6 jaar ongeveer. ik was toen al een beetje uitgestapt, plus dat mijn partner er niet zo van hield.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe lang woon je er nu dan?
En wat betreft de Dees, ik begon er zelf over.![]()
Ik vond het gewoon grappig, gister hadden we het er nog over en zo vaak kom ik er normaal niet (niet alles was open dit keer) en ik wilde eerst ook alleen maar halen.
Én met de vaas.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Welkom terug! Was je moeder blij met de bloemen?
Een basiskennislijstje trivia over de Gouden Kooi?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wat moesten we nog meer vragen?
Soury had zo een handig lijstje!![]()
Ja tof, nu ben ik niet meer zielig als ik nachtbagger!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een basiskennislijstje trivia over de Gouden Kooi?
Nou gohh...quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tjee, hier ben ik dus niet goed in.
Wat moesten we nog meer vragen?
Soury had zo een handig lijstje!![]()
Voelt het aan als een praatgroep?
We moeten hem/haar niet afschrikken natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaar dat je introductie zo kort en bondig was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Kuwaro het volgende:
Enne nee ik heb geen ervaring met praatgroepen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Van Griekse afkomst? Nee zeggen een een JA-smiley er achterquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou gohh...
Ik ga mooi geen lijstje invullen![]()
Nou bij een praatgroep moet je ook jezelf voorstellen( nou meestal zeggen ze dan, nou stel je dan voor.. kom kom )
Maar kijken naar RLS is hier niet vereist dus?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten hem/haar niet afschrikken natuurlijk
Hoi Ruud!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van Griekse afkomst? Nee zeggen een een JA-smiley er achter![]()
Hoi Fok!
Hey ruud. Hadden wij eigenlijk al kennis gemaakt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Fok!
Ik ben niet grieks, hoe kom je daaropquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Fok!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar kijken naar RLS is hier niet vereist dus?
Niet echt, heb wel wat bijgelezen en gezien dat je hier de smaak te pakken hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hey ruud. Hadden wij eigenlijk al kennis gemaakt?
Mooi mooi , zoiets had ik wel gedacht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zult je hier prima thuisvoelen!
Het Grieks voor ja klinkt als nee, en jij post NEE met een JA smiley. Vandaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik ben niet grieks, hoe kom je daarop![]()
Ik werk graag mezelf tegen met smileys
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Mooi mooi , zoiets had ik wel gedacht.![]()
Ik heb in al die jaren jullie allemaal geobserveerd dus ik weet wel hoe jullie denken
Grote bek, klein hartje, ruwe bolster, blanke pit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je moet wel een mening hebben over Huub!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Grote bek, klein hartje, ruwe bolster, blanke pit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psstt.. niet doorvertellen maar ik ben een hijquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten hem/haar niet afschrikken natuurlijk
En pas op 10-12-2008 geregistreerd? Van wie ben jij een kloon danquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Mooi mooi , zoiets had ik wel gedacht.![]()
Ik heb in al die jaren jullie allemaal geobserveerd dus ik weet wel hoe jullie denken
Ja, maar heb je ook drains?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Psstt.. niet doorvertellen maar ik ben een hijTenminste ik heb net nog gekeken dus
Geslaagd voor begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet echt, heb wel wat bijgelezen en gezien dat je hier de smaak te pakken hebt.
Doe je dat vaak? Zo achter je pc even je geslacht checken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef Kuwaro het volgende:
Psstt.. niet doorvertellen maar ik ben een hijTenminste ik heb net nog gekeken dus
Ik ben geen kloon.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En pas op 10-12-2008 geregistreerd? Van wie ben jij een kloon dan
Da's een typisch mannen dingetje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je dat vaak? Zo achter je pc even je geslacht checken?
Kijken naar het journaal met Sacha de Boer is ook een RLS.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar kijken naar RLS is hier niet vereist dus?
Btw je kan ook observeren zonder enige account.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En pas op 10-12-2008 geregistreerd? Van wie ben jij een kloon dan
Ik krijg een soort van All Bundy associatie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's een typisch mannen dingetje.
Doe maar stropdassen vanavond.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijken naar het journaal met Sacha de Boer is ook een RLS.
Of zal ik het vannacht weer eens over stropdassen gaan hebben?
Heb jij het geslacht van Kuwaro ook al gezien?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Da's een typisch mannen dingetje.
Oh, nee, ben onnozel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Btw je kan ook observeren zonder enige account.
Als je dat uberhaupt niet wist...![]()
Believe it or not... its just choice
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij het geslacht van Kuwaro ook al gezien?
Dan praat over je eigen geslacht als dat je meer op je gemak stelt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:30 schreef Kuwaro het volgende:
Niet over andermans geslacht praten![]()
Ik voel me niet op mijn gemak
Hoe Feyenoord van Nac wint?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doe maar stropdassen vanavond.
* FritsVanEgters gaat even voetbal kijken![]()
Ik dacht ik laat me iets horen bij een andere topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat is ook niet de bedoeling,
Ik ben gewoon benieuwd wat jou in deze SC brengt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:38 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat me iets horen bij een andere topic![]()
Ik lees graag bij R&P![]()
En ik was benieuwd hoe het sfeer hier is
Hmm mijn conclusie: Het bevalt nog me tot nu toe wel goedquote:
Spreek je ook Spaans of Italiaans?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hmm mijn conclusie: Het bevalt nog nu toe wel goed![]()
Ik zal het kort en krachtig houden:
Wat typ ik nu weer verkeerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Spreek je ook Spaans of Italiaans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |