De vlieger zou nog opgaan wanneer TS is gezegend met een lichaamsdichtheid welke gelijk is aan waterquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Rosbief het volgende:
Die dokter is een domme lul, de onderwater proef is om het exacte volume te bepalen, niet het gewicht.
Ik vraag me meer af waarom zijn moeder daar zo fanatiek in is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam iemand onderwater wegen en dan ook nog daar een doktersafspraak voor maken.
Dat níet douchen zit je het meeste dwars he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus praat constant over haar. ''Zou ik het wassen?'' ''Zal ik mijn haren omhoog steken of beneden laten?'' Zulke dingen dus.
Het was mijn idee niet om deze onderwaterweegtest te ondergaan.. De dokter plaats je in een watertank (En ik had geen douche genomen),laat je bepaalde ademings oefeningen doen en doet dan je hoofd voor een paar seconden onder water. Niet moeilijk ofzo...
Wat is jouw hele probleem met het nemen van die douchequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn zus praat constant over haar. ''Zou ik het wassen?'' ''Zal ik mijn haren omhoog steken of beneden laten?'' Zulke dingen dus.
Het was mijn idee niet om deze onderwaterweegtest te ondergaan.. De dokter plaats je in een watertank (En ik had geen douche genomen),laat je bepaalde ademings oefeningen doen en doet dan je hoofd voor een paar seconden onder water. Niet moeilijk ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |