Ja, dat zegt ie.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef RayMania het volgende:
En dat filmpje gaat hier niet gepost worden. Zoek zelf maar via Google.
Tijdje geleden postte iemand het wel, dus zodoendequote:
Nee, dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef MASD het volgende:
Als ik nu op play klik, kan ik dan nog slapen?
Okai, heb de video op mijn pc staan nu. Eerste wat ik morgen doe is hem afspelen.quote:
Dat hoop ik ook voor de stuntman.quote:
Vond het wel gaaf hoe ze met die schroevendraaier in het vel aan het porren warenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de stuntman.
Die special effects van tegenwoordig!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vond het wel gaaf hoe ze met die schroevendraaier in het vel aan het porren waren
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die special effects van tegenwoordig!
http://photo.ukrinform.ua/eng/current/photo.php?id=205081quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga niet eens zoeken.![]()
Er komen al genoeg slechte films op tv met de feestdagen.
vette special effectw joh, in een baby box doen alsof je in de cel zitquote:
Ja, je moet toch altijd doen alsof je dood bent als je wordt aangevallen door beesten?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Kopbal het volgende:
Die gast beweegt zelfs nog na een tijdje. Had ik niet verwacht.
En ik dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef PeZu het volgende:
boem,
wij gaan ook zo'n filmpje maken, samen met domo
ik weet wel wat isers die als lijk kunnen spelen
ok?
mooi
kusje
goede special effectsquote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef Juup© het volgende:
Volgens mij is het nep.
Jij op de grond, ik het wapen? Stem je daarmee in?quote:
echt hehquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goede special effects
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ken wel 5 guys 1 hammer
Alleen kijken als je een sterke maag hebt
Modje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ken wel 5 guys 1 hammer
Alleen kijken als je een sterke maag hebt
Het heeft humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Heres a traslation of what is said by the russian teens, it gives a discription of what happens, it helps explain how bad it actually is:
Before he starts hitting him with the yellow thing, it's very quiet and mumbled I can't make it out.
(Most of what I'm making out is the camera man, it's very hard to understand the other guy due to poor audio quality and noise)
"Hold on, hold on....Be neater, ****!" - probably saying that to watch out for the blood.
-Laughing
"Hold on, hold on, hold on, don't hit him, don't hit him.....Watch him the rest is muffled" - Psycho **** is probably telling him to watch how he is bleeding as he zooms in the camera to his face.
-The next part has very bad audio and is very muffled by cans and such. I can make out one or two words but not enough to make out a coherent sentence.
After the screw driver stabbing:
"What?.....With what?" - As he responds to the guy who stabs him
"What, he's still alive?!?" - The guy stabbing him exclaims
The response of the camera man I can't make out perfectly because he's speaking very fast and again the quality isn't the best but I believe he says something along the lines of:
"He's still moving his arms after I ripped up his intestines"
-The stabber says something along the lines of "He's having a ****** up day" as he steps on his stomach.
-More muffled talk as he proceeds to stab him in the eyes with the screwdriver-
"Get over here fast.....Kill him already."
"What?" - Stabber
"Kill him already."
-He says something about his hammer which I believe to be "I already put the hammer back," followed by "He's already dead." - Stabber-
"He's not dead and I already poked out his eyes" - Camera man
-Note: There are mainly two of saying the word "dead" in Russian, they're using a term that is phonetically written as "zdoh," which is a way of saying "dead" when talking about animals and things lower life value, such as criminals, if that makes sense-
"Get the knife" - Camera man
-Proceeds to bludgeon him then interrupts by saying something I can't make out-
"More more" - Camera man telling him to keep bludgeoning him to make sure he's dead, and not so much for pleasure any more.
"Hold on, hold on" - Camera man
-They start walking back to the car-
-More muffled talk from the blond haired piece of ****-
"Wash your hands" - Camera Man
Camera man begins telling him something that I can't make out clearly for some reason but I believe he says "Spray the name of the chemical" followed by "I'll hold it," as they started to clean the hammer.
-Muffled talk from the guy washing the hammer- -More muffled talk from the guy washing his face and walking back from his car-
"I stuck the screwdriver in his brain" - Says the camera man
-Muffled talk from the guy washing his hands-
"I got him in the nose from his eye" - Says the camera man *I'm not exactly sure on this one, but I know he says something along the lines of that.
"I don't understand, how was he alive? I felt his brain" - Says the camera man
"I was holding the screw driver like this muffled/don't understand" - Camera man
Before the video ends the blond piece of scum says something like "Alright, let's get a picture"
quote:Before he starts hitting him with the yellow thing, it's very quiet and mumbled I can't make it out.
(Most of what I'm making out is the camera man, it's very hard to understand the other guy due to poor audio quality and noise)
"Hold on, hold on....Be neater, fuck!" - probably saying that to watch out for the blood.
*Laughing*
"Hold on, hold on, hold on, don't hit him, don't hit him.....Watch him *the rest is muffled*" - Psycho fuck is probably telling him to watch how he is bleeding as he zooms in the camera to his face.
The next part has very bad audio and is very muffled by cans and such. I can make out one or two words but not enough to make out a coherent sentence.
After the screw driver stabbing:
"What?.....With what?" - As he responds to the guy who stabs him
"What, he's still alive?!?" - The guy stabbing him exclaims
The response of the camera man I can't make out perfectly because he's speaking very fast and again the quality isn't the best but I believe he says something along the lines of:
"He's still moving his arms after I ripped up his intestines"
The stabber says something along the lines of "He's having a fucked up day" as he steps on his stomach.
*More muffled talk as he proceeds to stab him in the eyes with the screwdriver*
"Get over here fast.....Kill him already."
"What?" - Stabber
"Kill him already."
He says something about his hammer which I believe to be "I already put the hammer back," followed by "He's already dead." - Stabber
"He's not dead and I already poked out his eyes" - Camera man
*Note: There are mainly two of saying the word "dead" in Russian, they're using a term that is phonetically written as "zdoh," which is a way of saying "dead" when talking about animals and things lower life value, such as criminals, if that makes sense*
"Get the knife" - Camera man
*Proceeds to bludgeon him then interrupts by saying something I can't make out*
"More more" - Camera man telling him to keep bludgeoning him to make sure he's dead, and not so much for pleasure any more.
"Hold on, hold on" - Camera man
*They start walking back to the car*
More muffled talk from the blond haired piece of shit
"Wash your hands" - Camera Man
Camera man begins telling him something that I can't make out clearly for some reason but I believe he says "Spray the *name of the chemical*" followed by "I'll hold it," as they started to clean the hammer.
*Muffled talk from the guy washing the hammer*
*More muffled talk from the guy washing his face and walking back from his car*
"I stuck the screwdriver in his brain" - Says the camera man
*Muffled talk from the guy washing his hands*
"I got him in the nose from his eye" - Says the camera man *I'm not exactly sure on this one, but I know he says something along the lines of that.
"I don't understand, how was he alive? I felt his brain" - Says the camera man
"I was holding the screw driver like this *muffled/don't understand*" - Camera man
Before the video ends the blond piece of scum says something like "Alright, let's get a picture"
*proest*quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef Phrits het volgende:
Dat gele is een hamer met een zak er omheen, is makkelijker schoon te maken.
net ergens gelezen, weet niet of het waar is.
Link (pm ofzo)?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
Via encyclopedia dramatica had ik het filmpje vrij snel te pakken. Is de rebel uit Tsjetsjenië ook nog ergens te vinden trouwens, in mijn jeugd heb ik die gezien maar daarna nooit meer durven kijken
Dat vond ik ook walgelijk.Vooral het geluid erbij.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
Via encyclopedia dramatica had ik het filmpje vrij snel te pakken. Is de rebel uit Tsjetsjenië ook nog ergens te vinden trouwens, in mijn jeugd heb ik die gezien maar daarna nooit meer durven kijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef PeZu het volgende:
iemand zin in een broodje filet americain
quote:met ketchup?
Kun je ook iets anders leveren?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef PeZu het volgende:
iemand zin in een broodje filet americain met ketchup?
Dat filmpje wat tegen HD kwaliteit zit incl gorgelen? Voet op hoofd, mes in keel? Die ja?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
Oh, die dat z'n keel doorgesneden werd. Die ken ik ook al.quote:
Je hoorde hem gewoon stikken in zijn eigen bloedquote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook walgelijk.Vooral het geluid erbij.
Ja diequote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat filmpje wat tegen HD kwaliteit zit incl gorgelen? Voet op hoofd, mes in keel? Die ja?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef PeZu het volgende:
iemand zin in een broodje filet americain met ketchup?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:31 schreef DonPerignon het volgende:
Even samenvatting van filmpje? (in woorden)
Ik zal morgen eens door mijn collectie scrollen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Specularium het volgende:
Dus dit is de nieuwe nummer 1?
Of heeft er iemand een nog goorder filmpje?
Ik denk niet dat 1man1jar het hierbij haalt.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Jep. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 1man1jar het hierbij haalt.
Ik heb wel gifs gezien, die dekken de lading ook welquote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoeveel jaren ban krijg je als je de link post.
Gewoon niet uitproberen, scheelt weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk langer dan lekken uit het crewforum, en dat is lang, dat kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Terpentin07 het volgende:
alsof er ooit een beter moment wasquote:
Mijn vriend "schept" de laatste tijd op met het filmpje Genitals vs Hatchet, nu heb ik eindelijk wat om terug mee op te scheppenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Specularium het volgende:
Minder dan tubgirlquote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja, czech-clear oid. De geluiden die hij maakte deden 't 'm.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef Jep. het volgende:
Iemand gaf me een keer een link naar 'n Russische soldaat die nog in leven was, waar 'n gast met zijn laars op zijn hoofd gaat staan en daarna z'n keel opensnijd.
Helaas had m'n nieuwsgierigheid overwonnen en heb ik die beelden nu nog steeds voor me.
Ik skip deze.
[ afbeelding ]
Probeer er bij te etenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ben ik nou zo sadistisch of kan ik er gewoon goed tegen?
het valt idd allemaal reuze meequote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk liever een nepfilmpje van iemand die z'n penis eraf hakt dan van echte moorden met hamers en schroevendraaiers...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef julian6 het volgende:
Niks vergeleken met BME pain olympics.
Over de jaren raak je op een of andere manier wel gewent hoe ziek bepaalde mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ik bekijk hem morgen wel met een zak chips erbijquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Probeer er bij te eten
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
Dieren kunnen zichzelf niet beschermenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Dat dus. Ik verbaas me meer over de gedachtegang van mensen dan over dat bloed en poeren in een andermans lichaam.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Over de jaren raak je op een of andere manier wel gewent hoe ziek bepaalde mensen kunnen zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef John.Milton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zelf niet zo heel gepast moet ik zeggen
Ja, viel mij ook op inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Okay dan ga ik zo even een tubgirl posten.
vreemd ik kreeg juist zin een een broodje gebraaijuh guhakt met curryquote:Op donderdag 25 december 2008 01:42 schreef DonPerignon het volgende:
Wel goed als je aan het dieeten bent volgens mij. Had 2 minuten geleden nog best honger. Ik wilde net een (bij de poelier gehaalde) stuk kip op brood eten.
Maar dat hoeft nu niet meer.......
Dan spoor je niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Dat komt goed uit mên, ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee.
Ik stem dan ook geen GroenLinks.
Dat zal het zijn idd.quote:
Okay, nee dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, czech-clear oid. De geluiden die hij maakte deden 't 'm.![]()
Ik kon mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen, helaas.
Zo ook met dit filmpje, niet uitgekeken.. wel stukjes doorheen geskipt. Érg ziek. Neem maar van mij aan dat je 'm niet wil zien.
Gewoon, niet doen.
Komt denk ik omdat dieren altijd worden mishandeld ofzo en gewoon kwetsbaar zijn omdat ze niks terug kunnen doen, dat is smerig bij van die filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Non verbaal juist wel, verbaal niet, daarom lijkt het op de een of andere manier erger.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Naja, ik weet niet wat het is. Misschien omdat een dier geen enkele weerstand kan bieden in de vorm van verbale en non-verbale communicatie.
Ach ja wat mensen zichzelf aandoen moeten ze zelf weten (die paardenneuker heeft er maar 1 keer van kunnen genietenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verbaas me meer over de gedachtegang van mensen dan over dat bloed en poeren in een andermans lichaam.
zo ook bij one men one horse ofzo. Een man die genomen werd door een paard. Hoe ziek van geest moet je zijn...
Offe, one men one cup, ook al zo'n klassieker.
Bij chech-clear wel dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Naja, ik weet niet wat het is. Misschien omdat een dier geen enkele weerstand kan bieden in de vorm van verbale en non-verbale communicatie.
Nee dat heb ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
en een filmpje wat echt niks voorsteltquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.
one zarGon, one forum?..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Teteteterek het volgende:
Hoezo is daar nú pas een topic over op fokDat filmpje zorgt al minstens 8 dagen voor ophef op het internet.
Het ergste is nog dat ik het gewoon helemaal af kon kijkenHet internet kan mij op dat gebied niet meer shoqueren sinds ik een filmpje heb gezien dat in mijn opzicht nóg gruwelijker dan deze is. ( kun je na gaan).
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks voorstelt
Toepasselijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks geen hol voorstelt
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij chech-clear wel dan?
Dat filmpje met die laars? En dat mes? En dat geluid? - Ja, die ja.
tis 2 men one horsequote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
edit: gadverdamme... ik ga het me niet eens inbeelden
Ik schrok daar best van.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.
'NOOOOOO'!! Had er MUUUUM neer gezet en ik ging helemaaal stuk
!
dat bedoel ik dus met 'sick mind' enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Jep. het volgende:
[..]
Ik schrok daar best van.![]()
Ik heb echt 3 minuten met open mond met m'n handen voor m'n mond zitten staren, en toen opeens dat geschreeuw.
Damn, z'n leven is echt voorbij. Moet je nagaan hoe je zoiets uitlegt op de EHBO, en denk je niet dat zoiets zal uitlekken (ha, dubbelzinnig)![]()
Maar WAAROM upload je zoiets dan nog op 't internet?!
b0g,org numbs your mindquote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijk
Sloeg op deze post hè..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijk
Hij kon ook geen weerstand bieden, niet fysiek, niet verbaal.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
saai filmpjequote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Teteteterek het volgende:
@ isdatzo ja dat was em. chechclear... Toen ik dat zag wist ik gewoon dat dit het gruwelijkste zou zijn wat ik ooit zal zien op het internet.
als je dat saai vindt is er iets goed mis met jequote:
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sloeg op deze post hè..
[..]
Hij kon ook geen weerstand bieden, niet fysiek, niet verbaal.
Maar inderdaad, je raakt afgestompt. Van hongernegers in Afrika tot onthoofdingen.
ik kan er niet warm of koud van wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
als je dat saai vindt is er iets goed mis met je
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.
Een konijn, kat, jij mag het zeggen waarvan men de kop aan stront trapt, raakt me dan weer wel. Wetende dat zo'n kat of konijn er niets tegenin kan brengen.
In beide geval geen inbreng van het slachtoffer, al hoop je of denk je dat dat bij het menselijke slachtoffer misschien wel zo was.
Kan het niet beroerder vermoorden dan dit![]()
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje opquote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er niet warm of koud van worden
Ja, i know.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.
Een konijn, kat, jij mag het zeggen waarvan men de kop aan stront trapt, raakt me dan weer wel. Wetende dat zo'n kat of konijn er niets tegenin kan brengen.
In beide geval geen inbreng van het slachtoffer, al hoop je of denk je dat dat bij het menselijke slachtoffer misschien wel zo was.
Kan het niet beroerder verwoorden dan dit![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje op
Komt wel hoor, trust me.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:05 schreef DonPerignon het volgende:
Ben blij dat ik nog niet mentaal uitgewoond bent, als jullieIk ben er nu nog misselijk van..
Nehh, pezu is diep van binnen wel lief.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje op
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoogquote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, i know.
Die dierenfilmpjes kan ik vaak ook niet uit kijken, terwijl dit filmpje me niet zoveel moeite kostte.
Mensen zijn irrationele wezens.
Zullen wij nooit te weten komen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af of we dit allemaal hadden geweten (het bestaan van dit soort zieke shit) als er geen internet was
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af of we dit allemaal hadden geweten (het bestaan van dit soort zieke shit) als er geen internet was
Mwah, er waren ook wel zieke films voor 't bestaan van internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nehh, pezu is diep van binnen wel lief.
Heel diep.
Dat hebben ze wel eens op Ned. 3 laten zien. Die zielige kraaloogjesquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoog
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel eens op Ned. 3 laten zien. Die zielige kraaloogjes
Ja, soms moet ik ook moeite doen om 't droog te houden bij zulke filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoog
Véél minder.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Teteteterek het volgende:
En als het bij een mens gebeurt boeit het je geen flikker?
Je hebt een pm.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef reetveter het volgende:
mijn nieuwschierigheid speelt mij partenWat moet ik intypen om tot het filmpje te komen? Ik ga het mijn vader laten zien
Hmm, ik heb dat andersom. Ben je toevallig vegetariër of waarom is dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, soms moet ik ook moeite doen om 't droog te houden bij zulke filmpjes.
[..]
Véél minder.
Daar stonden dit soort dingen zover ik weet niet op.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk wel op vhs had je al faces of death
op alle faces delen stonden zeker wel brute dingen. zeker voor die tijdquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar stonden dit soort dingen zover ik weet niet op.
Maar er is wel een reden waarom mensen dit willen zien, meestal niet uit sensatie. Als je zo'n clip ziet vind je het afschuwelijk, je voelt je verheven boven de daders en hebt medelijden met het slachtoffer. Het bevestigd voor jezelf dat je een goed mens bent.
Enkel psychopathen ervaren opwinding of sensatie van zoiets.
oeh een vrouw die het aan durftquote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Poeke het volgende:
kan het niet laten, pm please..
Voor die tijd ja... Diezelfde dingen zie je nu in het journaal. Of bij "Sport levensgevaarlijk!" op SBS. Ik heb nog nooit een Face of Death gezien waar mensen werden onthoofd of echt explicite moorden van dichtbij.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
op alle faces delen stonden zeker wel brute dingen. zeker voor die tijd
mijn nieuwsgierigheid wint het altijd van mijn verstandquote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Waarom kijken jullie dit soort zieke filmpjes. Is het omdat je leuk vindt, wil je niet achterblijven als je weet dat anderen het ook al gezien hebben, of kan je je nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen?![]()
Mensen en dieren die worden gemarteld en vermoord, ik heb er totaal geen behoefte aan om dat te zien
Nee, geen vegetariër.. waarom? Ik denk dat biogarde 't redelijk aardig verwoord heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat andersom. Ben je toevallig vegetariër of waarom is dat?
Wat trouwens ook een leuk filmpje is om mee naar bed te gaan is van die politicus die zich door zn hoofd schiet live op tv. Ben ff de naam kwijt.
Nieuwsgierigheid slaat 't verstand even knock-out.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Waarom kijken jullie dit soort zieke filmpjes. Is het omdat je leuk vindt, wil je niet achterblijven als je weet dat anderen het ook al gezien hebben, of kan je je nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen?![]()
Mensen en dieren die worden gemarteld en vermoord, ik heb er totaal geen behoefte aan om dat te zien
Dus dat.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef DDesmonDD het volgende:
Ach ja tis net als de Jerry Springer show: je wil het niet zien, maar stiekum toch wel.
precies. als je al die comments leest en je hebt de link voor je staan dan is het moeilijk om het gewoon te negeren.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nieuwsgierigheid wint het altijd van mijn verstand_!
?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor die tijd ja... Diezelfde dingen zie je nu in het journaal. Of bij "Sport levensgevaarlijk!" op SBS. Ik heb nog nooit een Face of Death gezien waar mensen werden onthoofd of echt explicite moorden van dichtbij.
Gekker dan dit wordt het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Phrits het volgende:
3 vreselijk zieke geesten die met een hamer en een schroevendraaier![]()
, rondtrekkend door Oekraïne 21 mensen (of meer) vermoord hebben en sommige van deze moorden gefilmd.
Heb het filmpje nog geen 5 secondes gezien, maar dat was al meer dan genoeg![]()
Ik raad je aan het filmpje niet te kijken, wil je dat wel, moet je maar op google zoeken.
Ga hem hier echt niet neergooien.
In 't filmpje wordt het gezicht van een man écht helemaal kapotgeslagen en o.a. z'n maag en oog met een schroevendraaier eruit gehaald.
Kan niet begrijpen hoe iemand zover kan gaan en wat er dan fout gaat bij de opvoeding/in hun hoofd.
Samenvatting: 3 jong dat in Oekraïne mensen vermoordt, dat vindt ik niet kunnen.
-TS kan er niet mee omgaan, jij ook niet.
-TS wordt ook op deze wijze vermoord, ik ga niet naar Oekraïne.
-TS is een mietje. Niet.
Ik heb daar toch absoluut geen moeite mee..quote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
precies. als je al die comments leest en je hebt de link voor je staan dan is het moeilijk om het gewoon te negeren.
Zeker als je bedenkt dat de film op waarheden is berust.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0093170/ was trouwens ook een zieke film.
Juist daarom ja. Ik snap niet hoe die mensen met zichzelf kunnen leven.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat de film op waarheden is berust.
Dat is dan wel weer ironischquote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
Wat TS trouwens nog is vergeten te vermelden is dat die 3 gasten ook gewoon naar een aantal begrafenissen van hun slachtoffers zijn geweest om foto's te maken etc.
August Underground’s Mordumquote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0093170/ was trouwens ook een zieke film.
Klopt, die wetenschappers zijn nooit vervolgd omdat de Amerikanen en Russen de onderzoeksresultaten te interessant vonden.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Juist daarom ja. Ik snap niet hoe die mensen met zichzelf kunnen leven.
Er was ooit een interview met zo'n kerel die die experimenten daar had uitgevoerd, 40 jaar later (meen ik me te herinneren). Eens kijken of ik dat nog kan vinden.
ja erg hehquote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef TheDenialTwist het volgende:
En dan ook nog die 'grappige' reacties van mensen die het zogenaamd niks doet, zo'n filmpje.
quote:The Dnepropetrovsk Maniacs was a group of three 19 year old boys. Within a span of one month, the teens brutally murdered 21 people. They started off torturing and killing cats and later moved onto killing people. Their first victim was murdered by beating with metal rods, but since it took him a while to die, they’d used hammers to finish him off. Hammer must have seemed like a decent tool for killing as they’d continue with their killing spree using hammers as primary object with which to kill. They would video tape their murders on a cell phone camera and would attend the funerals of the people they’d killed.
One of three teens later on quit but the other two continued with murders. The police eventually tracked Dnepropetrovsk Maniacs down and detained the teens, which brought immense relief to the people of Dnepropetrovsk and the rest of Ukraine who watched with terror as there was one brutally murdered victim after another. The computer that was seized by the police contained videos of 21 murders and over 300 photographs, including images from funerals as the boys would capture themselves flipping off the graves of their victims.
The police did not reveal how they caught Dnepropetrovsk Maniacs but investigation on motives uncovered brutal truth - the teens were killing as a hobby. They were murdering people to have a collection of memories when they get old. Each of the boys, who were classmates and come from wealthy families admitted that they were killing just for fun. They were picking their victims at random - mostly people who looked like they would not fight back.
The names of Dnepropetrovsk killers are:
Igor Suprunyuck
Viktor Sayenko
Alexander Hanzha
quote:They were picking their victims at random - mostly people who looked like they would not fight back.
Joh, als zo'n filmpje je niets doet dan hoor je in een TBS kliniek thuis. Het is internet, zo'n reactie is meestal een manier om emoties te verbergen. Wat dat betreft niet veel anders dan irl.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef TheDenialTwist het volgende:
En dan ook nog die 'grappige' reacties van mensen die het zogenaamd niks doet, zo'n filmpje.
aah gossie tochquote:Op donderdag 25 december 2008 02:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Joh, als zo'n filmpje je niets doet dan hoor je in een TBS kliniek thuis. Het is internet, zo'n reactie is meestal een manier om emoties te verbergen. Wat dat betreft niet veel anders dan irl.
Naam kwam me lichtelijk bekend voor, en even gegoogled.. volgens mij heb ik 'm niet gezien.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
August Underground’s Mordum
das pas een zieke zieke film
mensen die denken te weten wat er in iemand anders hoofd omgaatquote:
zou ik ook niet doen, dat is namelijk het ziekste ooitquote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Naam kwam me lichtelijk bekend voor, en even gegoogled.. volgens mij heb ik 'm niet gezien.
En die behoefte heb ik eigenlijk ook niet
Oh, je wilt zeggen dat jij serieus de humor van zo'n dingen wel inziet?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die denken te weten wat er in iemand anders hoofd omgaat
Nou, nog even de grote jongen uithangen dan maar ? Vul het maar in op de puntjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die denken te weten wat er in iemand anders hoofd omgaat
lieve schat, i said no such thingquote:Op donderdag 25 december 2008 02:46 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Oh, je wilt zeggen dat jij serieus de humor van zo'n dingen wel inziet?
je had je mening al klaar toch? wrom zou ik daar moeite in steken?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, nog even de grote jongen uithangen dan maar ? Vul het maar in op de puntjes.
.....................................................................................................................................
Dude, doe 't nou niet. Nu maak je me nieuwsgierig en we all know what happens next.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, dat is namelijk het ziekste ooit
Jij noemt dat het ziekste ooit.... Terwijl dat een FILM is.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jij noemt dat het ziekste ooit.... Terwijl dat een FILM is.
Alle delen gezien, moest erom lachen. Goed acteerwerk wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu moet je ophoudenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
echt die film is echt het ergste wat ik ook zag of kon voorstellen![]()
ik wou dat ik hem nooit had gekeken, althans de eerste paar minuten, de rest kon niet afkijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Alle delen gezien, moest erom lachen. Goed acteerwerk wel.
Voor mij hoef je het ook niet te doen, het is wel duidelijk welke houding je jezelf probeert aan te meten. Je bewees dan ook enkel wat ik m'n voorgaande post beschreven had. Mocht je ook nooit huilen van je vader ?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had je mening al klaar toch? wrom zou ik daar moeite in steken?
Hoe heet die film?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
echt die film is echt het ergste wat ik ook zag of kon voorstellen![]()
ik wou dat ik hem nooit had gekeken, althans de eerste paar minuten, de rest kon niet afkijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het ook niet te doen, het is wel duidelijk welke houding je jezelf probeert aan te meten. Je bewees dan ook enkel wat ik m'n voorgaande post beschreven had. Mocht je ook nooit huilen van je vader ?
Ik hoef niks te kunnen, daar is al jarenlang onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh geweldig dit![]()
je denkt mij te kunnen analyseren![]()
Precies, het wordt lastig en dan wil je dat het probleem verdwijnt. Typerend.quote:gast ga slapen,je hersens zijn al lang in dromenland
er is jarenlang onderzoek naar mij gedaan, wowquote:Op donderdag 25 december 2008 02:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hoef niks te kunnen, daar is al jarenlang onderzoek naar gedaan.
[..]
Precies, het wordt lastig en dan wil je dat het probleem verdwijnt. Typerend.
sorry bioquote:Op donderdag 25 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen z'n zegje gedaan, nu graag weer back on track. Dank jullie.
Voel je niet al te speciaal hoor, het is een bekend psychologisch zelf beschermingsmechanisme van onzekere mensen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is jarenlang onderzoek naar mij gedaan, wow![]()
Je voelt onmacht en weet er geen raad mee. Duidelijk.quote:nee hoor maar ik ben je gezever, welke echt ergens op slaat gewoon zat
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen z'n zegje gedaan, nu graag weer back on track. Dank jullie.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.
Ga weg uit mijn geniale topic!quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.
Jerry Jerry Jerry!quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:
Even op LiveLeak kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Noes, kijk nietquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Heel verstandig!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
Dit is er eentje die ik maar eens ga overslaan, denk ik.
Volgens mij heb ik het filmpje al een maand geleden ergens gezien. Het circuleert dus al een tijdje op het internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud is het filmpje eigenlijk?Iemand een link naar een nieuwsbericht hierover?
Exact. Normaal ben ik er als de kippen bij maar vandaag laat ik de eer aan een ander over!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Bolter het volgende:
Vroeger keek ik dit soort meuk altijd, maar ik weet niet, ga deze overslaan.. Genoeg shit gezien op internet.
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:31 schreef nils7 het volgende:
Heb al behoorlijk wat dingen gezien op Ogrish en Rotten...
Als iemand die m gezien heeft vind dat ik het ook moet zien PM maar
Alhoewel die onthoofding op Ogrish door die terroristen ook niet zo tof was om te zien
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijken
jezusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik kwam klaar toen ik het zag![]()
![]()
zat ik zoe te fappen op Lily Thai en toen had ik zoe op dat filmpje geklikt en toen raakte ik zo opgewonden dat ik kwam!
JAH MENSEUH MOGEN VERDOMMEN DAT FILMPJE NIET KEIKEUHHH!!!! VERBIETEN!!! BLOKKEREUH!!1quote:Op donderdag 25 december 2008 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is toch niet normaal dat mensen daar naar gaan kijken? Als je weet dat de TS al een stukje heeft verteld hoe afschuwelijk het filmpje wel niet kan zijn. Ik vind het echt niet kunnen hoor... ik zou echt niet naar het filmpje kijken uit "nieuwsgierigheid".
Echt niet normaal sommige "positieve" reacties hier. Weer eens een diep treurig niveau. Overigens snap ik ook niet waarom een MOD dit topic niet sluit, het bevat geen filmmateriaal dat is waar, maar zo geef je de mensen wel de neiging om het filmpje op te zoeken. En je zet ze op het spoor om op Google te gaan zoeken.
Het lijkt net of een spelletje is, overschrijdt je drempel en verken je grenzen?
Sick.
Praat je nu over hammer time of die onthoofding?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:20 schreef Agiath het volgende:
Die beelden zijn niet eens zo heel erg, maar die geluiden omg
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JAH MENSEUH MOGEN VERDOMMEN DAT FILMPJE NIET KEIKEUHHH!!!! VERBIETEN!!! BLOKKEREUH!!1![]()
(:( (
Mogen ze toch lekker zelf weten? Het is niet zo dat er niet duidelijk wordt gemaakt dat 't nogal ziek is.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.
Als je het wil zien moet je eerst bewust naar het filmpje gaan zoeken, je kan niet zomaar een link in dit topic aanklikken.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.
En toch vind ik het nog raar dat de MODs dit nog steeds toelaten. Mensen worden eigenlijk op de 1 of andere manier aangespoord om het filmpje te kijken.
Jij bent zeker ook zo'n gast die op CU en CDA stemt? Die willen ook van alles verbieden en mensen geen keuzes meer geven, ZIJ (CDA et al.) bepalen immers wat goed voor iemand anders is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is toch niet normaal dat mensen daar naar gaan kijken? Als je weet dat de TS al een stukje heeft verteld hoe afschuwelijk het filmpje wel niet kan zijn. Ik vind het echt niet kunnen hoor... ik zou echt niet naar het filmpje kijken uit "nieuwsgierigheid".
Echt niet normaal sommige "positieve" reacties hier. Weer eens een diep treurig niveau. Overigens snap ik ook niet waarom een MOD dit topic niet sluit, het bevat geen filmmateriaal dat is waar, maar zo geef je de mensen wel de neiging om het filmpje op te zoeken. En je zet ze op het spoor om op Google te gaan zoeken.
Het lijkt net of een spelletje is, overschrijdt je drempel en verken je grenzen?
Sick.
Dan kan ik ze wel kapot slaanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik mij daarvan bewust ben? Ik weet heus wel dat er zieke dingen in de wereld zijn, maar eenmaal andermaal ik hoef het niet te zien. De media zorgt daar wel voor. Medium; de mensen zorgen er voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je het wil zien moet je eerst bewust naar het filmpje gaan zoeken, je kan niet zomaar een link in dit topic aanklikken.
Er gebeurt veel zieke shit in de wereld, blijf jij maar in je lieve roze wereldje leven.
CDA, CU? Wat raaskal jij nu weer? Dit heeft niets met politiek te maken. Ik zeg niet dat ze het moeten verbieden, alleen ik snap niet waarom mensen naar dat zulk video(s) kijken.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gast die op CU en CDA stemt? Die willen ook van alles verbieden en mensen geen keuzes meer geven, ZIJ (CDA et al.) bepalen immers wat goed voor iemand anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |