quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ben benieuwd hoe koud het is buiten...kheb me mpanty onder mn broek aan en drie laagjes trui...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oeps, dat waren nummers van de top 2000.
Gelukkig moet ik Nova nu uit gaan latenquote:
Any time.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:29 schreef Marrije het volgende:
He Fritsie, bedankt voor de link naar dit topic.
Ik moet de slaap nog uit mn oren wrijven, maar ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:53 schreef Cee het volgende:
Hoorde ik dat goed, gaat Ekdom zometeen draaien?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:53 schreef Cee het volgende:
Hoorde ik dat goed, gaat Ekdom zometeen draaien?
Mwah denk het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
En Michiel gaat zojuist achter de "Producer PC" zitten en logt daar in. Zou hij dan ook nog even blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah denk het niet.Hij zit er wel nog, al staat er nu inderdaad een inlogschermpje op z'n monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Jij ziet, jij ziet wat ik niet zie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij zit er wel nog, al staat er nu inderdaad een inlogschermpje op z'n monitor
Alle pils van gisteravondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |