Kom je vanavond ook?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
Oh Fortuna, eitje.
Ik ook niet, vorige week tegen Helmond waren ze in goede doen maar hadden ze pech.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef martjin het volgende:
Ja, nu gaan mensen denken, "Oh Fortuna, eitje". maar ik weet niet hoor, toen we van ze wonnen was het nog een wonder. Dus ik moet het nog maar zien.
2e helft was te fucking slecht. Het was gewoon vrágen om die 1-1. Jammer dit, ze kunnen niet zonder Mihciquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Wat een onnodig puntverlies zeg.
Eerste helft best aardig, Fortuna geen kans. Dan begin 2e helft echt kut, slap en ongeinspireerd en na de 1-1 gaan ze opeens weer voetballen.
Hij heeft natuurlijk wel gelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ja hoor, Beschouw.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk
zomg, niet normaal inderdaad, me tenen echt eraf man. Maar goed dat we staantribunes hebben, anders bevries je helemaal. Maargoed in de rust ff opwarmen in de kantine hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Suijk het volgende:
Die 2e helft was echt slecht ja.
En fucking koud!
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Suijk het volgende:
Jij was toch niet dat gastje waar zijn rugzak op vuurwerk werd doorzocht he?
quote:
Ja, ik ben gegroeid jongen, de laatste keer dat ik je pwnde @ tennis was ik nog eeen stukkie kleiner hequote:
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef martjin het volgende:
Jij bent toch niet die man van 40 die naast me stond en heel dom stond mee te blęren he?
Waar sta jij? Ik vind jou echt zon E2 figuurt =)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:07 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik was niet zichtbaar. De hoek was net verkeerd.
jammer, een E2 figuur is iemand die sfeer wel leuk vind, maar er niet echt tussen wil staan imoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef Suijk het volgende:
Wat is dan een E2 figuur?
Ik sta overigens waar er plek is, behalve op F1.
Gisteren stond ik wel op E2, maar soms ook dichterbij een van de goals. Ik wil eigenlijk altijd ver van Biko Brazil afstaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:55 schreef martjin het volgende:
[..]
jammer, een E2 figuur is iemand die sfeer wel leuk vind, maar er niet echt tussen wil staan imo
Maar ik stoor me wel ernstig aan die kinderen van 10 idd, nu je het zo zegt.
"Huh, dat ben je zelf toch ook"
- Nee niet grappig, dus laat die grapjes maar achterwege, thanks.
Hilmi Mehci kwam in moeilijkheden in zijn eerste trainingskamp met Stabaek. Zat de hele middag te etteren. Hij kon stikken en mocht niet mee naar volgende kampen.quote:Hilmi Mehci fĺr muligheten til ĺ vise seg frem fra start i Stabćks fřrste treningskamp i ettermiddag. Budstikka.no fřlger kampen
Weet je ook of het een zoon of een dochter is geworden?quote:Hij heeft meegespeeld tegen Kongsvinger en wat ik begreep is dat hij wel bevallen is
Een grapjasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet je ook of het een zoon of een dochter is geworden?
quote:FC Omniworld maakt seizoen af zonder Mihci
FC Omniworld zal het seizoen moeten afmaken zonder aanvaller Hilmi Mihci. De aanvaller maakte de afgelopen week een goede indruk bij de Noorse eredivisionist Stćbek. 'Ik heb net met de trainer gesproken en hij is erg tevreden. Komende week zullen ze met een aanbieding komen. Voor mij is dit ook goed, want ik wilde gewoon verder. De ploeg speelt in een 4-4-2-systeem waarin ik als tweede spits of als linkermiddenvelder uit de voeten kan. Morgen vlieg ik terug en komende week zal ik weer naar Oslo gaan. De club scoutte me in het duel met Excelsior en nu is het afwachten met wat voor een aanbieding ze gaan komen. Maar ik verheug me er wel op. Dit is wat ik wilde.'
Elfvoetbal.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |