quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aangezien je alleen maar hoogstaande postst mag plaatsen...
Het is blauw en het weegt bijna niets....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Heeft net gebeld is onderweg strakkies dus..quote:
Nice!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft net gebeld is onderweg strakkies dus..
Is dit een verkapte: We gaan trouwen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
Zo daar ben ik weer met het nodige Hertog Jan Grand Prestige en Kasteelbier op.
Het beste voor iedereen deze avond en Juud is lief.
![]()
![]()
Maken we hier nu zelf een RLS?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte: We gaan trouwen?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:55 schreef Sporti het volgende:
Heeft er nog iemand contact gehad met Manu? Hopelijk zit die nu topfit in de kroeg
Ja, en hij voelde zich zelf ook niet zo top dacht ik!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar dacht dat ook zijn vriendin ziek was.
Kan die gelijk zijn schaatsen uit het vet halenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:16 schreef hondjes het volgende:
volgens mij 4 dagen, dan komen ze dus morgen weer terug...
Hier is het ook koud. Wel droog.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
vandaag is het trouwens ijskoud en regent het al de hele dag, denk ook wel in Barcelona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |