quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil liever weten of ie een broer heeft die neukbaar is.
quote:
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.quote:
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DonPerignon het volgende:
Ik ga mijn vriendin straks maar even een beurt geven
Ja ik heb een vriendin, raar he
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik heb stiekum in jouw fotoboek gelurkt
Trio lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ie lekker is dan moeten we 'm delen.![]()
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.quote:
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordtquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan wil je pics van mij, dat zal je vriendin leuk vinden.
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd. Maar dat doe ik liever met 2 mannen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Om te zien of ze genoeg vet bezaten om eindelijk eens de oven in te kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef StockPro het volgende:
Ikzoekzoiets.
Even een serieuze vraag: waarom wou je moeder jullie allebei laten wegen. Waarom wou ze het exacte gewicht van jullie weten? Waarvoor?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh gek. Met een vrouw erbij is misschien ook wel ganz geil. Weet jij veel.
Kijke kijke, nie kope.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ze weet toch niet dat ik op FOK! zit. En kijken mag, zolang er maar niet gekocht wordt![]()
![]()
Nee weet ik idd niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee MMVquote:
Weet je wat ganz geil is, je vriendin tussn de tieten neukenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, probeer eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijke kijke, nie kope.![]()
[..]
Nee weet ik idd niet.
Jij zei gelulquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Wat een gelul hier, gaat nergens over. TS is er geeneens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |