Hier verder, wie is deze gek, waarom moest hij gewogen worden, en wat voor drugs gebruikt hijquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn moeder belde mijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei mijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus ik nam niet de moeite om een douche te nemen en mijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Mijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
Watte?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
je bedoeld achterover slaan van die manenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
Omdat het gewicht van het elastiekje de hele meting verpest natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Het wachten is uiteindelijk op de pics van zijn zusje.
Als ze haar haar niet in een knoop kan leggen om een staartje te maken, moet ze een elastiekje gebruiken en dan klopt de meting niet meer.. like duh!..quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
Zie topic 1quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
En ik neem weleens douches zodat ik niet ga stinken. Maar alleen op niet vrije douche dagen. Maar meestal moet het van mijn moeder.
Geilquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
En ik neem weleens douches zodat ik niet ga stinken. Maar alleen op niet vrije douche dagen. Maar meestal moet het van mijn moeder.
Nee bedankt, ik ben gewoon hetero hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Je neemt je zus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:49 schreef Ikzoekiets het volgende:
Er zijn 2 douches in mijn huis en 3 slaapkamers.
Ik neem soms douches en mijn zus ook.
*sopsop*quote:
dat is inderdaad vervelend, zeker als die dag ook net het douche schuim op is gegaan en je moet douchen zonder schuim en dan maar dreft moet gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
quote:
Houd op met gemene dingen zeggen over mijn zusje.quote:
TS is geen kloon, dat is zeker. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Echt dit is het beste topic dat ik ooit op Fok! heb gezien. Toch wil ik graag weten hoe dit nu zit. Want ik ben toch wel benieuwd.
Wie is TS? Wat is er nu precies aan de hand? Waarom?
Dit moet echt tot op de bodem worden uitgezocht.
Post eens een foto van je zusje dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Houd op met gemene dingen zeggen over mijn zusje.
Ik voel me niet aantrokken tot mijn zusje hetzelfde gelt voor mijn moeder.
Ik voel me wel aangetrokken tot jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Hoeveel wegen jij en je zus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:45 schreef John.Milton het volgende:
Ik denk dat we Peter R. de Vries hier beter op kunnen zetten.
Serieus wat wil je nou weten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Echt dit is het beste topic dat ik ooit op Fok! heb gezien. Toch wil ik graag weten hoe dit nu zit. Want ik ben toch wel benieuwd.
Wie is TS? Wat is er nu precies aan de hand? Waarom?
Wordt jij net zo nat als zijn zus dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot jou
Ik denk het wel. Maar ik gooi ook zo mijn haren als ze nat zijn in het zwembad op de zwemclub.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wordt jij net zo nat als zijn zus dan?
Je hebt nog steeds geen pics van je zusje gepost!quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Serieus wat wil je nou weten?
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik gooi ook zo mijn haren als ze nat zijn in het zwembad op de zwemclub.
Maar heb je die dokter dan niet voor z'n gezicht geslagen? Je gaat toch zeker niet onder dwang?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
Sukkel, je had de tekst in het Engels geplakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ik lach me ook de tering, dat compenseert de saaie tv een beetje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:56 schreef Lixi het volgende:
Dit is toch wel het briljantste topic dat ik hier ooit gezien heb
Pfff De regering van Faalhazië vraagt of we je willen uitleveren wegens ernstige faalheid.quote:
Wil je wel nat met mij worden?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat die ondoorgrondelijk zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wil je wel nat met mij worden?![]()
En waarom moest je onder water dan?
wat snap je nou niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:14 schreef Ikzoekiets het volgende:
Wil je een gedetailleerde samenvatting van wat er is gebeurd? Oke hier komt het:
Mijn moeder wou iets anders doen ipv mijzelf op een weegschaal te wegen. Ze hoorde over een onderwater weegtest van mijn dokter vorig jaar en ze wilde het uitproberen voor mijn zus en ik.
Ze belde de dokter en wilde een afspraak maken voor mijn zus en ik en die dag was de enige dag dat wij terecht konden. Dus mijn moeder zei tegen ons beide : Je hoeft geen douche te nemen als je dat niet wilt (omdat ik op 12 uur moest en zij om 12.30)
Het verhaal gaat verder met de onderwaterweegtest op dokters kantoor.
zeg zit die jongen niet op te geilen straks wordt hij weer nat op zijn douchevrije dagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wil je wel nat met mij worden?![]()
En waarom moest je onder water dan?
hoeveel weeg je nu dan?quote:
Waarom je onder water moest lieverd.quote:
Dat zijn gewoon zijn accounts hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
http://www.killermovies.c(...)-stooped-so-low.html
http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26695645&page=0
http://boards.ign.com/teh_vestibule/b5296/174956222/r174956333/
Je bent blijkbaar niet de enige, ts.
Wat ik uit je verhaal bedrijp is dat je een onderwaterwegtest moest doen terwijl je daar geen zin in had. Je houdt niet van douchen en moest na die test weer douchen. Je zusje vondt de test wel leuk. Jij niet omdat je gedwongen werd door je moeder. Verder vind je strakke kleding lekker als het nat is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
Kudosquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
De laatste stuiptrekking, altijd mooi.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
MIJN ZUS WOU HAAR HAREN IN EEN STAART MAAR DAT MOCHT NIET VAN DE DOKTER
EN WAT IS JOUW PROBLEEM DAARMEE??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
Het is nu wel een beetje klaar hoor..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ja idd, vind het nu echt irritant worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje klaar hoor..
Jij hebt last van watervrees en je zus niet? Daarom kon je zus er schijnbaar van genieten, maar jij niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Je capslock staat nog aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Jij hebt last van watervrees en je zus niet? Daarom kon je zus er schijnbaar van genieten, maar jij niet.
En je hebt last van een moeder die je toch dwingt om op niet-douchevrije dagen te douchen.
Dus toen je in in de watertank moest van de dokter (in veel te strakke kleding) was het hek compleet van de dam, begrijpelijk.
Heb je je moeder hierover nog aangesproken?![]()
Sowieso, waaròm wilde jouw moeder jou (en je zus) persé wegen?
Denkt zij dat haar kinderen iets mankeert ofzo? Is ze een health en fitness freak?
O.k.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Waarom wilde ze je wegen dan? En als jij het niet leuk vond, waarom ging je dan mee?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.
Op zijn zus was al wel duidelijk idd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Specularium het volgende:
Nou duidelijk.
TS heeft alles verzonnen en geilt waarschijnlijk wel op zijn moeder en zus.
Ja, da's toch logisch??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ikzoekiets Gepost op 26-12-2008 om 22:09
Paaskonijn ik wil ook wel een keer met jou een douch vrije dag hebben waarbij ik toch nat word en dan mag jij je natte haren in het zwembad bij de zwemclub naar achter gooien.
En jij vind dat "gewoon"??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.
Wat is dat roze is zijn mond?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:53 schreef DonPerignon het volgende:
lap tekst
Dus zo eentje bij jij...quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef Adfundum het volgende:
We doen net of we niks gezien hebben en gaan gewoon door.
Je bent wel wanhopig he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Paaskonijn ik wil ook wel een keer met jou een douch vrije dag hebben waarbij ik toch nat word en dan mag jij je natte haren in het zwembad bij de zwemclub naar achter gooien.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is dat roze is zijn mond?
smegma met korsten
Ooh jumquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
smegma met korsten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Omg dat ik dit topic gemist heb, ik heb me kapot gelachen in deel 1
trouwens, jouw user icon heerstquote:
Anders ik welquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jumIk krijg trek van zulke uitspraken
Ik weet het, maar ik heb er geen sloffen mee gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
smegma met korsten
Wat is je gamertag? Mag ook in PMquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Super. Ben al 3 jaar maagd.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb er geen sloffen mee gewonnen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Aldus vriendje
doodverwensing, ban!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.
JA DAT KOMT DOOR JOU JA!quote:
Banaanvraag, ban!quote:
Harry Potter was net ook heel lang onder water.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.
Aldus vriendje
Aldus vriendje
Aldus vriendje
Waar komt de banaan oorspronkelijk vandaan?quote:
Dit had ik dus toch moeten voorkomen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar komt de banaan oorsprongkelijk vandaan?
Ooit gemaakt door -XX-.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
"oorsprongkelijk"quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vorige deel was toch deel 1?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Het vorige deel was leuk.
Echte WTF momenten. Maar nu is het geloofwaardige ervanaf.
Van TS die geil wordt van z'n zusje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Je loopt ietwat achter.
[..]
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Nee,
Mensen doen rare dingen met kerst.
Doet hij dan ook nog sexuele handelingen met die banaan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van TS die geil wordt van z'n zusje!
dat hoop ik voor ze jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef DonPerignon het volgende:
Rare mensen doen dingen met kerst.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ikzoekiets Gepost op 26-12-2008 om 22:07
kuthoer je had het topic gewoon kunnen laten leven en later pas het geheim verklappen.
sterf maar in 2009.
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacyquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef DonPerignon het volgende:
Ik wil jou zijn DonPerignon. Jij bent de man!
Fijne feestdagen! Kon ik jou maar zijn.
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.quote:
Fotoboekreactie, meneer de inspecteur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacy
Groetjes,
GasTurbine.
Lik toch mijn bolle reet!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacy
Groetjes,
GasTurbine.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Lik toch mijn bolle reet!
Groetjes,
DP
Pics!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Lik toch mijn bolle reet!
Groetjes,
DP
Ben jij neukbaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.
Het schijnt van wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.
quote:
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.quote:
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga mijn vriendin straks maar even een beurt geven
Ja ik heb een vriendin, raar he
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik heb stiekum in jouw fotoboek gelurkt
Trio lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.![]()
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.quote:
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordtquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Om te zien of ze genoeg vet bezaten om eindelijk eens de oven in te kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef StockPro het volgende:
Ikzoekzoiets.
Even een serieuze vraag: waarom wou je moeder jullie allebei laten wegen. Waarom wou ze het exacte gewicht van jullie weten? Waarvoor?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.
Kijke kijke, nie kope.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordt![]()
![]()
Nee weet ik idd niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee MMVquote:
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neukenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, probeer eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijke kijke, nie kope.![]()
[..]
Nee weet ik idd niet.
Jij zei gelulquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Wat een gelul hier, gaat nergens over. TS is er geeneens meer.
*mening peilt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neuken![]()
Trage donderquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:53 schreef Quir het volgende:
Hey, post eens niet zo snel.
CHECK! (Haar foto's zwerven nog hier ergens op fok!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
*mening peilt.
"als ze hele grote tieten heeft wel"
Dus.
NIET!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Dit is een SC-topic!
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
CHECK! (Haar foto's zwerven nog hier ergens op fok!Wel onherkenbaar gemaakt though)
*Meldquote:
Pics.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neuken![]()
Ja, pics or it didn't happen (again)quote:
Doe je ook mee?quote:
quote:
als je maar een nieuw deel open doetquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef Quir het volgende:
Ik ga op de lapo jagen.
quote:
matig, matig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:59 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! #3
Goede tt?_!
matigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! En Qwea van achter! #3
Goede tt? _!
Ontopic graag..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef RealZeus het volgende:![]()
* raapt zichzelf op van de vloer.
Ik denk dat het volgende probleem speelt:
Ik denk dat TS wilde weten of er ook een verschil zou zitten tussen de weging zonder erectie en de weging met erectie.
Helaas werd hem dat onmogelijk gemaakt door zijn druipende zusje in een strak bhtje en een strak lipleesbroekje met haar natte haren over haar schouders.
Omdat hij zich niet gedouched had belemmerde het aanwezige kopkaas een volledige erectie.
Daar baalt TS nu van.
DEEL TRIO!quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent
ooh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent
Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.
Fantasierijk genoeg?
idd, waarom van een pinguinnerd als je ze ook van een lekker wijf kunt hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.
Ja, dat stond er niet hoor!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wanneer je met iemand bent_!
Of ben je een all-time missionairistypje?
met een pik 90x zo groot als jezelf?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Quir het volgende:
Ik ben een klein elfje.
in je oogquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef muay-toy het volgende:
sperma.
en dan kan je moeder naar hier komen. misschien kunnen we iets regelen?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:26 schreef Tiemie het volgende:
Ik heb het topic nu 5 keer gelezen, maar snap het nog steeds niet.
Ha-ha, ik lig in een scheur. Rot op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef muay-toy het volgende:
[..]
en dan kan je moeder naar hier komen. misschien kunnen we iets regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |