Nee dat heb ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
en een filmpje wat echt niks voorsteltquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.
one zarGon, one forum?..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Teteteterek het volgende:
Hoezo is daar nú pas een topic over op fokDat filmpje zorgt al minstens 8 dagen voor ophef op het internet.
Het ergste is nog dat ik het gewoon helemaal af kon kijkenHet internet kan mij op dat gebied niet meer shoqueren sinds ik een filmpje heb gezien dat in mijn opzicht nóg gruwelijker dan deze is. ( kun je na gaan).
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks voorstelt
Toepasselijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks geen hol voorstelt
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij chech-clear wel dan?
Dat filmpje met die laars? En dat mes? En dat geluid? - Ja, die ja.
tis 2 men one horsequote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
edit: gadverdamme... ik ga het me niet eens inbeelden
Ik schrok daar best van.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.
'NOOOOOO'!! Had er MUUUUM neer gezet en ik ging helemaaal stuk
!
dat bedoel ik dus met 'sick mind' enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Jep. het volgende:
[..]
Ik schrok daar best van.![]()
Ik heb echt 3 minuten met open mond met m'n handen voor m'n mond zitten staren, en toen opeens dat geschreeuw.
Damn, z'n leven is echt voorbij. Moet je nagaan hoe je zoiets uitlegt op de EHBO, en denk je niet dat zoiets zal uitlekken (ha, dubbelzinnig)![]()
Maar WAAROM upload je zoiets dan nog op 't internet?!
b0g,org numbs your mindquote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijk
Sloeg op deze post hè..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijk
Hij kon ook geen weerstand bieden, niet fysiek, niet verbaal.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Naja, ik weet niet wat het is. Misschien omdat een dier geen enkele weerstand kan bieden in de vorm van verbale en non-verbale communicatie.
saai filmpjequote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Teteteterek het volgende:
@ isdatzo ja dat was em. chechclear... Toen ik dat zag wist ik gewoon dat dit het gruwelijkste zou zijn wat ik ooit zal zien op het internet.
als je dat saai vindt is er iets goed mis met jequote:
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sloeg op deze post hè..
[..]
Hij kon ook geen weerstand bieden, niet fysiek, niet verbaal.
Maar inderdaad, je raakt afgestompt. Van hongernegers in Afrika tot onthoofdingen.
ik kan er niet warm of koud van wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
als je dat saai vindt is er iets goed mis met je
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.
Een konijn, kat, jij mag het zeggen waarvan men de kop aan stront trapt, raakt me dan weer wel. Wetende dat zo'n kat of konijn er niets tegenin kan brengen.
In beide geval geen inbreng van het slachtoffer, al hoop je of denk je dat dat bij het menselijke slachtoffer misschien wel zo was.
Kan het niet beroerder vermoorden dan dit![]()
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje opquote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er niet warm of koud van worden
Ja, i know.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een mens kan voor je gevoel nog weerstand bieden. Ook al weet je idd in je achterhoofd dat dat onmogelijk is geweest.
Een konijn, kat, jij mag het zeggen waarvan men de kop aan stront trapt, raakt me dan weer wel. Wetende dat zo'n kat of konijn er niets tegenin kan brengen.
In beide geval geen inbreng van het slachtoffer, al hoop je of denk je dat dat bij het menselijke slachtoffer misschien wel zo was.
Kan het niet beroerder verwoorden dan dit![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje op
Komt wel hoor, trust me.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:05 schreef DonPerignon het volgende:
Ben blij dat ik nog niet mentaal uitgewoond bent, als jullieIk ben er nu nog misselijk van..
Nehh, pezu is diep van binnen wel lief.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ben je soms die gast met dat mes? Je lijkt er wel een beetje op
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoogquote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, i know.
Die dierenfilmpjes kan ik vaak ook niet uit kijken, terwijl dit filmpje me niet zoveel moeite kostte.
Mensen zijn irrationele wezens.
Zullen wij nooit te weten komen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af of we dit allemaal hadden geweten (het bestaan van dit soort zieke shit) als er geen internet was
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
Vraag me af of we dit allemaal hadden geweten (het bestaan van dit soort zieke shit) als er geen internet was
Mwah, er waren ook wel zieke films voor 't bestaan van internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nehh, pezu is diep van binnen wel lief.
Heel diep.
Dat hebben ze wel eens op Ned. 3 laten zien. Die zielige kraaloogjesquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoog
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel eens op Ned. 3 laten zien. Die zielige kraaloogjes
Ja, soms moet ik ook moeite doen om 't droog te houden bij zulke filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoog
Véél minder.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Teteteterek het volgende:
En als het bij een mens gebeurt boeit het je geen flikker?
Je hebt een pm.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef reetveter het volgende:
mijn nieuwschierigheid speelt mij partenWat moet ik intypen om tot het filmpje te komen? Ik ga het mijn vader laten zien
Hmm, ik heb dat andersom. Ben je toevallig vegetariër of waarom is dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, soms moet ik ook moeite doen om 't droog te houden bij zulke filmpjes.
[..]
Véél minder.
Daar stonden dit soort dingen zover ik weet niet op.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk wel op vhs had je al faces of death
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |