Mijn vriend "schept" de laatste tijd op met het filmpje Genitals vs Hatchet, nu heb ik eindelijk wat om terug mee op te scheppenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Specularium het volgende:
Dus dit is de nieuwe nummer 1?
Of heeft er iemand een nog goorder filmpje?
Minder dan tubgirlquote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoeveel jaren ban krijg je als je de link post.
Ja, czech-clear oid. De geluiden die hij maakte deden 't 'm.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef Jep. het volgende:
Iemand gaf me een keer een link naar 'n Russische soldaat die nog in leven was, waar 'n gast met zijn laars op zijn hoofd gaat staan en daarna z'n keel opensnijd.
Helaas had m'n nieuwsgierigheid overwonnen en heb ik die beelden nu nog steeds voor me.
Ik skip deze.
[ afbeelding ]
Probeer er bij te etenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ben ik nou zo sadistisch of kan ik er gewoon goed tegen?
het valt idd allemaal reuze meequote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk liever een nepfilmpje van iemand die z'n penis eraf hakt dan van echte moorden met hamers en schroevendraaiers...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef julian6 het volgende:
Niks vergeleken met BME pain olympics.
Over de jaren raak je op een of andere manier wel gewent hoe ziek bepaalde mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Renesite het volgende:
Ik bekijk hem morgen wel met een zak chips erbijquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Probeer er bij te eten
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Op een één of andere manier raakt het me meer wanneer het om dieren gaat. Weet niet waarom. Hebben jullie dat niet?
Dieren kunnen zichzelf niet beschermenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Dat dus. Ik verbaas me meer over de gedachtegang van mensen dan over dat bloed en poeren in een andermans lichaam.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Over de jaren raak je op een of andere manier wel gewent hoe ziek bepaalde mensen kunnen zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef John.Milton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zelf niet zo heel gepast moet ik zeggen
Ja, viel mij ook op inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:41 schreef Biogarde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |