En dan weer een brief van de politie in je brievenbus krijgen 'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont. Mocht u foto's hebben gemaakt dan zijn wij geinteresseerd om die te zien. U kunt dan contact opnemen met etc etc.'quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk overal waaar het maar flinke "auvahlas" veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont.
Ja ik had geen tijd moest natuurlijk schaatsen kijken he. Eigenlijk helemaal niet spannend meer sinds sven kramer meedoet. Gelukkig is er nog een Erben die af de sprong naar het allrounden maakt om het wat boeiender te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef Marrije het volgende:
Zomaar bijna een uur voorbij zonder post. Dat kan niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral dat "veel". Als het er gewoon drie of vier zijn dan heb je pech gehad. Maar boven de twintig, ja dán wordt er een onderzoek ingesteld.
Overigens is het de laatste jaren relatief rustig in Den Haag.![]()
zul je zien dat woensdagnacht mijn auto in de fik gaat
Joh, geen stress van gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, ben je al van de kerststress af
?
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, geen stress van gehad.Enhoe is het met u eerwaarde Piet?
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Het is niet persoonlijk hoor, maar eigenlijk doe ik niet aan begroetings- of afscheidspostings.
Dan weet je dat.
Navondquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef blomst het volgende:
ik ben blij dat iedereen het zo fijn en leuk had met kerst
O, das die man die de papieren meisje red van de ondergang.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen de man bijt hond marathon gekeken.
http://www.manbijthond.nl(...)aam=bernardtvarchief
Wat een held is die Bernhard Terlingen.
ho ho ho, niet zo snel, sportiquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Navond
Zo ist maar net, kunnen we met een gerust hart aan de appelflappen
Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.
high! buufquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.
Hoe was het op de meubelboulevard?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe was het op de meubelboulevard?
Wat heb ik dan gemist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.De meubelboulevard kom ik uit principe niet.
Eerlijk antwoord?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ho ho ho, niet zo snel, sportiheb jij eigenlijk al iets op zesde kerstdag?
[ afbeelding ]![]()
'n avond!
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* opvangt *quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
*met de deur in huis struikelt*
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.
Oh Daaaaaaaaaaarling!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.
Oh Pietjequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* opvangt *
Meid, neem 't ervan!
Hangt af van de verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zien![]()
effuh hypothetisch, juut en tom: het is volgende maand over en uit met l'amourrrrr. blijven jullie dan hier net doen alsof het nog goed gaat?
of stopt het posten dan? jaha, goeie vraag he?![]()
neffahtheless:
fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooowquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
En een massage.
Ach en wee.
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Daaaaaaaaaaarling!Watheppiegedaan? Meubelboulevard?
echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
euh zesde kerstdag cadeau's van 1e en 2e ruilen op de meubelboulevard
alweer koopzondag??quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)
Willem! Jofels!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooow![]()
![]()
[ afbeelding ]
genoten met de kerst?
Zie editquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)
ik geloof dat je het meent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt af van de verhaallijn.
Nee het gaat niet over noch uit.
sterktequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en volgende week weer![]()
(<-- Hysterische lachbui inmiddels)
Jaaa dank jequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Jeetje kreetje, da's niet mis.Nou ja, valiumpje dan maar?
de tunnel was bevroren van binnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Willem! Jofels!![]()
Ja, geweldig genoten.
Jij ook? Ik heb je nog gemist bij mn tunnel.
Had je nog wel een pannetje klaargezet!
Nee Pietje! Schijnbaar niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die mensen snappen niet dat kerst al voorbij is?
Zónde!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de tunnel was bevroren van binnenik was m'n noren kwijt. heb je nog wel horen lachen met je gezin
![]()
ja, wel leuk gehad. jezus kwam in het hele toneelstuk niet of nauwelijks voor en als dat zo was werd dat uiterst rap de kop ingedrukt
je look-a-likequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zónde!
Nou ja, volgend jaar beter![]()
Ah, was je bij die ene vriendin?
Sure thing beeb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles flex, niggahbitch. jij en de spruiten ook?
zij ook, godverdegodver!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat je het leuk gehad hebt!
Ik vond net nog een doos met grote slagroomsoezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Gezien mijn balansdag (vreet vandaag minstens net zoveel als gister) zit ik nog even een stukje steamed chocopudding met vanillecaramelssaus weg te smullen.Oh, wat is dát lekker zeg.
welke film ga je kieken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond net nog een doos met grote slagroomsoezen![]()
En jammer genoeg zijn de 4 potten ijs ook niet opgegaan!
En ik verheug me al op de stokbrood-met-lekkers van vanavond bij de film.
En de kerstkransjes.
En de komkommer natuurlijk
Ja, heel fijn.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zien![]()
effuh hypothetisch, juut en tom: het is volgende maand over en uit met l'amourrrrr. blijven jullie dan hier net doen alsof het nog goed gaat?
of stopt het posten dan? jaha, goeie vraag he?![]()
Weet ik nog niet, ik ga zo eens even in mn biebje kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welke film ga je kieken?
ik moet er verdakke nog even uit omdat ik vergeten ben koffie (en melk) te halen (de nespresso ben helegaar op).
zet straks een bakkie troost voor alleen de dames![]()
tot ltr/mzzl
Ja, maar ja, deze had ik helemaal zelluf gemaakt von scratch. Inclusief de saus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.
Als we de 15e gaan meeten hoop ik mn 12 kinnen inmiddels weer kwijt te zijn.
Wel fijn dat jij ook de keukenkasten aan het leegeten bent
Oh, Bonbons heb ik ook nog...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk ik zit aan de bonbons met koffie![]()
Ja, ik laat mn kaken op elkaar naaien, ideaal!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar ja, deze had ik helemaal zelluf gemaakt von scratch. Inclusief de saus.![]()
Dan worden het toch een beetje kindjes van je
Dat gooi je toch niet in de prullenbak.
Maar als ik vanaf 2 januari niet meer eet heb ik de 15e wel weer een redelijk courante maat (hoop ik)![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap blijft gewoon lekker bezig... www.terrorjaap.tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |