quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.
quote:
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.quote:
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga mijn vriendin straks maar even een beurt geven
Ja ik heb een vriendin, raar he
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik heb stiekum in jouw fotoboek gelurkt
Trio lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.![]()
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.quote:
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordtquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Om te zien of ze genoeg vet bezaten om eindelijk eens de oven in te kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef StockPro het volgende:
Ikzoekzoiets.
Even een serieuze vraag: waarom wou je moeder jullie allebei laten wegen. Waarom wou ze het exacte gewicht van jullie weten? Waarvoor?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.
Kijke kijke, nie kope.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordt![]()
![]()
Nee weet ik idd niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee MMVquote:
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neukenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, probeer eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijke kijke, nie kope.![]()
[..]
Nee weet ik idd niet.
Jij zei gelulquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Wat een gelul hier, gaat nergens over. TS is er geeneens meer.
*mening peilt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neuken![]()
Trage donderquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:53 schreef Quir het volgende:
Hey, post eens niet zo snel.
CHECK! (Haar foto's zwerven nog hier ergens op fok!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
*mening peilt.
"als ze hele grote tieten heeft wel"
Dus.
NIET!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Dit is een SC-topic!
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
CHECK! (Haar foto's zwerven nog hier ergens op fok!Wel onherkenbaar gemaakt though)
*Meldquote:
Pics.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neuken![]()
Ja, pics or it didn't happen (again)quote:
Doe je ook mee?quote:
quote:
als je maar een nieuw deel open doetquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef Quir het volgende:
Ik ga op de lapo jagen.
quote:
matig, matig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:59 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! #3
Goede tt?_!
matigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! En Qwea van achter! #3
Goede tt? _!
Ontopic graag..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef RealZeus het volgende:![]()
* raapt zichzelf op van de vloer.
Ik denk dat het volgende probleem speelt:
Ik denk dat TS wilde weten of er ook een verschil zou zitten tussen de weging zonder erectie en de weging met erectie.
Helaas werd hem dat onmogelijk gemaakt door zijn druipende zusje in een strak bhtje en een strak lipleesbroekje met haar natte haren over haar schouders.
Omdat hij zich niet gedouched had belemmerde het aanwezige kopkaas een volledige erectie.
Daar baalt TS nu van.
DEEL TRIO!quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent
ooh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent
Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.
Fantasierijk genoeg?
idd, waarom van een pinguinnerd als je ze ook van een lekker wijf kunt hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.
Ja, dat stond er niet hoor!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wanneer je met iemand bent_!
Of ben je een all-time missionairistypje?
met een pik 90x zo groot als jezelf?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Quir het volgende:
Ik ben een klein elfje.
in je oogquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef muay-toy het volgende:
sperma.
en dan kan je moeder naar hier komen. misschien kunnen we iets regelen?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:26 schreef Tiemie het volgende:
Ik heb het topic nu 5 keer gelezen, maar snap het nog steeds niet.
Ha-ha, ik lig in een scheur. Rot op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef muay-toy het volgende:
[..]
en dan kan je moeder naar hier komen. misschien kunnen we iets regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |