EN WAT IS JOUW PROBLEEM DAARMEE??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
MIJN ZUS WOU HAAR HAREN IN EEN STAART MAAR DAT MOCHT NIET VAN DE DOKTER
Het is nu wel een beetje klaar hoor..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ja idd, vind het nu echt irritant worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje klaar hoor..
Jij hebt last van watervrees en je zus niet? Daarom kon je zus er schijnbaar van genieten, maar jij niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Serieus wat wil je nou weten?
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
Je capslock staat nog aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Jij hebt last van watervrees en je zus niet? Daarom kon je zus er schijnbaar van genieten, maar jij niet.
En je hebt last van een moeder die je toch dwingt om op niet-douchevrije dagen te douchen.
Dus toen je in in de watertank moest van de dokter (in veel te strakke kleding) was het hek compleet van de dam, begrijpelijk.
Heb je je moeder hierover nog aangesproken?![]()
Sowieso, waaròm wilde jouw moeder jou (en je zus) persé wegen?
Denkt zij dat haar kinderen iets mankeert ofzo? Is ze een health en fitness freak?
O.k.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
Waarom wilde ze je wegen dan? En als jij het niet leuk vond, waarom ging je dan mee?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.
Op zijn zus was al wel duidelijk idd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Specularium het volgende:
Nou duidelijk.
TS heeft alles verzonnen en geilt waarschijnlijk wel op zijn moeder en zus.
Ja, da's toch logisch??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ikzoekiets Gepost op 26-12-2008 om 22:09
Paaskonijn ik wil ook wel een keer met jou een douch vrije dag hebben waarbij ik toch nat word en dan mag jij je natte haren in het zwembad bij de zwemclub naar achter gooien.
En jij vind dat "gewoon"??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon iets anders proberen dan een gewone weegschaal.
Wat is dat roze is zijn mond?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:53 schreef DonPerignon het volgende:
lap tekst
Dus zo eentje bij jij...quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef Adfundum het volgende:
We doen net of we niks gezien hebben en gaan gewoon door.
Je bent wel wanhopig he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Paaskonijn ik wil ook wel een keer met jou een douch vrije dag hebben waarbij ik toch nat word en dan mag jij je natte haren in het zwembad bij de zwemclub naar achter gooien.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is dat roze is zijn mond?
smegma met korsten
Ooh jumquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
smegma met korsten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Omg dat ik dit topic gemist heb, ik heb me kapot gelachen in deel 1
trouwens, jouw user icon heerstquote:
Anders ik welquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jumIk krijg trek van zulke uitspraken
Ik weet het, maar ik heb er geen sloffen mee gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
smegma met korsten
Wat is je gamertag? Mag ook in PMquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Super. Ben al 3 jaar maagd.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb er geen sloffen mee gewonnen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:15 schreef RenRen- het volgende:
http://www.killermovies.c(...)-stooped-so-low.html
Aldus vriendje
doodverwensing, ban!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.
JA DAT KOMT DOOR JOU JA!quote:
Banaanvraag, ban!quote:
Harry Potter was net ook heel lang onder water.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:06 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.
Aldus vriendje
Aldus vriendje
Aldus vriendje
Waar komt de banaan oorspronkelijk vandaan?quote:
Dit had ik dus toch moeten voorkomen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar komt de banaan oorsprongkelijk vandaan?
Ooit gemaakt door -XX-.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26695645&page=0
http://boards.ign.com/teh_vestibule/b5296/174956222/r174956333/
Je bent blijkbaar niet de enige, ts.
"oorsprongkelijk"quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vorige deel was toch deel 1?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Het vorige deel was leuk.
Echte WTF momenten. Maar nu is het geloofwaardige ervanaf.
Van TS die geil wordt van z'n zusje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Je loopt ietwat achter.
[..]
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Nee,
Mensen doen rare dingen met kerst.
Doet hij dan ook nog sexuele handelingen met die banaan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van TS die geil wordt van z'n zusje!
dat hoop ik voor ze jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef DonPerignon het volgende:
Rare mensen doen dingen met kerst.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ikzoekiets Gepost op 26-12-2008 om 22:07
kuthoer je had het topic gewoon kunnen laten leven en later pas het geheim verklappen.
sterf maar in 2009.
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacyquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef DonPerignon het volgende:
Ik wil jou zijn DonPerignon. Jij bent de man!
Fijne feestdagen! Kon ik jou maar zijn.
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.quote:
Fotoboekreactie, meneer de inspecteur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacy
Groetjes,
GasTurbine.
Lik toch mijn bolle reet!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
Op PM's plaatsen staat een ban. Ik heb de mods erover ingelicht, alsmede Bureau internetprivacy
Groetjes,
GasTurbine.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Lik toch mijn bolle reet!
Groetjes,
DP
Pics!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Lik toch mijn bolle reet!
Groetjes,
DP
Ben jij neukbaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.
Het schijnt van wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |