Ik wens KJH echter veel succes toe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef Barca het volgende:
27 miljoen vind ik een betere prijs dan 40 miljoen. Niet voor Ajax uiteraard, maar 40 miljoen vind ik te veel voor een speler van het kaliber Huntelaar afkomstig uit een competitie als de eredivisie.
Of die Fall, weet neit hoeveel die mag gaan kosten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef sagagiuh het volgende:
Om nu voor Berg de hoofdprijs te gaan betalen lijkt me niet zo verstandig. Ik zou nu V Wolfswinkel erbij halen. We hebben nu met Cvitanich, Suarez en Sulejmani genoeg opties om een goede voorhoede te formeren. Met Wolfswinkel erbij heb je drie talentvolle spitsen en het lijkt met dat op termijn er minstens een goed genoeg is voor Ajax 1.
Suarez denk ik niet, Sulejmani zeker niet en Stelekenburg geen idee. Maar dan is er altijd nog Vermeer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik wens KJH echter veel succes toe.
Ajax heeft, in Cvitanich, de opvolger reeds in huis? Dat denk ik niet! Het duo Berg & Andersson?
Aan het einde van dit seizoen het vertrek van Suarez? En Sulejmani? Stekelenburg?
Berg Anderssonquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik wens KJH echter veel succes toe.
Ajax heeft, in Cvitanich, de opvolger reeds in huis? Dat denk ik niet! Het duo Berg & Andersson?
Aan het einde van dit seizoen het vertrek van Suarez? En Sulejmani? Stekelenburg?
Miljoentje of zeven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of die Fall, weet neit hoeveel die mag gaan kosten?
6 Miljoen geloof ik. Ik ken hem verder niet, nooit zien spelen althans, maar ben er niet bepaald van overtuigd dat hij beter is dan Cvitanich.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of die Fall, weet neit hoeveel die mag gaan kosten?
quote:Wat gaat Ajax nu doen. Komt er een opvolger voor Huntelaar?
Blind: ,,Toen Ajax eind april Darío Cvitanich kocht was dat omdat men wist dat de kans aanwezig was dat Klaas Jan weg zou gaan. Je haalt de topscorer van Argentinië in principe niet voor de bank. Ik sluit niet uit dat we de komende periode een aankoop zullen doen en dat zal dan waarschijnlijk een aanvallend ingestelde speler zijn. Maar dat hoeft niet per se een centrumspits te zijn, want in feite hebben we de opvolger van Klaas Jan dus al in huis.’’
Urby zie ik inderdaad wel vertrekken, maar Suarez ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Suarez denk ik niet, Sulejmani zeker niet en Stelekenburg geen idee. Maar dan is er altijd nog Vermeer.
Zie eerder Urby de stap maken.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
KUT MODERN VOETBAL JEZUS, TEGENWOORDIG NIKS MEER VOOR JE CLUB MAAR VOOR JE EIGEN CENTEN
Hoofdprijs.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Urby zie ik inderdaad wel vertrekken, maar Suarez ook.
Er was toen nog niks rondquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
Wel erg vreemd dat Ajax.nl zo'n bericht plaatst gister.
Ja, maar toch. Eigenlijk weet iedereen wel beter.quote:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Eigenlijk weet iedereen wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |