franse club tot een vergelijk te komen komt er alsnog een Farnerud naar Rotterdam. In de winterstop had Feyenoord zijn zinnen al gezet op Alexanders oudere broer Pontus.
In de eerste divisie scoorde hij 25x voor Sparta, maar stonden de clubs niet echt in de rij. Vandaar dat ik het een vaag gerucht vind. Over hem: veel te wisselvallig voor een topclub.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:24 schreef Bombardier het volgende:
Als Ajax hem structureel volgt is hij heus een aardige speler, maak je daar maar niet druk om.
Lijkt me wel dat hij naar HCE-clubs kon verkassen. Ik denk alleen dat Levante iets meer poen bood dan de Hollanders deden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef Stpan het volgende:
[..]
In de eerste divisie scoorde hij 25x voor Sparta, maar stonden de clubs niet echt in de rij. Vandaar dat ik het een vaag gerucht vind. Over hem: veel te wisselvallig voor een topclub.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30045quote:Chelsea doet vierde bod op Shevchenko
02 mei 2006, 12:13
Door: Philip Folkvord
Volgens de betrouwbare Engelse krant The Independent is Chelsea vast besloten Andrei Shevchenko naar Londen te halen. De spits van AC Milan zou een transfer naar de Britse topclub wel zien zitten.
Onderhandelingen tussen Chelsea en Milan zijn al volop bezig. Er is echter nog geen overeenstemming bereikt tussen de twee clubs. The Independent meldt dat Chelsea intussen al een vierde bod heeft uitgebracht.
Bij de deal rondom Shevchenko zou Hernan Crespo als ruilmiddel gebruikt worden. De Argentijnse sluipmoordenaar van Chelsea wil het liefste terug naar Milan en The Blues kunnen hem goed gebruiken om de prijs voor Shevchenko te verlagen, die volgens geruchten al rond zou zijn met Chelsea.
Hij zou zelf al rond zijn met Chelsea?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30045
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30068quote:Lagendijk: Koeman blijft bij Benfica
02 mei 2006, 21:07
Door: Sido Scholten
Ger Lagendijk ontkent dat Ronald Koeman volgend seizoen als trainer werkzaam is bij PSV. "Complete onzin", zo geeft de zaakwaarnemer van de Benfica-trainer aan in een interview.
Lagendijk: "Ik heb geen idee waar het gerucht vandaan komt. Ik heb een paar weken geleden met Stan Valckx (manager voetbalzaken bij PSV, red.) gebeld omtrent de situatie van Theo Lucius bij PSV. Toen Valckx vroeg naar de positie van Koeman, heb ik hem gezegd dat hij nog een contract voor een jaar heeft bij Benfica", aldus Lagendijk.
"Wanneer er überhaupt interesse zou zijn voor een tussentijdse overgang, zal PSV zich eerst in verbinding moeten stellen met Benfica. En dat is tot vanmorgen half 10 niet gebeurd. Er is ook geen contact gezocht met mij. Dan weet je ook niet wat je er van moet denken", zo gaf de zaakwaarnemer van Koeman aan.
"De naam is al genoemd bij Glasgow Rangers, Newcastle United en zelfs Inter Milan. Afgelopen vrijdag is er een persbericht uitgegeven, waarin stond dat Koeman zijn contract bij Benfica gewoon uitdient. Ik zeg nooit nooit, maar dit verwijs ik naar het land der fabelen. Ik heb hem ook niet gesproken over een eventuele terugkeer naar Nederland", zo besloot Lagendijk.
En Jack Spijkerman nooit naar die vervuilde commercielen. Als er maar genoeg harde euro's worden betaald kun je best wat over principes heen stappen. Bovendien, is Chelsea een strafkamp?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hij zou zelf al rond zijn met Chelsea?Hij heeft toch al gezegd nooit naar Chelsea te willen gaan..
Je vergeet Vermaelen en de Mul bij Ajaxquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef Heero87 het volgende:
Huysegems en De Ceulaer volgend seizoen bij Feyenoord.
Defour bij Ajax.
Dembele en Martens bij AZ.
Simons bij PSV.
Lekker veel Belgen tegenwoordig bij de topclubs.
Door: RTV Rijnmondquote:Ed de Goeij keert wellicht terug bij [/b]Sparta[/b]. De 39-jarige doelman heeft zijn club Stoke City verlaten en wil verder als keeperstrainer of tweede doelman. Sparta heeft bij Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van de keeper, geinformeerd naar de mogelijkheden voor een samenwerking in de toekomst.
Hij heeft een zoon die heet Klaas Jan Konijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ed Konijn, alive and keeping
Klaas Jan de Goey lijkt mequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft een zoon die heet Klaas Jan Konijn [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Didier Dheedene in belangstelling van FC Utrecht
Bitchfight!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Radegast het volgende:
Sporting Lissabon en Benfica vechten om Eric Djemba-Djemba.
En ik nog maar denken dat hij nog in Duitsland zat. Was een heel groot talent, maar die naam krijgt elke voetballer die tegenwoordig naar Europa verhuist vanuit Argentinie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Radegast het volgende:
Andres D'Allessandro wil graag blijven bij Portsmouth, maar de club kan de transfersom niet betalen.
Dat is een nog grotere miskoop dan Huysegemsquote:
Zo dom zullen ze toch niet echt zijn bij Feyenoord?quote:
Oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo dom zullen ze toch niet echt zijn bij Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |