Tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat typ ik nu weer verkeerd?![]()
Noppes...
Ik spreek brabants? Mag dat ook
Mag ook van mij, zit ook in regio Eindhoven, maar er zitten hier meerdere spaanstaligen, italianen wat minder.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat typ ik nu weer verkeerd?![]()
Noppes...
Ik spreek brabants? Mag dat ook
Nou je hebt verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ook van mij, zit ook in regio Eindhoven, maar er zitten hier meerdere spaanstaligen, italianen wat minder.
Chineesquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Wat heb je vanavond gegeten?![]()
Speciaal voor Manu!![]()
Het kon ook zweeds zijn maar ja ik gokte op poolsquote:
Maakt niet uit, kan allemaal hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het kon ook zweeds zijn maar ja ik gokte op pools
Heb ik vanmiddag al wat van weggeslurpt, vanavond bier. Ik neem er nog eentjequote:
Ik kwam je al eerder tegen in topic Eindhoven, voetbal, windows , tabaksprijzen en muis stopt ermee.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al wat van weggeslurpt, vanavond bier. Ik neem er nog eentjeBier op wijn geeft venijn, heb ik eens gehoord. Merk er niks van, of dat moet nog komen
![]()
Nope, ik ben niet degene die de site doorgaf want ik ken Fok al ruim 5 jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik kwam je al eerder tegen in topic Eindhoven, voetbal, windows , tabaksprijzen en muis stopt ermee.
Klopt het dat jij diegene bent die ik eind november de site Fok doorgaf?
Bianco o rosso?quote:
Had de naam Fok doorgegeven aan iemand in de trein richting Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef Kuwaro het volgende:
Nope, ik ben niet degene die de site doorgaf want ik ken Fok al ruim 5 jaar![]()
Maar ik ben wel degene die in topics post behalve in voetbal
Ik zit nooit in de trein..quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had de naam Fok doorgegeven aan iemand in de trein richting Eindhoven.
Wijn moet je niet zuipen maar rustig relax drinkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zuipt maar met mij mee ook!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mogen ze wel eens "PR" aan je titel toevoegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat voetbaltopic was meisjes en voetbal.
DIe andere jongen komt dan binnenkort nog wel binnenlopen,quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mogen ze wel eens "PR" aan je titel toevoegen.
Ahh wacht daar heb ik wel gereageerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat voetbaltopic was meisjes en voetbal.
Je lijkt me tot nu toe een kwaliteitsposter met een grote interesse.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:22 schreef Kuwaro het volgende:
Ahh wacht daar heb ik wel gereageerd![]()
Maar toch ik was diegene niet
Ik reageer altijd op topics met "inhoud"quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je lijkt me tot nu toe een kwaliteitsposter met een grote interesse.![]()
Daar kijk ik altijd naar toen ik klein wasquote:
Kan allemaal, hardgekookt, zachtgekookt en zwartgekookt ei.quote:
Ik ga nog niet, wacht nog op iemand die thuis moet komen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef Kuwaro het volgende:
Ik reageer altijd op topics met "inhoud"![]()
Mijn interesse is altijd uniek![]()
Precies gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 26 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 319 FritsVanEgters
01. 319 -Hans-
Calimero is een heel lief kuikentje!quote:
Trusten Fluitert. Caioquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, wacht nog op iemand die thuis moet komen.
(Posters of lurkers naar Fok halen.)
Ja ik heb zelfs Miljuschka, bekend Tmf, Onm, de site Fok doorgegeven dat er topics over haar zijn.
Joh, ik word weer klaarwakker van het posten, toch maar welterusten.![]()
![]()
Ik zeg het je ....Ik ben die persoon nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, wacht nog op iemand die thuis moet komen.
(Posters of lurkers naar Fok halen.)
Ja ik heb zelfs Miljuschka, Tmf, Onm, de stie Fok doorgegeven dat er topics over haar zijn.
Het is zeg maar een voorbereidende post voor de rel van morgenmiddag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw is het lijstje er alweer?![]()
Rustig aan, ik vroeg het maar 1 keer, na 1 keer weet ik dat nu wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Kuwaro het volgende:
Ik zeg het je ....Ik ben die persoon niet![]()
Ten eerste: ik zit nooit in de trein
Ik lachte!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is zeg maar een voorbereidende post voor de rel van morgenmiddag.
Oke danquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rustig aan, ik vroeg het maar 1 keer, na 1 keer weet ik dat nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |