Je hebt een pm.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef reetveter het volgende:
mijn nieuwschierigheid speelt mij partenWat moet ik intypen om tot het filmpje te komen? Ik ga het mijn vader laten zien
Hmm, ik heb dat andersom. Ben je toevallig vegetariër of waarom is dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, soms moet ik ook moeite doen om 't droog te houden bij zulke filmpjes.
[..]
Véél minder.
Daar stonden dit soort dingen zover ik weet niet op.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk wel op vhs had je al faces of death
op alle faces delen stonden zeker wel brute dingen. zeker voor die tijdquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar stonden dit soort dingen zover ik weet niet op.
Maar er is wel een reden waarom mensen dit willen zien, meestal niet uit sensatie. Als je zo'n clip ziet vind je het afschuwelijk, je voelt je verheven boven de daders en hebt medelijden met het slachtoffer. Het bevestigd voor jezelf dat je een goed mens bent.
Enkel psychopathen ervaren opwinding of sensatie van zoiets.
oeh een vrouw die het aan durftquote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Poeke het volgende:
kan het niet laten, pm please..
Voor die tijd ja... Diezelfde dingen zie je nu in het journaal. Of bij "Sport levensgevaarlijk!" op SBS. Ik heb nog nooit een Face of Death gezien waar mensen werden onthoofd of echt explicite moorden van dichtbij.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
op alle faces delen stonden zeker wel brute dingen. zeker voor die tijd
mijn nieuwsgierigheid wint het altijd van mijn verstandquote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Waarom kijken jullie dit soort zieke filmpjes. Is het omdat je leuk vindt, wil je niet achterblijven als je weet dat anderen het ook al gezien hebben, of kan je je nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen?![]()
Mensen en dieren die worden gemarteld en vermoord, ik heb er totaal geen behoefte aan om dat te zien
Nee, geen vegetariër.. waarom? Ik denk dat biogarde 't redelijk aardig verwoord heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat andersom. Ben je toevallig vegetariër of waarom is dat?
Wat trouwens ook een leuk filmpje is om mee naar bed te gaan is van die politicus die zich door zn hoofd schiet live op tv. Ben ff de naam kwijt.
Nieuwsgierigheid slaat 't verstand even knock-out.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Waarom kijken jullie dit soort zieke filmpjes. Is het omdat je leuk vindt, wil je niet achterblijven als je weet dat anderen het ook al gezien hebben, of kan je je nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen?![]()
Mensen en dieren die worden gemarteld en vermoord, ik heb er totaal geen behoefte aan om dat te zien
Dus dat.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef DDesmonDD het volgende:
Ach ja tis net als de Jerry Springer show: je wil het niet zien, maar stiekum toch wel.
precies. als je al die comments leest en je hebt de link voor je staan dan is het moeilijk om het gewoon te negeren.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn nieuwsgierigheid wint het altijd van mijn verstand_!
?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor die tijd ja... Diezelfde dingen zie je nu in het journaal. Of bij "Sport levensgevaarlijk!" op SBS. Ik heb nog nooit een Face of Death gezien waar mensen werden onthoofd of echt explicite moorden van dichtbij.
Gekker dan dit wordt het niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Phrits het volgende:
3 vreselijk zieke geesten die met een hamer en een schroevendraaier![]()
, rondtrekkend door Oekraïne 21 mensen (of meer) vermoord hebben en sommige van deze moorden gefilmd.
Heb het filmpje nog geen 5 secondes gezien, maar dat was al meer dan genoeg![]()
Ik raad je aan het filmpje niet te kijken, wil je dat wel, moet je maar op google zoeken.
Ga hem hier echt niet neergooien.
In 't filmpje wordt het gezicht van een man écht helemaal kapotgeslagen en o.a. z'n maag en oog met een schroevendraaier eruit gehaald.
Kan niet begrijpen hoe iemand zover kan gaan en wat er dan fout gaat bij de opvoeding/in hun hoofd.
Samenvatting: 3 jong dat in Oekraïne mensen vermoordt, dat vindt ik niet kunnen.
-TS kan er niet mee omgaan, jij ook niet.
-TS wordt ook op deze wijze vermoord, ik ga niet naar Oekraïne.
-TS is een mietje. Niet.
Ik heb daar toch absoluut geen moeite mee..quote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
precies. als je al die comments leest en je hebt de link voor je staan dan is het moeilijk om het gewoon te negeren.
Zeker als je bedenkt dat de film op waarheden is berust.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0093170/ was trouwens ook een zieke film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |