Goedenmorgen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Het is niet persoonlijk hoor, maar eigenlijk doe ik niet aan begroetings- of afscheidspostings.
Dan weet je dat.
Goedemorgen Peterquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Het is niet persoonlijk hoor, maar eigenlijk doe ik niet aan begroetings- of afscheidspostings.
Dan weet je dat.
En dan weer een brief van de politie in je brievenbus krijgen 'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont. Mocht u foto's hebben gemaakt dan zijn wij geinteresseerd om die te zien. U kunt dan contact opnemen met etc etc.'quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk overal waaar het maar flinke "auvahlas" veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef Marrije het volgende:
'uit onderzoek is gebleken dat er veel auto's verbrand zijn in de wijk waar u woont.
Ja ik had geen tijd moest natuurlijk schaatsen kijken he. Eigenlijk helemaal niet spannend meer sinds sven kramer meedoet. Gelukkig is er nog een Erben die af de sprong naar het allrounden maakt om het wat boeiender te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef Marrije het volgende:
Zomaar bijna een uur voorbij zonder post. Dat kan niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral dat "veel". Als het er gewoon drie of vier zijn dan heb je pech gehad. Maar boven de twintig, ja dán wordt er een onderzoek ingesteld.
Overigens is het de laatste jaren relatief rustig in Den Haag.![]()
zul je zien dat woensdagnacht mijn auto in de fik gaat
Joh, geen stress van gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, ben je al van de kerststress af
?
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, geen stress van gehad.Enhoe is het met u eerwaarde Piet?
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenmorgen.![]()
Dan weet je dat.
Navondquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef blomst het volgende:
ik ben blij dat iedereen het zo fijn en leuk had met kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |