jaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Jij noemt dat het ziekste ooit.... Terwijl dat een FILM is.
Alle delen gezien, moest erom lachen. Goed acteerwerk wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, dat is namelijk het ziekste ooit
ok nu moet je ophoudenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
echt die film is echt het ergste wat ik ook zag of kon voorstellen![]()
ik wou dat ik hem nooit had gekeken, althans de eerste paar minuten, de rest kon niet afkijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Alle delen gezien, moest erom lachen. Goed acteerwerk wel.
Voor mij hoef je het ook niet te doen, het is wel duidelijk welke houding je jezelf probeert aan te meten. Je bewees dan ook enkel wat ik m'n voorgaande post beschreven had. Mocht je ook nooit huilen van je vader ?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had je mening al klaar toch? wrom zou ik daar moeite in steken?
Hoe heet die film?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
echt die film is echt het ergste wat ik ook zag of kon voorstellen![]()
ik wou dat ik hem nooit had gekeken, althans de eerste paar minuten, de rest kon niet afkijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het ook niet te doen, het is wel duidelijk welke houding je jezelf probeert aan te meten. Je bewees dan ook enkel wat ik m'n voorgaande post beschreven had. Mocht je ook nooit huilen van je vader ?
Ik hoef niks te kunnen, daar is al jarenlang onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh geweldig dit![]()
je denkt mij te kunnen analyseren![]()
Precies, het wordt lastig en dan wil je dat het probleem verdwijnt. Typerend.quote:gast ga slapen,je hersens zijn al lang in dromenland
er is jarenlang onderzoek naar mij gedaan, wowquote:Op donderdag 25 december 2008 02:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hoef niks te kunnen, daar is al jarenlang onderzoek naar gedaan.
[..]
Precies, het wordt lastig en dan wil je dat het probleem verdwijnt. Typerend.
sorry bioquote:Op donderdag 25 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen z'n zegje gedaan, nu graag weer back on track. Dank jullie.
Voel je niet al te speciaal hoor, het is een bekend psychologisch zelf beschermingsmechanisme van onzekere mensen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is jarenlang onderzoek naar mij gedaan, wow![]()
Je voelt onmacht en weet er geen raad mee. Duidelijk.quote:nee hoor maar ik ben je gezever, welke echt ergens op slaat gewoon zat
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:01 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen z'n zegje gedaan, nu graag weer back on track. Dank jullie.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.
Ga weg uit mijn geniale topic!quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Biogarde stumpertje. Wie ben jij om te beoordelen of mijn klacht boeiend is ofniet. Stumperts die in IRL geen reet voorstellen en hier popi jopie doen.
Jerry Jerry Jerry!quote:Op donderdag 25 december 2008 03:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:
Even op LiveLeak kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Noes, kijk nietquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Heel verstandig!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
Dit is er eentje die ik maar eens ga overslaan, denk ik.
Volgens mij heb ik het filmpje al een maand geleden ergens gezien. Het circuleert dus al een tijdje op het internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud is het filmpje eigenlijk?Iemand een link naar een nieuwsbericht hierover?
Exact. Normaal ben ik er als de kippen bij maar vandaag laat ik de eer aan een ander over!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Bolter het volgende:
Vroeger keek ik dit soort meuk altijd, maar ik weet niet, ga deze overslaan.. Genoeg shit gezien op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |