*proest*quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef Phrits het volgende:
Dat gele is een hamer met een zak er omheen, is makkelijker schoon te maken.
net ergens gelezen, weet niet of het waar is.
Link (pm ofzo)?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
Via encyclopedia dramatica had ik het filmpje vrij snel te pakken. Is de rebel uit Tsjetsjenië ook nog ergens te vinden trouwens, in mijn jeugd heb ik die gezien maar daarna nooit meer durven kijken
Dat vond ik ook walgelijk.Vooral het geluid erbij.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
Via encyclopedia dramatica had ik het filmpje vrij snel te pakken. Is de rebel uit Tsjetsjenië ook nog ergens te vinden trouwens, in mijn jeugd heb ik die gezien maar daarna nooit meer durven kijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef PeZu het volgende:
iemand zin in een broodje filet americain
quote:met ketchup?
Kun je ook iets anders leveren?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef PeZu het volgende:
iemand zin in een broodje filet americain met ketchup?
Dat filmpje wat tegen HD kwaliteit zit incl gorgelen? Voet op hoofd, mes in keel? Die ja?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef John.Milton het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |