O, das die man die de papieren meisje red van de ondergang.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen de man bijt hond marathon gekeken.
http://www.manbijthond.nl(...)aam=bernardtvarchief
Wat een held is die Bernhard Terlingen.

ho ho ho, niet zo snel, sportiquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Navond
Zo ist maar net, kunnen we met een gerust hart aan de appelflappen

Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Kerst was erg leuk maar nu even rust.

high! buufquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een paar jaar in de relatie bent wordt het beter rustiger hoor.

Hoe was het op de meubelboulevard?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]

Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe was het op de meubelboulevard?

Wat heb ik dan gemist?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jammer voor je schat ik had je m graag gegund.De meubelboulevard kom ik uit principe niet.

Eerlijk antwoord?quote:

quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ho ho ho, niet zo snel, sportiheb jij eigenlijk al iets op zesde kerstdag?
[ afbeelding ]![]()
'n avond!

ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]

* opvangt *quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
*met de deur in huis struikelt*
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.

Oh Daaaaaaaaaaarling!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
OMG ik ben bijna dood, mijn voeten vallen er af, ik ben helemaal total loss, ik val om, ik moet een rolstoel.
En een massage.
Ach en wee.

Oh Pietjequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* opvangt *
Meid, neem 't ervan!

Hangt af van de verhaallijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop dat juut en dementort nog lang en gelukkig leven, maar voorzie dat juut ooit ook haar 'ware' kleur laat zien![]()
effuh hypothetisch, juut en tom: het is volgende maand over en uit met l'amourrrrr. blijven jullie dan hier net doen alsof het nog goed gaat?
of stopt het posten dan? jaha, goeie vraag he?![]()
neffahtheless:

fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooowquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef CarOnline het volgende:
En een massage.
Ach en wee.

Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Daaaaaaaaaaarling!Watheppiegedaan? Meubelboulevard?

echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
euh zesde kerstdag cadeau's van 1e en 2e ruilen op de meubelboulevard

alweer koopzondag??quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)

Willem! Jofels!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fok-slet meldt zich bij z'n ware godess: carooow![]()
![]()
[ afbeelding ]
genoten met de kerst?

Zie editquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee was dat maar waar, ze moesten me met 12 man en 34 paarden van een bankstel af rukken![]()
Nee, ik heb gewerkt van 9-18 en het was DRUK!!
En ik heb zo hard gelopen en ik ben helemaal hees van het adviezen geven
en en en het was nog drukker dan voor kerst![]()
Morgen nog een dag, van 10-17![]()
(<-- hysterisch lachje)

ik geloof dat je het meent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt af van de verhaallijn.
Nee het gaat niet over noch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |