Ja, viel mij ook op inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Okay dan ga ik zo even een tubgirl posten.
vreemd ik kreeg juist zin een een broodje gebraaijuh guhakt met curryquote:Op donderdag 25 december 2008 01:42 schreef DonPerignon het volgende:
Wel goed als je aan het dieeten bent volgens mij. Had 2 minuten geleden nog best honger. Ik wilde net een (bij de poelier gehaalde) stuk kip op brood eten.
Maar dat hoeft nu niet meer.......
Dan spoor je niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Dat komt goed uit mên, ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee.
Ik stem dan ook geen GroenLinks.
Dat zal het zijn idd.quote:
Okay, nee dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, czech-clear oid. De geluiden die hij maakte deden 't 'm.![]()
Ik kon mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen, helaas.
Zo ook met dit filmpje, niet uitgekeken.. wel stukjes doorheen geskipt. Érg ziek. Neem maar van mij aan dat je 'm niet wil zien.
Gewoon, niet doen.
Komt denk ik omdat dieren altijd worden mishandeld ofzo en gewoon kwetsbaar zijn omdat ze niks terug kunnen doen, dat is smerig bij van die filmpjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Non verbaal juist wel, verbaal niet, daarom lijkt het op de een of andere manier erger.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Naja, ik weet niet wat het is. Misschien omdat een dier geen enkele weerstand kan bieden in de vorm van verbale en non-verbale communicatie.
Ach ja wat mensen zichzelf aandoen moeten ze zelf weten (die paardenneuker heeft er maar 1 keer van kunnen genietenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verbaas me meer over de gedachtegang van mensen dan over dat bloed en poeren in een andermans lichaam.
zo ook bij one men one horse ofzo. Een man die genomen werd door een paard. Hoe ziek van geest moet je zijn...
Offe, one men one cup, ook al zo'n klassieker.
Bij chech-clear wel dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Naja, ik weet niet wat het is. Misschien omdat een dier geen enkele weerstand kan bieden in de vorm van verbale en non-verbale communicatie.
Nee dat heb ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
en een filmpje wat echt niks voorsteltquote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite knikt. Jar en cup zijn overigens hetzelfde.
one zarGon, one forum?..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:49 schreef Teteteterek het volgende:
Hoezo is daar nú pas een topic over op fokDat filmpje zorgt al minstens 8 dagen voor ophef op het internet.
Het ergste is nog dat ik het gewoon helemaal af kon kijkenHet internet kan mij op dat gebied niet meer shoqueren sinds ik een filmpje heb gezien dat in mijn opzicht nóg gruwelijker dan deze is. ( kun je na gaan).
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks voorstelt
Toepasselijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een filmpje wat echt niks geen hol voorstelt
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij chech-clear wel dan?
Dat filmpje met die laars? En dat mes? En dat geluid? - Ja, die ja.
tis 2 men one horsequote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef DonPerignon het volgende:
Omg...
one men one jar
one men one horse
one men one cup,
Jullie gaan me niet vertellen dat dit allemaal bestaat??!
edit: gadverdamme... ik ga het me niet eens inbeelden
Ik schrok daar best van.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het einde vond ik geweldig, na al dat glas pielen.
'NOOOOOO'!! Had er MUUUUM neer gezet en ik ging helemaaal stuk
!
dat bedoel ik dus met 'sick mind' enzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Jep. het volgende:
[..]
Ik schrok daar best van.![]()
Ik heb echt 3 minuten met open mond met m'n handen voor m'n mond zitten staren, en toen opeens dat geschreeuw.
Damn, z'n leven is echt voorbij. Moet je nagaan hoe je zoiets uitlegt op de EHBO, en denk je niet dat zoiets zal uitlekken (ha, dubbelzinnig)![]()
Maar WAAROM upload je zoiets dan nog op 't internet?!
b0g,org numbs your mindquote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht toen ik 'm/ze voor het eerst zag. Kan me na 10, 12 jaar internet nergens meer over verbazen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |