Hier verder, wie is deze gek, waarom moest hij gewogen worden, en wat voor drugs gebruikt hijquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn moeder belde mijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei mijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus ik nam niet de moeite om een douche te nemen en mijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Mijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
Watte?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
je bedoeld achterover slaan van die manenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
Omdat het gewicht van het elastiekje de hele meting verpest natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Het wachten is uiteindelijk op de pics van zijn zusje.
Als ze haar haar niet in een knoop kan leggen om een staartje te maken, moet ze een elastiekje gebruiken en dan klopt de meting niet meer.. like duh!..quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
Zie topic 1quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
En ik neem weleens douches zodat ik niet ga stinken. Maar alleen op niet vrije douche dagen. Maar meestal moet het van mijn moeder.
Geilquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
En ik neem weleens douches zodat ik niet ga stinken. Maar alleen op niet vrije douche dagen. Maar meestal moet het van mijn moeder.
Nee bedankt, ik ben gewoon hetero hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Je neemt je zus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:49 schreef Ikzoekiets het volgende:
Er zijn 2 douches in mijn huis en 3 slaapkamers.
Ik neem soms douches en mijn zus ook.
*sopsop*quote:
dat is inderdaad vervelend, zeker als die dag ook net het douche schuim op is gegaan en je moet douchen zonder schuim en dan maar dreft moet gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:48 schreef Ikzoekiets het volgende:
quote:
Houd op met gemene dingen zeggen over mijn zusje.quote:
TS is geen kloon, dat is zeker. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Echt dit is het beste topic dat ik ooit op Fok! heb gezien. Toch wil ik graag weten hoe dit nu zit. Want ik ben toch wel benieuwd.
Wie is TS? Wat is er nu precies aan de hand? Waarom?
Dit moet echt tot op de bodem worden uitgezocht.
Post eens een foto van je zusje dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Houd op met gemene dingen zeggen over mijn zusje.
Ik voel me niet aantrokken tot mijn zusje hetzelfde gelt voor mijn moeder.
Ik voel me wel aangetrokken tot jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Hoeveel wegen jij en je zus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:45 schreef John.Milton het volgende:
Ik denk dat we Peter R. de Vries hier beter op kunnen zetten.
Serieus wat wil je nou weten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Echt dit is het beste topic dat ik ooit op Fok! heb gezien. Toch wil ik graag weten hoe dit nu zit. Want ik ben toch wel benieuwd.
Wie is TS? Wat is er nu precies aan de hand? Waarom?
Wordt jij net zo nat als zijn zus dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot jou
Ik denk het wel. Maar ik gooi ook zo mijn haren als ze nat zijn in het zwembad op de zwemclub.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wordt jij net zo nat als zijn zus dan?
Je hebt nog steeds geen pics van je zusje gepost!quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Serieus wat wil je nou weten?
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik gooi ook zo mijn haren als ze nat zijn in het zwembad op de zwemclub.
Maar heb je die dokter dan niet voor z'n gezicht geslagen? Je gaat toch zeker niet onder dwang?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ik had een vrije dag en moest naar de dokter voor die onderwaterweegtest en werd nat terwijl ik niet wou. Mijn zus genoot ervan. Nu ga ik even spelen op mijn XBOX. Ik lees het ondertussen wel..
Sukkel, je had de tekst in het Engels geplakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ik lach me ook de tering, dat compenseert de saaie tv een beetje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:56 schreef Lixi het volgende:
Dit is toch wel het briljantste topic dat ik hier ooit gezien heb
Pfff De regering van Faalhazië vraagt of we je willen uitleveren wegens ernstige faalheid.quote:
Wil je wel nat met mij worden?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat die ondoorgrondelijk zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wil je wel nat met mij worden?![]()
En waarom moest je onder water dan?
wat snap je nou niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:14 schreef Ikzoekiets het volgende:
Wil je een gedetailleerde samenvatting van wat er is gebeurd? Oke hier komt het:
Mijn moeder wou iets anders doen ipv mijzelf op een weegschaal te wegen. Ze hoorde over een onderwater weegtest van mijn dokter vorig jaar en ze wilde het uitproberen voor mijn zus en ik.
Ze belde de dokter en wilde een afspraak maken voor mijn zus en ik en die dag was de enige dag dat wij terecht konden. Dus mijn moeder zei tegen ons beide : Je hoeft geen douche te nemen als je dat niet wilt (omdat ik op 12 uur moest en zij om 12.30)
Het verhaal gaat verder met de onderwaterweegtest op dokters kantoor.
zeg zit die jongen niet op te geilen straks wordt hij weer nat op zijn douchevrije dagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wil je wel nat met mij worden?![]()
En waarom moest je onder water dan?
hoeveel weeg je nu dan?quote:
Waarom je onder water moest lieverd.quote:
Dat zijn gewoon zijn accounts hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
http://www.killermovies.c(...)-stooped-so-low.html
http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26695645&page=0
http://boards.ign.com/teh_vestibule/b5296/174956222/r174956333/
Je bent blijkbaar niet de enige, ts.
Wat ik uit je verhaal bedrijp is dat je een onderwaterwegtest moest doen terwijl je daar geen zin in had. Je houdt niet van douchen en moest na die test weer douchen. Je zusje vondt de test wel leuk. Jij niet omdat je gedwongen werd door je moeder. Verder vind je strakke kleding lekker als het nat is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Echt laag van je ik hoop dat je ooit zo'n onderwaterweegtest gaat doen en dat je dan voor 600 seconden onder water blijft.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
Kudosquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aha.
De laatste stuiptrekking, altijd mooi.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:07 schreef Ikzoekiets het volgende:
MIJN ZUS WOU HAAR HAREN IN EEN STAART MAAR DAT MOCHT NIET VAN DE DOKTER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |