Even op LiveLeak kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Noes, kijk nietquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Heel verstandig!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
Dit is er eentje die ik maar eens ga overslaan, denk ik.
Volgens mij heb ik het filmpje al een maand geleden ergens gezien. Het circuleert dus al een tijdje op het internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud is het filmpje eigenlijk?Iemand een link naar een nieuwsbericht hierover?
Exact. Normaal ben ik er als de kippen bij maar vandaag laat ik de eer aan een ander over!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Bolter het volgende:
Vroeger keek ik dit soort meuk altijd, maar ik weet niet, ga deze overslaan.. Genoeg shit gezien op internet.
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:31 schreef nils7 het volgende:
Heb al behoorlijk wat dingen gezien op Ogrish en Rotten...
Als iemand die m gezien heeft vind dat ik het ook moet zien PM maar
Alhoewel die onthoofding op Ogrish door die terroristen ook niet zo tof was om te zien
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |