matig, matig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:59 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! #3
Goede tt?_!

matigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef DonPerignon het volgende:
Waar we superrrtuxxx tussen de tieten neuken! En Qwea van achter! #3
Goede tt? _!

Ontopic graag..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef RealZeus het volgende:![]()
* raapt zichzelf op van de vloer.
Ik denk dat het volgende probleem speelt:
Ik denk dat TS wilde weten of er ook een verschil zou zitten tussen de weging zonder erectie en de weging met erectie.
Helaas werd hem dat onmogelijk gemaakt door zijn druipende zusje in een strak bhtje en een strak lipleesbroekje met haar natte haren over haar schouders.
Omdat hij zich niet gedouched had belemmerde het aanwezige kopkaas een volledige erectie.
Daar baalt TS nu van.

DEEL TRIO!quote:

Anders ik wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent

ooh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef DonPerignon het volgende:
Ik hoop dat je fantasierijker in bed bent

Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.quote:

quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig dat ik met elfen met pikken 90x zo groot als hunzelf neuk.
Fantasierijk genoeg?

idd, waarom van een pinguinnerd als je ze ook van een lekker wijf kunt hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.

Ja, dat stond er niet hoor!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik bedoelde, wanneer je met iemand bent_!
Of ben je een all-time missionairistypje?

met een pik 90x zo groot als jezelf?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Quir het volgende:
Ik ben een klein elfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |