Japanquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
In welke tijdzone zit je?
Smart thinking Kaatquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit hier anders alvast een boodschappenlijst te maken, dan zo vroeg mogelijk die supermarkt induiken (8 uur) en de rest vd dag voor mijzelf.
Lekker straks NK schaatsen op tv kijken.en verder zien we wel weer.
Eerst koffie, meer koffie, fietsen, douchen, 't is nog niet zover Frits. Maar ehm, ben jij nóg wakker of weer wakker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tjemig, woon je zo ver van de dichtstbijzijnde supermarkt?![]()
Of neem ik je te serieus?
Klinkt goed. Hoe laat begint het schaatsen, 12 uur?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit hier anders alvast een boodschappenlijst te maken, dan zo vroeg mogelijk die supermarkt induiken (8 uur) en de rest vd dag voor mijzelf.
Lekker straks NK schaatsen op tv kijken.en verder zien we wel weer.
Moet toch wat doen, te vroeg eruit gestort dus dan maar snel op gang komen!quote:
Nog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst koffie, meer koffie, fietsen, douchen, 't is nog niet zover Frits. Maar ehm, ben jij nóg wakker of weer wakker?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Echt zo sneu. Mensen die als doel hebben zo vroeg mogelijk de supermarkt in te duiken op een vrije dag.
Echt zo sneu, mensen die maar één vrije dag hebben in plaats van veertienquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Echt zo sneu. Mensen die als doel hebben zo vroeg mogelijk de supermarkt in te duiken op een vrije dag.
12.20 dus ik heb nog tijd zat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoe laat begint het schaatsen, 12 uur?
Nope. Ik eet zelden brood.. En als ik het eet is het een tostie? Je leeft verder niet in de jaren 60 ofzo dat je denkt dat iedereen ook elke dag aardappels eet en een gehaktbal?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Hou jij niet van vers brood?
Is ook heel zieligquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:31 schreef Twerk het volgende:
Ah, jij staat vijf van de zeven dagen bij de McDrive?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:35 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nope. Ik eet zelden brood.. En als ik het eet is het een tostie? Je leeft verder niet in de jaren 60 ofzo dat je denkt dat iedereen ook elke dag aardappels eet en een gehaktbal?
Jezus ik heb zin om vandaag precies hetzelfde te doen als jij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
12.20 dus ik heb nog tijd zat!
Denk dat ik zelfs mijn boerenkoolovenschoteltje dan al gemaakt heb.
Lekker makkelijk hoor! Ovenschoteltje: diepvriesboerenkool, 2 uien, aardappelpuree, overdosis kerrie, gehakt, peper en zout en in de oven smijten zodra je trek krijgt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jezus ik heb zin om vandaag precies hetzelfde te doen als jij.![]()
goeie ideëen![]()
Ik heb geen oven, maar voor de restquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hoor! Ovenschoteltje: diepvriesboerenkool, 2 uien, aardappelpuree, overdosis kerrie, gehakt, peper en zout en in de oven smijten zodra je trek krijgt.
In de stad heb je geen Macdrive(nodig) .. Maar jouw redenatie verklaart wel het 1 en ander.. Elke dag versie groenten dus uit je eigen moestuintje in de provincie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jij staat vijf van de zeven dagen bij de McDrive?
PS. Denk je wel een beetje aan je jodiumtekorten?
Jaaaa dat is ook al een goed idee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had voor vandaag spruitjes in gedachten. Maar meestal, wandelend tussen de schappen, kom ik toch weer met wat anders thuis
tuurlijk kan dat ook, men smijt dan gewoon alles door elkaar!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb geen oven, maar voor de restKerrie
![]()
![]()
![]()
Een stamppotje zal het dan moeten worden in mijn geval.![]()
Ook altijd goed voor kliekjes. Ik eet er soms wel drie dagen van.
Smeer jij ff snel een boterham!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jaaaa dat is ook al een goed idee.![]()
![]()
Volgens mij heb ik gewoon honger..
Heb ik niet in huis. Ik moet ook broodnodig naar de buurtsuper.quote:
Nee hoor, zet hem klaar en tegen zessen de oven in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar als je hem al om 12 uur klaar hebt, eet je dan warm tussen de middag?
Zat toch dus aanvallen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Ik moet ook broodnodig naar de buurtsuper.![]()
Ik heb nog een beetje drinkontbijt, wat crackers en een snickers.![]()
Plus diepvriesspul.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Elke dag versie groenten dus uit je eigen moestuintje in de provincie?
Zal het zo meenemen bij de super!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:56 schreef Twerk het volgende:
Geen gek idee. Maar dat heb ik dus niet,,
Graag. Wel met aardbeiensmaak dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zal het zo meenemen bij de super!
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker spul! Ook maar meenemen, shit nou krijg ik ook trek.
Ik kon geen plaatje vinden van sinaasappel-mango-banaan, maar die moet je hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lekker spul! Ook maar meenemen, shit nou krijg ik ook trek.
Ik doe zo wel even met je mee als Wet Wet Wet aan de beurt is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier de webcam radio 2 aan, top 2000 en nu: Cuby & the Blizzards - Another day, another road
quote:
Hier dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje vinden van sinaasappel-mango-banaan, maar die moet je hebben.
Nou weer John Lennon, pffffffff........kan dit nummer echt niet meer aanhoren.quote:
Word gedraaid tussen 13 en 14 uur de 30ste.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Die staat op 420.![]()
De film De kleine blonde dood gezien?![]()
die wordt gedragen door dat nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |