Even op LiveLeak kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Noes, kijk nietquote:Op donderdag 25 december 2008 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij de link geven? Bedoel ... het is kerstmis
Heel verstandig!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
Dit is er eentje die ik maar eens ga overslaan, denk ik.
Volgens mij heb ik het filmpje al een maand geleden ergens gezien. Het circuleert dus al een tijdje op het internet.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe oud is het filmpje eigenlijk?Iemand een link naar een nieuwsbericht hierover?
Exact. Normaal ben ik er als de kippen bij maar vandaag laat ik de eer aan een ander over!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:20 schreef Bolter het volgende:
Vroeger keek ik dit soort meuk altijd, maar ik weet niet, ga deze overslaan.. Genoeg shit gezien op internet.
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:31 schreef nils7 het volgende:
Heb al behoorlijk wat dingen gezien op Ogrish en Rotten...
Als iemand die m gezien heeft vind dat ik het ook moet zien PM maar
Alhoewel die onthoofding op Ogrish door die terroristen ook niet zo tof was om te zien
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een onthoofding al niet om aan te zien vond moet je dit niet gaan kijken
jezusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik kwam klaar toen ik het zag![]()
![]()
zat ik zoe te fappen op Lily Thai en toen had ik zoe op dat filmpje geklikt en toen raakte ik zo opgewonden dat ik kwam!
JAH MENSEUH MOGEN VERDOMMEN DAT FILMPJE NIET KEIKEUHHH!!!! VERBIETEN!!! BLOKKEREUH!!1quote:Op donderdag 25 december 2008 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is toch niet normaal dat mensen daar naar gaan kijken? Als je weet dat de TS al een stukje heeft verteld hoe afschuwelijk het filmpje wel niet kan zijn. Ik vind het echt niet kunnen hoor... ik zou echt niet naar het filmpje kijken uit "nieuwsgierigheid".
Echt niet normaal sommige "positieve" reacties hier. Weer eens een diep treurig niveau. Overigens snap ik ook niet waarom een MOD dit topic niet sluit, het bevat geen filmmateriaal dat is waar, maar zo geef je de mensen wel de neiging om het filmpje op te zoeken. En je zet ze op het spoor om op Google te gaan zoeken.
Het lijkt net of een spelletje is, overschrijdt je drempel en verken je grenzen?
Sick.
Praat je nu over hammer time of die onthoofding?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:20 schreef Agiath het volgende:
Die beelden zijn niet eens zo heel erg, maar die geluiden omg
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JAH MENSEUH MOGEN VERDOMMEN DAT FILMPJE NIET KEIKEUHHH!!!! VERBIETEN!!! BLOKKEREUH!!1![]()
(:( (
Mogen ze toch lekker zelf weten? Het is niet zo dat er niet duidelijk wordt gemaakt dat 't nogal ziek is.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.
Als je het wil zien moet je eerst bewust naar het filmpje gaan zoeken, je kan niet zomaar een link in dit topic aanklikken.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lees nog eens een keer? - Ik zeg niet "ze" het moeten verbieden. Maar het is sowiezo niet echt slim om mensen de neiging te geven om zoiets vreselijks te gaan kijken, Troll.
En toch vind ik het nog raar dat de MODs dit nog steeds toelaten. Mensen worden eigenlijk op de 1 of andere manier aangespoord om het filmpje te kijken.
Jij bent zeker ook zo'n gast die op CU en CDA stemt? Die willen ook van alles verbieden en mensen geen keuzes meer geven, ZIJ (CDA et al.) bepalen immers wat goed voor iemand anders is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is toch niet normaal dat mensen daar naar gaan kijken? Als je weet dat de TS al een stukje heeft verteld hoe afschuwelijk het filmpje wel niet kan zijn. Ik vind het echt niet kunnen hoor... ik zou echt niet naar het filmpje kijken uit "nieuwsgierigheid".
Echt niet normaal sommige "positieve" reacties hier. Weer eens een diep treurig niveau. Overigens snap ik ook niet waarom een MOD dit topic niet sluit, het bevat geen filmmateriaal dat is waar, maar zo geef je de mensen wel de neiging om het filmpje op te zoeken. En je zet ze op het spoor om op Google te gaan zoeken.
Het lijkt net of een spelletje is, overschrijdt je drempel en verken je grenzen?
Sick.
Dan kan ik ze wel kapot slaanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n filmpje waar n ze levende wasberen villen, daarvan ga ik huilen en komt mijn eten terug omhoog
Denk je niet dat ik mij daarvan bewust ben? Ik weet heus wel dat er zieke dingen in de wereld zijn, maar eenmaal andermaal ik hoef het niet te zien. De media zorgt daar wel voor. Medium; de mensen zorgen er voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je het wil zien moet je eerst bewust naar het filmpje gaan zoeken, je kan niet zomaar een link in dit topic aanklikken.
Er gebeurt veel zieke shit in de wereld, blijf jij maar in je lieve roze wereldje leven.
CDA, CU? Wat raaskal jij nu weer? Dit heeft niets met politiek te maken. Ik zeg niet dat ze het moeten verbieden, alleen ik snap niet waarom mensen naar dat zulk video(s) kijken.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n gast die op CU en CDA stemt? Die willen ook van alles verbieden en mensen geen keuzes meer geven, ZIJ (CDA et al.) bepalen immers wat goed voor iemand anders is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |