Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kijk nooit op die lijstjes........![]()
boeit me ook voor geen meter eigenlijk,
ik denk maar zo.......
als ik hoog sta was het vast gezellig...... en als ik niet op de lijst sta had ik waarschijnlijk iets anders te doen
waar ik dus niet mee wil zeggen ''iets beters''![]()
misschien heb ik die dag mijn keukenkastjes wel gesopt weet ik veel......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mogguh TwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zal maar heel eerlijk zijn, ik ben een beetje laks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus jij houdt me vanaf nu op de hoogte?
Mwoah, wees maar niet bang! Ik ga vanezelf, als ik zin heb!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb inmiddels al een poosje Man bijt Hond verruilt voor de 3fm marathon.
Wat doen jullie ondertussen?
Op zoek of gewoon omdat het leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.
Me too.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ze slapen?Had deze post gemist.
![]()
Slaap lekker Fan!![]()
Op zoek, huur, en per snel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zoek of gewoon omdat het leuk is?
Heb jij je eigenlijk al wel fatsoenlijk voorgesteld?quote:
Ok welkom!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:29 schreef Twerk het volgende:
Psychopaat
Techno
Filosofie
Engels voetbal
Wodka
Verknipt dag en nacht ritme.. Thats it.
Typen Serial killers + kenmerken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
En psychopaat, hoe uit zich dat?
quote:
You tooquote:
Naja, ik zie er liever een docu over ofzo, zoals Most Evil bijvoorbeeld, als je dat kent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:49 schreef Twerk het volgende:
Nee idd, maar vind je het wat? xd.. En ja.. dat topic vind ik cool,, Zal er binnenkort wat aan bijdragen.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8024740156658314037&ei=V6dVSYDuI46cqALgsdX2Cw&q=zodiac+killer&hl=nlquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik zie er liever een docu over ofzo, zoals Most Evil bijvoorbeeld, als je dat kent.
Of in een boek bv, dat je wordt uitgedaagd om je te identificeren, de spanning die dat creëert.
Liever dan een klinische analyse van het fenomeen.
Ik vang de dag aan met koffie, nog meer koffie, drie kwartier fietsen en een supermarktbezoek. De rest van de dag vult zich vast vanzelf.quote:Het is helder en de dag begint koud. De temperatuur ligt vanochtend in eerste instantie tussen min 3 en min 5 graden. De wind komt uit het oosten en is landinwaarts overwegend matig, 3 tot 4 Bft, aan zee soms vrij krachtig, windkracht 5. Overdag neemt de wind in het noorden wat in kracht af. Verder komen er geregeld wolkenvelden voor maar de kans op neerslag is minimaal. Het blijft waarschijnlijk overal droog. In het zuiden van het land schijnt de zon uitbundig. De temperatuur kan in de middag nog net boven het vriespunt uitkomen, het maximum ligt rond 0 graden. Aan het einde van de middag en 's avonds lossen de wolken in het noorden langzaam op en verder vriest het weer overal.
De supermarkt.. verder alles goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, op deze wonderschone zaterdag waarin riolen overuren maken van al het consumptieve gedrag der Nederlanders en de vrieskou nog even aan gaat zetten bij het naderen van het ochtendgloren.
Een gure dag staat ons te wachten, moet je naar buiten, kleed je lekker warm aan!
[..]
Ik vang de dag aan met koffie, nog meer koffie, drie kwartier fietsen en een supermarktbezoek. De rest van de dag vult zich vast vanzelf.
Iedereen veel plezier gewenst!
Waar doe jij je boodschappen dan en wat is je probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Twerk het volgende:
[..]
De supermarkt.. verder alles goed?
Is dat een vraag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:24 schreef Twerk het volgende:
Heb je enig idee hoe laat het is?
Ik zit hier anders alvast een boodschappenlijst te maken, dan zo vroeg mogelijk die supermarkt induiken (8 uur) en de rest vd dag voor mijzelf.quote:
Japanquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
In welke tijdzone zit je?
Smart thinking Kaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit hier anders alvast een boodschappenlijst te maken, dan zo vroeg mogelijk die supermarkt induiken (8 uur) en de rest vd dag voor mijzelf.
Lekker straks NK schaatsen op tv kijken.en verder zien we wel weer.
Eerst koffie, meer koffie, fietsen, douchen, 't is nog niet zover Frits. Maar ehm, ben jij nóg wakker of weer wakker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tjemig, woon je zo ver van de dichtstbijzijnde supermarkt?![]()
Of neem ik je te serieus?
Klinkt goed. Hoe laat begint het schaatsen, 12 uur?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit hier anders alvast een boodschappenlijst te maken, dan zo vroeg mogelijk die supermarkt induiken (8 uur) en de rest vd dag voor mijzelf.
Lekker straks NK schaatsen op tv kijken.en verder zien we wel weer.
Moet toch wat doen, te vroeg eruit gestort dus dan maar snel op gang komen!quote:
Nog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst koffie, meer koffie, fietsen, douchen, 't is nog niet zover Frits. Maar ehm, ben jij nóg wakker of weer wakker?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Echt zo sneu. Mensen die als doel hebben zo vroeg mogelijk de supermarkt in te duiken op een vrije dag.
Echt zo sneu, mensen die maar één vrije dag hebben in plaats van veertienquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Echt zo sneu. Mensen die als doel hebben zo vroeg mogelijk de supermarkt in te duiken op een vrije dag.
12.20 dus ik heb nog tijd zat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoe laat begint het schaatsen, 12 uur?
Nope. Ik eet zelden brood.. En als ik het eet is het een tostie? Je leeft verder niet in de jaren 60 ofzo dat je denkt dat iedereen ook elke dag aardappels eet en een gehaktbal?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Hou jij niet van vers brood?
Is ook heel zieligquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Ah, jij staat vijf van de zeven dagen bij de McDrive?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:35 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nope. Ik eet zelden brood.. En als ik het eet is het een tostie? Je leeft verder niet in de jaren 60 ofzo dat je denkt dat iedereen ook elke dag aardappels eet en een gehaktbal?
Jezus ik heb zin om vandaag precies hetzelfde te doen als jij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
12.20 dus ik heb nog tijd zat!
Denk dat ik zelfs mijn boerenkoolovenschoteltje dan al gemaakt heb.
Lekker makkelijk hoor! Ovenschoteltje: diepvriesboerenkool, 2 uien, aardappelpuree, overdosis kerrie, gehakt, peper en zout en in de oven smijten zodra je trek krijgt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jezus ik heb zin om vandaag precies hetzelfde te doen als jij.![]()
goeie ideëen![]()
Ik heb geen oven, maar voor de restquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hoor! Ovenschoteltje: diepvriesboerenkool, 2 uien, aardappelpuree, overdosis kerrie, gehakt, peper en zout en in de oven smijten zodra je trek krijgt.
In de stad heb je geen Macdrive(nodig) .. Maar jouw redenatie verklaart wel het 1 en ander.. Elke dag versie groenten dus uit je eigen moestuintje in de provincie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jij staat vijf van de zeven dagen bij de McDrive?
PS. Denk je wel een beetje aan je jodiumtekorten?
Jaaaa dat is ook al een goed idee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had voor vandaag spruitjes in gedachten. Maar meestal, wandelend tussen de schappen, kom ik toch weer met wat anders thuis
tuurlijk kan dat ook, men smijt dan gewoon alles door elkaar!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb geen oven, maar voor de restKerrie
![]()
![]()
![]()
Een stamppotje zal het dan moeten worden in mijn geval.![]()
Ook altijd goed voor kliekjes. Ik eet er soms wel drie dagen van.
Smeer jij ff snel een boterham!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jaaaa dat is ook al een goed idee.![]()
![]()
Volgens mij heb ik gewoon honger..
Heb ik niet in huis. Ik moet ook broodnodig naar de buurtsuper.quote:
Nee hoor, zet hem klaar en tegen zessen de oven in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar als je hem al om 12 uur klaar hebt, eet je dan warm tussen de middag?
Zat toch dus aanvallen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Ik moet ook broodnodig naar de buurtsuper.![]()
Ik heb nog een beetje drinkontbijt, wat crackers en een snickers.![]()
Plus diepvriesspul.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Elke dag versie groenten dus uit je eigen moestuintje in de provincie?
Zal het zo meenemen bij de super!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:56 schreef Twerk het volgende:
Geen gek idee. Maar dat heb ik dus niet,,
Graag. Wel met aardbeiensmaak dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zal het zo meenemen bij de super!
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker spul! Ook maar meenemen, shit nou krijg ik ook trek.
Ik kon geen plaatje vinden van sinaasappel-mango-banaan, maar die moet je hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker spul! Ook maar meenemen, shit nou krijg ik ook trek.
Ik doe zo wel even met je mee als Wet Wet Wet aan de beurt is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier de webcam radio 2 aan, top 2000 en nu: Cuby & the Blizzards - Another day, another road
quote:
Hier dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje vinden van sinaasappel-mango-banaan, maar die moet je hebben.
Nou weer John Lennon, pffffffff........kan dit nummer echt niet meer aanhoren.quote:
Word gedraaid tussen 13 en 14 uur de 30ste.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Die staat op 420.![]()
De film De kleine blonde dood gezien?![]()
die wordt gedragen door dat nummer.
Ow, is dat de mango, banaan variant!? heerlijk vind ik dat soort drankjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dit moet je dus kopen Kaat38!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow, is dat de mango, banaan variant!? heerlijk vind ik dat soort drankjes.![]()
Oef, ik zou gaan rennen en dat ga ik dan nu maar ook doen.
Laters!
speciaal voor jou nog een keer ..... omdat je zo gezellig bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:34 schreef Twerk het volgende:
Bruine vla dan maar + melk en een banaan
Het heeft even geduurd eer ik meer verknocht was aan Den Haag dan aan mien stadje, maar na bijna 10 jaar in Den Haag te wonen is het dan zoverquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah zoveel weet ik niet over Den Haag hoor, voel me hier nog steeds een beetje newbie soms!![]()
Maar Groningen!
Ik heb het gemist, maar gaat dat over die Indiaan? En hebben ze het aquarium nog steeds?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En? hing het schilderij er nog?
Bist du d'r euk aintje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, maar gaat dat over die Indiaan? En hebben ze het aquarium nog steeds?
Relluuuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is zeg maar een voorbereidende post voor de rel van morgenmiddag.
goedemorgen,quote:
Velen, gewoon omdat het kan!quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
wie gaat er nu om 8 uur al naar de supermarkt, doe ik zelfs als huisvrouw nooit.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
kerst voorbij![]()
![]()
![]()
bijna zomer, maar eerst koffie
je weet toch , hoe het met huisvrouwen werkt...koffie,,sigaretje, koffie, nog meer koffie, krantje, en voor je het weet is de morgen om, , dan even apparaten aanzetten, shoppen, koffie, en gauw boodschappen enquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Velen, gewoon omdat het kan!
Wat een onzinnige kritiek toch op tijden dat mensen supermarkten bezoeken.
Ik herinner me met name het gezicht (enorm nors), maar volgens mij heeft ie 1 veer op zn hoofd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Des te vaker jullie het woord Indiaan zeggen des te meer ik het schilderij voor me zie. Flinke tooi heeft ie op of niet?
Maar het is wel veranderd, met de nieuwe horeca-wetgeving.
Ja, die zitten er tussen, maar er zijn er ook genoeg die aan de uren in een dag tekort hebben om dat wat ze willen rond te zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
je weet toch , hoe het met huisvrouwen werkt...koffie,,sigaretje, koffie, nog meer koffie, krantje, en voor je het weet is de morgen om, , dan even apparaten aanzetten, shoppen, koffie, en gauw boodschappen en
dan als mannetje komt.pf , wat ben ik moe.........
tuurlijk, kinderen even naar school brengen, stofzuigen en de hele rattaplan, ..degene die erbij werken, hebben het laaiend druk,,,quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die zitten er tussen, maar er zijn er ook genoeg die aan de uren in een dag tekort hebben om dat wat ze willen rond te zetten.
Doe nu eens fotootjes plaatsen van je Spaans paleisje? Ik ben wel nieuwsgierig naar je postings van gister hoe het eruitziet en wat voor uitzicht je hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
tuurlijk, kinderen even naar school brengen, stofzuigen en de hele rattaplan, ..degene die erbij werken, hebben het laaiend druk,,,
weet het.....was ook een grapje....
Thnx, maar die link geeft een 404 foutmelding. Ik denk dat die site wat overbelast is? Ik zal straks nog een keer kijken......quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:23 schreef hondjes het volgende:
hoe kan ik een foto plakken...
NMNS zie je pm een link
Nogal. Heb je laatst het optreden in Paradiso bij BNN op tv gezien?quote:
Koortsig en moe. Echt, alles doet pijn. Zelfs mijn voeten. Zo dom. Ik ga zo in bad en dan weer slapen.quote:
ik denk dat je een beetje hetzelfde virusje als mij te pakken hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Koortsig en moe. Echt, alles doet pijn. Zelfs mijn voeten. Zo dom. Ik ga zo in bad en dan weer slapen.
Ik heb ook lekker liggen oeh en aah-en in bed, heel hard. Ik ben vrij irritant als ik koorts heb.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Ik heb ook lekker liggen oeh en aah-en in bed, heel hard.
Nee maar ik heb wel de cd in de auto liggen. Het is zo luchtig easy listening. Maar nu zit ik momenteel even op The Fray.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nogal. Heb je laatst het optreden in Paradiso bij BNN op tv gezien?![]()
Hoi, en wat hondjes zegt.
Arme FANNquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:32 schreef FANN het volgende:
en ik ben alweer terug........
warme kaascroissant koffie en verse jus dórange
en nog effe en ik val ik een coma
Nee maar dan zielig! Zo stervende zwaan achtig heur.quote:
ja sielug héquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar dan zielig! Zo stervende zwaan achtig heur.
quote:
Als je toch gaat is dit wel een mooi tijdstip. Vaak rustig. Vandaag misschien iets drukker dan normaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:49 schreef Marrije het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen, zal ik ook boodschappen gaan doen? Was het niet van plan tot ik hier lees dat iedereen boodschappen gaat doen
Hamvraag: heb ik boodschappen nodig? Ja, kan wel het eea gebruiken, maar het zou ook nog een daggie kunnen wachten.
dan zou ik wachten tot maandag, en dat ga ik ook doen,als je vandaag niet vroeg gaat zul je zien dat er weer hele rijen voor de kassa staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:49 schreef Marrije het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen, zal ik ook boodschappen gaan doen? Was het niet van plan tot ik hier lees dat iedereen boodschappen gaat doen
Hamvraag: heb ik boodschappen nodig? Ja, kan wel het eea gebruiken, maar het zou ook nog een daggie kunnen wachten.
Ja, ik heb net besloten dat ik vandaag de deur niet uitga, tenzij ik het vanmiddag nog op mn heupen krijg maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:01 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zou ik wachten tot maandag, en dat ga ik ook doen,als je vandaag niet vroeg gaat zul je zien dat er weer hele rijen voor de kassa staan.
ga je ook weer stoppen met roken, of heb je het helemaal opgegeven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Terug en ¤ 160 euri lichter, roken wordt duur, twee slofjes voor ¤ 96,00 euro![]()
Bij wegrijden -3,5 graden onder nul, bij terugkomst -2 graden, het is heerlijk winters weer![]()
![]()
En nu koffie met een heerlijke verse oliebol, rechtstreeks vanuit de olie bij de bakker
Ik wil zeker weer stoppen, ik heb in mijn hoofd de tweede week van januari (als de meesten weer gaan beginnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
ga je ook weer stoppen met roken, of heb je het helemaal opgegeven?
Klink allemaal als een uitstekende deal, goed onderhandeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
Fijne tijd die kerst, om de familiebanden weer eens aan te halen.
Ik heb mijn relletje voor vandaag alweer gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FritsVanEgters op 27-12-2008 12:02:14 ]Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
succes dan maar, je hebt nog twee slof voor de boeg, dus moet je wel snel rokenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil zeker weer stoppen, ik heb in mijn hoofd de tweede week van januari (als de meesten weer gaan beginnen)
Maar goed, er zit er tegenwoordig eentje naast mij te puffen en die moet, vind ik, eigenlijk mee doen. Anders wordt het erg lastig (en ik geloof dat ze er ook wel voor te porren is)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb mijn relletje voor vandaag alweer gehad.
relletje was het maar, of nog niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Ja, maar mijn belediging van iedereen die kerst viert heb je niet gezien (gedelete) en de 10-12 pm'tjes die ik heb gestuurd en ontvangen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:39 schreef blomst het volgende:
[..]
relletje was het maar, of nog niet eens
Het zegt meer over de posters die dat posten dan over degene die met Kerst hier heeft rondgehangen (om wat voor reden dan ook). Kortom, maak je niet druk, het leven is een pijpkaneel en ook die posters krijgen vroeg of laat hun deel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, maar mijn belediging van iedereen die kerst viert heb je niet gezien (gedelete) en de 10-12 pm'tjes die ik heb gestuurd en ontvangen.
Slof per week rook ik wel weg.....zonder problemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef blomst het volgende:
[..]
succes dan maar, je hebt nog twee slof voor de boeg, dus moet je wel snel roken
Ja weet ik. Maar ik ga een discussie op zich niet uit de weg. De modjes helaas wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zegt meer over de posters die dat posten dan over degene die met Kerst hier heeft rondgehangen (om wat voor reden dan ook). Kortom, maak je niet druk, het leven is een pijpkaneel en ook die posters krijgen vroeg of laat hun deel!
quote:klik verwacht er heel erg weinig van of beter nog, klik maar niet
Mijn reactie was "dat je sneu bent als je de verjaardag van Jezus viertquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef Marrije het volgende:
Ja Lies, er is nog hoop!
Oranje schilderij zegt me niks. . .
Fritsie, ik heb het ff bekeken. Domme opmerking, dat het sneu is als je met kerst 200+ posts hebt, niet iedereen viert kerstHet is altijd sneu als je 200+ posts per dag hebt, kerst of niet
![]()
Op die plek was ie te rellerig, hier kan het primaquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn reactie was "dat je sneu bent als je de verjaardag van Jezus viert"
, maar die was te rellerig.
Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan maken met mijn telefoon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:50 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, nog ff over die norse indiaan, het maakt het extra mooi dat die indiaan zo oud is.
Ik heb wel eens gedacht om een ONZ-topic te beginnen "Post hier je beste gedelete grappen"quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op die plek was ie te rellerig, hier kan het prima
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef Marrije het volgende:
Het is altijd sneu als je 200+ posts per dag hebt, kerst of niet![]()
Het zegt iets over je sociale leven, maar hoe en wat exact weet je dan ook weer niet. Kortom, "Fuck ze"quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach ja mensen gaan je zien als postaantalgeiler.![]()
Ik zei tegen timmmmm, als ik m'n postaantal belangrijk vond zou ik wel minder posten.
Waar google je op dan, en ehm.... DOE HET NIET!!!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en die indiaan, was een beetje in grijs/blauw teinten toch?
Ik google, maar ik kan het schilderij niet vinden, maar als jullie er echt regelmatig kwamen, dan denk ik dat als je het ziet, je het wel herkent. Hoe irritant is dat gevoel, ik zou bijna zelf in de trein springen.
Ik dacht zwart, wit en grijs. Ik zat zonet te denken, volgens mij is dat het mooiste schilderij dat ik ooit heb gezien (ja, zonder overdrijven). Ik heb ook meteen gegooleledquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en die indiaan, was een beetje in grijs/blauw teinten toch?
Ik google, maar ik kan het schilderij niet vinden, maar als jullie er echt regelmatig kwamen, dan denk ik dat als je het ziet, je het wel herkent. Hoe irritant is dat gevoel, ik zou bijna zelf in de trein springen.
Precies, ik bedoelde het ook niet serieus. Maar Fritsie kent me nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zegt iets over je sociale leven, maar hoe en wat exact weet je dan ook weer niet. Kortom, "Fuck ze"
Foto's van de dees, enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar google je op dan, en ehm.... DOE HET NIET!!!!!!
Oh shit ik las voor de trein![]()
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik bedoelde het ook niet serieus. Maar Fritsie kent me nog niet zo goed.
Die foto's komen er sowieso! Jullie zijn zo enthousiast.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Foto's van de dees, enzo.
Nee, ik zei ook: bijna!
Stel je voor dat mijn ouders ontdekken, dat ik in Groningen ben, moet ik daar ook weer langs enzo.![]()
Oh shit, ik lees nu net: voor de treinIk ben dan misschien zielig, maar ook weer niet zo zielig!
Ik geef me nu al gewonnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Fritzel, let it die, Simon. Het is al even geleden dat ik deze heb kunnen gebruiken dus ik gooi hem er even in.
Volgend jaar hoop ik je te verslaan qua postaantallen maar dan moet er niet opeens een nieuwe guitar hero uitkomen natuurlijk.
"Ja maar ik heet geen Simon??"
Nee, dat weet ik, Frits. Daarom!
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je mag me altijd Simon noemen hoor noekje, mag ik jou altijd noekje noemen?
Moeilijk kiezen. Stuk voor stuk schitterend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef Marrije het volgende:
Welke foto vinden jullie eigenlijk het meest intrigerend? Als het een foto is van een voet kun je het beter niet daar melden
Te moeilijk om te kiezen, geweldige foto'squote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef Marrije het volgende:
Welke foto vinden jullie eigenlijk het meest intrigerend? Als het een foto is van een voet kun je het beter niet daar melden
Hoi Gert!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag. .![]()
Stevig doorgepost hier, zo te zien, tijdens de verjaardag van Gesoes.![]()
En nu op naar de vuurwerkbommen.
The usual. Dus: gezellig maar ook blij dat het weer achter de rug is.quote:
Niet alleen op het rijswijkseplein toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
The usual. Dus: gezellig maar ook blij dat het weer achter de rug is.
Nog een paar daagjes L:ies, dan mogen we weer kerstbomen in de fik steken, midden op het Rèswèkseplèn.
Neu, eigenlijk overal waaar het maar flinke "auvahlas" veroorzaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet alleen op het rijswijkseplein toch?
Ja, daar zijn ze hier sowieso al heul goed in!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk overal waaar het maar flinke "auvahlas" veroorzaakt.
Goedenmorgen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Het is niet persoonlijk hoor, maar eigenlijk doe ik niet aan begroetings- of afscheidspostings.
Dan weet je dat.
Goedemorgen Peterquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Het is niet persoonlijk hoor, maar eigenlijk doe ik niet aan begroetings- of afscheidspostings.
Dan weet je dat.
En dan weer een brief van de politie in je brievenbus krijgen 'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont. Mocht u foto's hebben gemaakt dan zijn wij geinteresseerd om die te zien. U kunt dan contact opnemen met etc etc.'quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk overal waaar het maar flinke "auvahlas" veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont.
Ja ik had geen tijd moest natuurlijk schaatsen kijken he. Eigenlijk helemaal niet spannend meer sinds sven kramer meedoet. Gelukkig is er nog een Erben die af de sprong naar het allrounden maakt om het wat boeiender te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef Marrije het volgende:
Zomaar bijna een uur voorbij zonder post. Dat kan niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral dat "veel". Als het er gewoon drie of vier zijn dan heb je pech gehad. Maar boven de twintig, ja dán wordt er een onderzoek ingesteld.
Overigens is het de laatste jaren relatief rustig in Den Haag.![]()
zul je zien dat woensdagnacht mijn auto in de fik gaat
Joh, geen stress van gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, ben je al van de kerststress af
?
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, geen stress van gehad.Enhoe is het met u eerwaarde Piet?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Dan weet je dat.
Navondquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef blomst het volgende:
ik ben blij dat iedereen het zo fijn en leuk had met kerst
O, das die man die de papieren meisje red van de ondergang.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen de man bijt hond marathon gekeken.
http://www.manbijthond.nl(...)aam=bernardtvarchief
Wat een held is die Bernhard Terlingen.
ho ho ho, niet zo snel, sportiquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Navond
Zo ist maar net, kunnen we met een gerust hart aan de appelflappen
Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.
high! buufquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.
Hoe was het op de meubelboulevard?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe was het op de meubelboulevard?
Wat heb ik dan gemist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.De meubelboulevard kom ik uit principe niet.
Eerlijk antwoord?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ho ho ho, niet zo snel, sportiheb jij eigenlijk al iets op zesde kerstdag?
[ afbeelding ]![]()
'n avond!
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* opvangt *quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
*met de deur in huis struikelt*
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.
Oh Daaaaaaaaaaarling!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.
Oh Pietjequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* opvangt *
Meid, neem 't ervan!
Hangt af van de verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zien![]()
effuh hypothetisch, juut en tom: het is volgende maand over en uit met l'amourrrrr. blijven jullie dan hier net doen alsof het nog goed gaat?
of stopt het posten dan? jaha, goeie vraag he?![]()
neffahtheless:
fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooowquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
En een massage.
Ach en wee.
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Daaaaaaaaaaarling!Watheppiegedaan? Meubelboulevard?
echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
euh zesde kerstdag cadeau's van 1e en 2e ruilen op de meubelboulevard
alweer koopzondag??quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)
Willem! Jofels!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooow![]()
![]()
[ afbeelding ]
genoten met de kerst?
Zie editquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)
ik geloof dat je het meent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt af van de verhaallijn.
Nee het gaat niet over noch uit.
sterktequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en volgende week weer![]()
(<-- Hysterische lachbui inmiddels)
Jaaa dank jequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Jeetje kreetje, da's niet mis.Nou ja, valiumpje dan maar?
de tunnel was bevroren van binnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Willem! Jofels!![]()
Ja, geweldig genoten.
Jij ook? Ik heb je nog gemist bij mn tunnel.
Had je nog wel een pannetje klaargezet!
Nee Pietje! Schijnbaar niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die mensen snappen niet dat kerst al voorbij is?
Zónde!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de tunnel was bevroren van binnenik was m'n noren kwijt. heb je nog wel horen lachen met je gezin
![]()
ja, wel leuk gehad. jezus kwam in het hele toneelstuk niet of nauwelijks voor en als dat zo was werd dat uiterst rap de kop ingedrukt
je look-a-likequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde!
Nou ja, volgend jaar beter![]()
Ah, was je bij die ene vriendin?
Sure thing beeb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles flex, niggahbitch. jij en de spruiten ook?
zij ook, godverdegodver!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat je het leuk gehad hebt!
Ik vond net nog een doos met grote slagroomsoezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Gezien mijn balansdag (vreet vandaag minstens net zoveel als gister) zit ik nog even een stukje steamed chocopudding met vanillecaramelssaus weg te smullen.Oh, wat is dát lekker zeg.
welke film ga je kieken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond net nog een doos met grote slagroomsoezen![]()
En jammer genoeg zijn de 4 potten ijs ook niet opgegaan!
En ik verheug me al op de stokbrood-met-lekkers van vanavond bij de film.
En de kerstkransjes.
En de komkommer natuurlijk
Ja, heel fijn.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zien![]()
effuh hypothetisch, juut en tom: het is volgende maand over en uit met l'amourrrrr. blijven jullie dan hier net doen alsof het nog goed gaat?
of stopt het posten dan? jaha, goeie vraag he?![]()
Weet ik nog niet, ik ga zo eens even in mn biebje kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welke film ga je kieken?
ik moet er verdakke nog even uit omdat ik vergeten ben koffie (en melk) te halen (de nespresso ben helegaar op).
zet straks een bakkie troost voor alleen de dames![]()
tot ltr/mzzl
Ja, maar ja, deze had ik helemaal zelluf gemaakt von scratch. Inclusief de saus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.
Als we de 15e gaan meeten hoop ik mn 12 kinnen inmiddels weer kwijt te zijn.
Wel fijn dat jij ook de keukenkasten aan het leegeten bent
Oh, Bonbons heb ik ook nog...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk ik zit aan de bonbons met koffie![]()
Ja, ik laat mn kaken op elkaar naaien, ideaal!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar ja, deze had ik helemaal zelluf gemaakt von scratch. Inclusief de saus.![]()
Dan worden het toch een beetje kindjes van je
Dat gooi je toch niet in de prullenbak.
Maar als ik vanaf 2 januari niet meer eet heb ik de 15e wel weer een redelijk courante maat (hoop ik)![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap blijft gewoon lekker bezig... www.terrorjaap.tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |