quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aangezien je alleen maar hoogstaande postst mag plaatsen...
Het is blauw en het weegt bijna niets....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Heeft net gebeld is onderweg strakkies dus..quote:
Nice!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft net gebeld is onderweg strakkies dus..
Is dit een verkapte: We gaan trouwen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
Zo daar ben ik weer met het nodige Hertog Jan Grand Prestige en Kasteelbier op.
Het beste voor iedereen deze avond en Juud is lief.
![]()
![]()
Maken we hier nu zelf een RLS?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte: We gaan trouwen?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:55 schreef Sporti het volgende:
Heeft er nog iemand contact gehad met Manu? Hopelijk zit die nu topfit in de kroeg
Ja, en hij voelde zich zelf ook niet zo top dacht ik!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar dacht dat ook zijn vriendin ziek was.
Kan die gelijk zijn schaatsen uit het vet halenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:16 schreef hondjes het volgende:
volgens mij 4 dagen, dan komen ze dus morgen weer terug...
Hier is het ook koud. Wel droog.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
vandaag is het trouwens ijskoud en regent het al de hele dag, denk ook wel in Barcelona
Ijskoudquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
vandaag is het trouwens ijskoud en regent het al de hele dag, denk ook wel in Barcelona
En? hing het schilderij er nog?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hooiiii. Het was heel gezellig in de Dees liesje.![]()
Helemaal vergeten...quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En? hing het schilderij er nog?
Maar zijn het nu allemaal dichte ruimtes dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Helemaal vergeten...![]()
![]()
Ik was afgeleid want ik kwam een oude kennis tegen.
Hebben we ff gebruik gemaakt van het rookhok.![]()
Best groot en gezellig druk. Er zaten een heleboel jongens naar Papillon te kijken met het geluid uit.
Aquarium is er nog en de trapjes ook en de telefooncel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zijn het nu allemaal dichte ruimtes dan?
Ik herinner me het zo: trapje af, boven de trap het aquarium. Dan was je bij de open haard, daar zat het heel relaxed, later kwamen in dat stuk ook de pooltafel en tafelvoetbal tafel, maar dat was toen de computers erin kwamen geloof ik pas.
Trapje op, bar, telefooncel, en later dus de computers?
Trap op, nog een paar zitjes,
Ik zal het de volgende keer even checken.quote:en de toiletten.
Misschien staat mijn naam nog wel aan de binnenkant van de wc deur
![]()
Ik zal de volgende keer even kijken.quote:Nou dat schilderij was dus zo groot, dat het vanaf de bovenste verdieping tot aan de onderste hing. De linkermuur dus bij binnenkomst.
Ik kan me voorstellen dat als nu alles dicht is, er geen ruimte meer voor is.
Tjee, wat een verhaal, voor een schilderij
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aquarium is er nog en de trapjes ook en de telefooncel.![]()
Alles aan de straatkant is rookruimte, zowel boven als beneden, afgesloten met 'glazen' wanden en deuren.
Boven bij de wc's heb je nog steeds twee tafeltjes, beneden is alles ook zoveel mogelijk op zitplekken gericht nu. Eerst was daar nog de tafelvoetbal enzo, nu is er een booth en staan er veel stoelen.
Er was een flatscreen en daar zaten een stuk of tien man omheen, in totaal waren er zeker 20 man in de rookruimte en de rest is vrijwel leeg.![]()
Waar de pooltafel staat dus. Aan weerskanten staan nu PC's.
[..]
Ik zal het de volgende keer even checken.![]()
[..]
Ik zal de volgende keer even kijken.![]()
![]()
Don't be sorryquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja sorry, ik kwam daar vrij vaak. moest even weten hoe het nu precies was enzo.
![]()
Mwoah zoveel weet ik niet over Den Haag hoor, voel me hier nog steeds een beetje newbie soms!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Don't be sorryis toch leuk?
![]()
als ik in Den Haag had gewoond zou ik je ook de oren van de kop vragen
Ennehhquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Welkom!![]()
Je moet je alleen wel even voorstellen.
Hoe lang woon je er nu dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah zoveel weet ik niet over Den Haag hoor, voel me hier nog steeds een beetje newbie soms!![]()
Maar Groningen!
Ja tjee, hier ben ik dus niet goed in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ennehh
Hallo allemaal en goede avond mijn naam is Kuwaro![]()
Dit voelt net als een praatgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |