quote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen waarom er niemand meer wat zei
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen waarom er niemand meer wat zei
Ik las het 'DA' jaaroverzicht 2008.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
Jawel, maar was druk bezig met het verzamelen van informatie voor het 'DE' Jaaroverzicht 2008
(niet dat daar veel animo voor is, maar hey, boeiuh)
Dus zat gewoon te F5'en
Hint:quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las het 'DA' jaaroverzicht 2008.
Nee, dat weet ik, maar wrs ook niet op mijn ici pariscard.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Hint:
Must de Cartier haal je niet bij de DA he.
Ja, we moeten vroeg op, krijgen bezoek tijdens de kerstdagen en nog ene en andere doen.quote:
1 biertje, en floeps...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Stali het volgende:
He ik neem nog een bodempje wijn en ga zoetjes aan slapen he. Jij ook?
8 uur op. Fijne kerstdagen zegt men dan... tis verdorie net werk..
Goh.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:10 schreef Drugshond het volgende:
De hele dag geslapen... van 12:00 tot 23:00
En nu klaar wakker.
Jij ook uiteraard. En Drugshond ook maar gelijk dan.quote:
je hebt door heel de belangrijkste dag van het jaar heengeslapen!quote:Op donderdag 25 december 2008 04:10 schreef Drugshond het volgende:
De hele dag geslapen... van 12:00 tot 23:00
En nu klaar wakker.
Ik weet het.... al die wanhopige vrouwen in de kroeg.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt door heel de belangrijkste dag van het jaar heengeslapen!
Weet ik niet zeker. Kan ook zijn dat ie dan voor het eerst zwelt.quote:
Nou, de dames zijn hier aan het praten dus eh....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef sp3c het volgende:
nu ja we gaan zomaar is een paar uur slapen dacht ik
d'oh!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, de dames zijn hier aan het praten dus eh....
omdat ik tegen etenstijd naar bed ging denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef sp3c het volgende:
nee meer als in 'waarom wordt je in godsnaam middenin de nacht wakker'
Moeder-dochter bonding, opa is naar bed, ik zit maar even achter de pc hè.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef sp3c het volgende:
nee meer als in 'waarom wordt je in godsnaam middenin de nacht wakker'
[..]
d'oh!!!
De vaste pc staat in de woonkamer hè, dus ik kan me er niet aan onttrekken, af en toe even een woordje geven.quote:
1 op de slaapkamer.. 2 in de huiskamer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De vaste pc staat in de woonkamer hè, dus ik kan me er niet aan onttrekken, af en toe even een woordje geven..
Vrouwen of pc's?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 op de slaapkamer.. 2 in de huiskamer.
Ze schieten nu vol ergens over nu.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
PC's... maar die zeuren niet... behalve bij een update.
Kredietkrisis.... hoax.quote:Nederlandse toeriste vergeet 20.000 euro in winkel Zurich
Een Nederlandse toeriste heeft vorige week tijdens haar winkelronde in een van de mooiste winkelstraten van Zürich haar tas vergeten in een winkel. In de handtas zat meer dan 20.000 euro, meldde de Zwitserse politie. "De 47-jarige toeriste heeft vrijdag haar heuptas vergeten in de paskamers van een grote kledingzaak op de Bahnhofstrasse", preciseerde de politie van de economische hoofdstad van Zwitserland. "In de zak zat 20.000 euro en 4.000 Zwitserse frank (2.600 euro). De tas werd teruggevonden door een man van de poetsdienst die hem naar de politie heeft gebracht", klonk het verder. De toeriste ontdekte pas de dag nadien dat ze de tas was vergeten, maar ze kreeg hem zonder problemen terug. Volgens de politie heeft ze beloofd de eerlijke vinder een mooie beloning te geven.
ik snap er echt de ballen van!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Dat was weer het poker.... lost 2 pair op de turn tegen een 13 outer.
pakweg 70/30 voor op de river... met de juiste pot-odds.
exact... ik liep tegen ene flush draw met een insight straight draw aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij had 2 pair, z'n tegenstander had 13 outs, dat betekent dat er 13 kaarten zijn die zijn hand winnend maken.
Op de river (de laatste kaart) had drugshond statistisch gezien 70% kans op winst, bij 13 van de mogelijke 40 kaarten dus niet.
Ik had genoeg in de pot gebet dat zijn call op langere duur niet rendabel was geweest = -EV.quote:Wat pot-odds zijn weet ik ook niet.
Ook goeiemorgen.quote:En goeiemorgen.![]()
rent zo op die draak afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal dr is naar gaan zoeken morgen
edit: de dvd dan
en ik kijk Family guyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef Specularium het volgende:
Zitten hier mensen ook man bijt hond te kijken?
Wat is dat toch met Meki en jou? Kun je niet zonder je eeneiige tweelingbroer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Slappy het volgende:
Zit Meki soms in Gaza het is zo verdacht stil![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Meki en jou? Kun je niet zonder je eeneiige tweelingbroer?
5 Euro bij Mediamarktquote:
in den haag wisten ze van niiiiiiiiixquote:
dat is den haag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
in den haag wisten ze van niiiiiiiiix
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze schieten nu vol ergens over nu..
Nee, wij hebben een vaste en een lep, maar ik wil er volgende week of zo nog een lepje bij kopen, als ik tijd heb, kan ik ook boven achter de pc zitten.
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.
Ik zit niet iedere dag te FOK!en hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.
Ja ja, maar One of the Few wilde niet meer.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:56 schreef sp3c het volgende:
ok voor de duidelijkheid ... DIT is dus wel de slowchat
Ik ga ook zo maffen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:22 schreef sp3c het volgende:
kan dr soms wel om lachen ... als het echt vermoeiend wordt ga ik wat anders doen
Eh veel houd het niet op..?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:51 schreef sp3c het volgende:
wel ... maar bij gewoon veel houd het niet op hoor met oud en nieuw (of koninginenenerennag)
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:56 schreef sp3c het volgende:
het houd niet op bij veel drinken
als je het uit moet leggen is het niet leuk meer hoor
Kiddy-up.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig..
Ons bed heeft wieltjes hè.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Kiddy-up..
Dan heb ik het bed voor mij alleen..
Gvd, ik lig zo vaak schuin. Die kerel is echt veel te groot in bed.
bye gones..
8:45.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef Stali het volgende:
Ps. ik heb de wekker om 8:30 staan he.
Ps.2. Spijt volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
wat is dat dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:54 schreef Drugshond het volgende:
3 kicks in 3 minuten...
owke... dit is mijn volgende speeltuin.
http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=42723
Heb al 70 euro uitgegeven... en nog niet iets werkend (Ik heb ongeveer 75 % binnen).Beautiful mind
Maar als het werkt... I rule.
ff uit de losse pols... en ik ben redelijk laat met deze ongein.quote:
mag het?quote:
m=muts?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Frutsel het volgende:
mijn m is aan het kutten
remlof is een van de leukste, maar ook meest alltime dronken fa's ooit. daar moet je mee leren omgaan denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef sp3c het volgende:
dan zullen we de toorn van de Remlof moeten ondergaan vrees ik
zoiets, ik oet drie keer klikken voor ie ut doetquote:
relof?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef sp3c het volgende:
dan zullen we de toorn van de Remlof moeten ondergaan vrees ik
ik drink al een jaar niet meer. doet mijn toetsenboard ook niet veel goed, want mijn spatiebalk is verrot door de thee.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets, ik oet drie keer klikken voor ie ut doet![]()
bier is toch nie zo goed voor je toetsenbord
stond nie in de handleiding
ik drink eigenlijk zelden... nu omdat het zo gezellig isquote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik drink al een jaar niet meer. doet mijn toetsenboard ook niet veel goed, want mijn spatiebalk is verrot door de thee.
ik heb dagelijks mensen over de vloer, maar die nemen hun eigen bier mee. ik mag het niet meer drinken vanwege teveel leverschade. wel kut af en toe, maar ja, ik heb mijn portie wel gehad denk ik dan maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik drink eigenlijk zelden... nu omdat het zo gezellig is
maar over het algemeen gaat een krat bier hier over datum
gebrek aan visite *huil*
owja, bejaardentehuis krijg je elke dag bezoek, was ik ff vergetenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb dagelijks mensen over de vloer, maar die nemen hun eigen bier mee. ik mag het niet meer drinken vanwege teveel leverschade. wel kut af en toe, maar ja, ik heb mijn portie wel gehad denk ik dan maar.
lol nee hoor. ik stop niet voor hun. ik stopte voor mezelf.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owja, bejaardentehuis krijg je elke dag bezoek, was ik ff vergeten
Biljart je ook enzo?
Ook vervelend als jij niet meer mag en zij je dan lekker gaan zitten maken
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimendsquote:
het ging over SCH, niet over jouquote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimends
*ril*quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, rest in de SC graag.
Snif....Ik ruik iets.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimends
lol. ik moet erg hard lachen.quote:
quote:
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje vanquote:
3 mensen en twee gaten. ok mij pik is enorm.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef sp3c het volgende:
mwah jullie kunnen toch met zijn drieen daten?
ruk lekker gastje, het is je gegund.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje van
Bloemetjesmevrouwquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje van
en pics or it did not happen!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef sp3c het volgende:
gebruikt uberhaupt nog iemand dat?
Ermzzz, je wilt dat écht zien ?quote:
Van de 130 (quote:Op zondag 4 januari 2009 02:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]zelden, af en toe kijk ik er nog es op, maar heb het nog wel
Ik zal eens kijken, ik heb nie veel contactenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van de 130 () contacten zijn er nog maar 5 actief op m;n list
75% van de actieve leden zijn Tweakers bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 02:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, ik heb nie veel contacten
Ik heb nu niets om te rukken.quote:
ships. zal ik iets toeschuiven?quote:
Inmiddels ca 70% denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
75% van de actieve leden zijn Tweakers bij mij
Neh, pak SCH maarquote:
jammie. mag ik ook gelly pakken, wat een notehoer is dat zeg!quote:
Z'n stiefvader had 'm geleerd hoe ie het wapen moest gebruiken.quote:Boy guilty of shooting his mother
A 12-year-old boy has been found guilty in the United States of murdering his mother following a row over his household chores.
A judge in Arizona ruled prosecutors had proved the boy acted intentionally when he shot his mother, Sara Madrid, eight times last year.
The boy, from the city of Douglas in Cochise County, was found guilty of premeditated murder.
He has not been identified because he was charged as a juvenile.
He is due to be sentenced on 23 January.
...
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Haal die racist gewoon weg. Hij is altijd weggeweest zodat hij lekker op Stormfront kon spelen. Doe je ding en ga ons hier neit vervelen met je hooghartige opmerkingen.
quote:
Of Gellyquote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik dacht laat ik eens een voorbeeld nemen aan de heren gelly en SCH. En verdomd, het werkt!
Mag ik zoute?quote:
cynix zuur??quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef sp3c het volgende:
ja dat wel alleen iets minder cynisch maar nog veel zuurder
Tuurlijk, zoute... iemand anders kreeg de zure al las ik netquote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mag ik zoute?
( kan deze SC niet gewoon sticky bovenaan? Dan kunnen we hier verder spelen. )
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon boomarken joh, vind je het zo terug ^^
Neej, topic-bookmarks tussen je fokbookmarksquote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]FOKtopics tussen m'n bookmarks?
Als je het ge-sc wilt terugdringen in FB dan is het sticky maken misschien een tijdelijke oplossing. Je weet maar nooit.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef Frutsel het volgende:
Neej, topic-bookmarks tussen je fokbookmarks
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Die sc staat toch in je pg als je er eenmaal in gepost hebt?
Of had je dat nog niet?
Het is nu nog niet koud (wel spekglad)quote:Fucking koud wordt het vannacht
Postgeschiedenis, weliswaar had je dat nog niet in mei 2000, maar dat moet toch wel ergens in 2002/2003 geïntroduceerd zijn toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is nu nog niet koud (wel spekglad)
Je bedoelt hetgeen je ziet als je op je eigen naam klikt?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Postgeschiedenis, weliswaar had je dat nog niet in mei 2000, maar dat moet toch wel ergens in 2002/2003 geïntroduceerd zijn toch?
Het is koud!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is nu nog niet koud (wel spekglad)
Je hebt ook een optie Bookmarks, bovenin.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bedoelt hetgeen je ziet als je op je eigen naam klikt?
Dat ken ik wel maar gebruik ik vrijwel nooit (Wel de MyActiveTopics onder/boven)
Dat is ongeveer hetzelfde, iig als je eenmaal in een topic hebt gepost dan kun je via die lijst dat topic weer terugvinden. Dat is ook de reden dat users zogenaamde terugvindposts plaatsen. Dan willen ze op het moment dat ze die tvp plaatsen nog niet posten, bijv. omdat ze nog geen inspiratie hebben of nog niets zinnigs weten om te posten, maar later misschien wel en dan kunnen ze het topic ten minste meteen terugvinden zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bedoelt hetgeen je ziet als je op je eigen naam klikt?
Dat ken ik wel maar gebruik ik vrijwel nooit (Wel de MyActiveTopics onder/boven)
Ja, en dat wordt natuurlijk door niemand gebruikt, lijkt me...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt ook een optie Bookmarks, bovenin.
Daar kan je ook een topic toevoegen, die bedoelde ik. (met dat groen/gele ding naast dat printertje)![]()
maar dat wist je vast al
Ik gebruik ze eigenlijk wel, maar dan met name voor topics uit DE die wel eens wegzakken. Centralere topics, waarbij relevante nieuwsberichten bij inkunnen of als ik de link nodig heb voor in een ander topicquote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt natuurlijk door niemand gebruikt, lijkt me...
Ik gebruik dat wel. Ik bookmark regelmatig binnen FOK! want dat is hartstikke handig alleen kijk ik er vervolgens nooit meer in omdat het er niet van komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt natuurlijk door niemand gebruikt, lijkt me...
Als moderator zijnde zal het wrs idd wel handig zijn, voor topics waar je nog naar moet kijken oid.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik gebruik ze eigenlijk wel, maar dan met name voor topics uit DE die wel eens wegzakken. Centralere topics, waarbij relevante nieuwsberichten bij inkunnen of als ik de link nodig heb voor in een ander topic
Dat topic heb ik ergens in boekmarks IE staan volgens mij. Ik boekmark in IE altijd ins blaue hinaus. Om er vervolgens ook nooit meer op te klikken.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik gebruik dat wel. Ik bookmark regelmatig binnen FOK! want dat is hartstikke handig alleen kijk ik er vervolgens nooit meer in omdat het er niet van komt..
Behalve het topic van Xebrozius, boordevol handige linkjes.
Fijn topic om gebookmarked te hebben maar die heb ik dan ook in mijn browserfavorieten.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als moderator zijnde zal het wrs idd wel handig zijn, voor topics waar je nog naar moet kijken oid.
Maar ja, de meeste users zijn geen moderators, en ik zie vooral veel tvp's geplaatst worden nog steeds eigenlijk, toch? Dus dan navigeert men vooral via pg.
En tóch valt de gevoelstemperatuur best mee .quote:
Ja, okee, eigenlijk bedoelde ik dat ook idd, om naar te kijken als ze terugvallen in je pg.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
In DE, het andere forum waarin ik mod, lopen bijv centrale topics over Aardbevingen, Vulkanen, Asteroideinslagen, Orkanen en nog tig andere 'centralere informatie topics'.
Die willen nog wel eens wegzakken tussen MyAT of in DE.
Als ik dan snel zon topic wil vinden, check ik ff mijn lijstje bookmarks, daar staan er stuk of 20 in.
Als ik dan in een ander fora, bijv NWS over Yellowstone, een relevant topic zie, kan ik gelijk het DE topic erbij pakken en die link gebruiken zonder uitgebreid zoekwerk.
Ik ben nu te lui om naar me bed te gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, eigenlijk bedoelde ik dat ook idd, om naar te kijken als ze terugvallen in je pg..
Ik raak wel eens topics kwijt, omdat ze naar pag. 2 in mijn pg verhuizen en ik vervolgens te lui ben om pag. 2 in mijn pg aan te klikken.
Ik heb al mod nooit gebruik gemaakt van al die *handige dingen* . Keek gewoon in de index waar het envelopje rood was en las die gehele thread ff diagonaal door .quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
In DE, het andere forum waarin ik mod, lopen bijv centrale topics over Aardbevingen, Vulkanen, Asteroideinslagen, Orkanen en nog tig andere 'centralere informatie topics'.
Vanavond nog wel een half uur buiten geweest zonder jas, dat wou inderdaad nog best.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En tóch valt de gevoelstemperatuur best mee .
(Trek dan ook gewoon iets onvrouwelijks aan op dit soort dagen )
Over 6enhalf uur gaat je wekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben nu te lui om naar me bed te gaan
Ja, ik ook idd. Maar zal toch zo moeten gaan. Net als bij Barack was dit mijn eerste werkdag weer in 2009.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben nu te lui om naar me bed te gaan
* Loedertje ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanavond nog wel een half uur buiten geweest zonder jas, dat wou inderdaad nog best.
Och, vroeger stonden we gewoon 24 uur zonder jas buiten in dit soort temperaturen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanavond nog wel een half uur buiten geweest zonder jas, dat wou inderdaad nog best.
Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld. Maar ik mag er graag tijd insteken, vandaar dat ik daar ook een eigen/apart jaaroverzicht van heb gemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb al mod nooit gebruik gemaakt van al die *handige dingen* . Keek gewoon in de index waar het envelopje rood was en las die gehele thread ff diagonaal door .
DE slaat niet echt aan, toch, of wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld. Maar ik mag er graag tijd insteken, vandaar dat ik daar ook een eigen/apart jaaroverzicht van heb gemaakt.
MyAT gebruik je nu toch wel?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over 6 uur en 35 minuten koffie en roomcake
Ik ken DE amper maar je hebt wel gelijk. Op NWS is het eigenlijk nooit echt superdruk dus de mods waarmee ik NWS draaide waren allen gelukkig zeer goed op de hoogte van de inhoud van vrijwel elke thread , dan klik je alleen nog maar een thread aan als er iets nieuws bijgekomen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld.
De laatste tijd wel iets vaker.quote:MyAT gebruik je nu toch wel?
quote:
Ach ja, tis een klein forum, maar ik vind het interessante materie. Het moet je net liggen en ik durf er gif op in te nemen dat veel mensen van fok het bestaan van het forum niet eens kennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DE slaat niet echt aan, toch, of wel?
quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mail je adres en ik bak een nieuwe, frommel 'm in folie en stuur 'm op
Waarom breng je hem niet even?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mail je adres en ik bak een nieuwe, frommel 'm in folie en stuur 'm op
Evenquote:
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Even
Weet je, als ik naar een FOK!ker ga dan blijf ik altijd zolang plakken...
Neen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?
Nee, idd ik ga nooit naar ene Fok!kert of nee, ik ga wel eens naar ene Fok!kert?quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd ik ga nooit naar ene Fok!kert of nee, ik ga wel eens naar ene Fok!kert?
Ik wacht het antwoord niet meer af iig, dus bye..
Nix mis mee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Even
Weet je, als ik naar een FOK!ker ga dan blijf ik altijd zolang plakken...
De ene niet denk ik, die andere welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?
Je hokt gewoon met een fokkert beneden de rivierenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef Loedertje het volgende:
(Jij denkt dat ik toevallig beneden de rivieren ging wonen?)
quote:
Een zelfgemaakte cake virtueel toesturen is iets wat mij niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
Een roombotercake, zelfgemaakt, mag ook
ik wacht geduldig 14 februari afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte cake virtueel toesturen is iets wat mij niet gaat lukken
Dies niet zelf gebakken, die is van de Albert Heijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Loedertje het volgende:
Begin maar alvast aan je virtuele cake
[ afbeelding ]
Zie [FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Loedertje het volgende:
Ik ken DE amper maar je hebt wel gelijk. Op NWS is het eigenlijk nooit echt superdruk dus de mods waarmee ik NWS draaide waren allen gelukkig zeer goed op de hoogte van de inhoud van vrijwel elke thread , dan klik je alleen nog maar een thread aan als er iets nieuws bijgekomen is![]()
Borrelnoten natuurlijk.quote:
Kip-Kerrie-met rijst?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier ook pasta, met gehaktballen.
Morgen wilde ik eigenlijk zuurkool maken; zuurkool waar jullie een moord voor doen.
Opscheppen over je zuurkool.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier ook pasta, met gehaktballen.
Morgen wilde ik eigenlijk zuurkool maken; zuurkool waar jullie een moord voor doen.
ik heb alleen een stukje kipfilet nodig ... ik weet niet of ze daar wel helemaal voor willen rijdenquote:
Jij hebt hem niet geproefd jongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opscheppen over je zuurkool.
Nee, maar ik kan zelf ook lekkere zuurkool klaarmaken. En er zijn weinig gerechten die ik makkelijker vind.quote:
Zuurkool makkelijk???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zelf ook lekkere zuurkool klaarmaken. En er zijn weinig gerechten die ik makkelijker vind.
Ik wil graag horen hoe je hem maakt hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Heb honger gekregen nu door dat gepraat over zuurkool. Morgen ook maar eens maken.
Heb er zin an.
Misschien niet zoals jij het klaarmaakt, maar voor mij wel.quote:
quote:Maar goed. ik wil wel per post een bakje versturen, ik durf bijna te wedden dat je dan vrijwillig een sex change operatie wil doorstaan om vervolgens met mij te trouwen..
Ik overdrijf niet.
Ja, ik weet het, je pleurt een pak zuurkool in een pan, wat spek bakken, een piepertje jassen en voilà.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien niet zoals jij het klaarmaakt, maar voor mij wel.![]()
[..]
Zo gaat het dus niet. Werkelijk iemand kan denken dat het paradijs op aarde bestaat na het proeven van mijn zuurkool.quote:
Dat vind jij niet te vreten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, je pleurt een pak zuurkool in een pan, wat spek bakken, een piepertje jassen en voilà.
Ga je het geheim van de chef ook nog verklappen, eventueel in een nieuw CUL-topic?quote:Zo gaat het dus niet. Werkelijk iemand kan denken dat het paradijs op aarde bestaat na het proeven van mijn zuurkool.
Wrs worden bepaalde punten op de tong gestimuleerd die nog nooit door enig voedsel beroerd werden, daardoor raken mensen hun verstand kwijt.
Old school; zo ging het vroeger ook bij mij, en toen mislukte het ook weleens... Makkelijk was het geenszins iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat vind jij niet te vreten?
[..]
Nou om je de waarheid te zeggen, het recept is van mij eega, maar ik heb het recept het meeste uitgevoerd, dus misschien dat mijn eega desgevraagd het nog weleens post in CUL, voorzien van mijn commentaren.quote:Ga je het geheim van de chef ook nog verklappen, eventueel in een nieuw CUL-topic?
Ah, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef sp3c het volgende:
nee mijn zuurkool is veel beterderder
maar dat kost zoveel werk altijd
Is bij mij nog nooit mislukt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Old school; zo ging het vroeger ook bij mij, en toen mislukte het ook weleens... Makkelijk was het geenszins iig.
Als er maar geen ananas bij betrokken is.quote:Nou om je de waarheid te zeggen, het recept is van mij eega, maar ik heb het recept het meeste uitgevoerd, dus misschien dat mijn eega desgevraagd het nog weleens post in CUL, voorzien van mijn commentaren.
Okee, maar ik ben geen robot dus het mislukte weleens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is bij mij nog nooit mislukt.![]()
[..]
Ananas is een no no-no.quote:Als er maar geen ananas bij betrokken is.![]()
Zuurkool cookoff is een soort High Noon wmb idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef sp3c het volgende:
zuurkool cookoff!!
maar vandaag wordt het kip met kerrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |