dat is toch heel wat anders dan puur zakelijk?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo neutraal mogelijk, zei 11 - en dat vind ik veel te stellig geformuleerd.
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... ik had altijd een hekel aan TT's die al direct met de hakken in het zand gingen.
Dan begon je al met 50+ stokpaardjes/barricade/ONZ postings voordat de werkelijke issue boven kwam drijven.
Ik heb echter nooit begrepen waarom dit bij POL wel mogelijk was en bij NWS niet.
Ik denk dat NWS het meer moet hebben van kort-en-krachtig...en de molotovcocktaill krijg je er gratis bij.
Nuance (bekijken per topic doorloop)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is toch heel wat anders dan puur zakelijk?
beetje grappen en grollen of wat emoties gaan wij echt niet meteen aanpassen maar als je bv zoals in dit geval een titel maakt die direct je hele topic domineert dan wordt het aangepast ja
preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nuance (bekijken per topic doorloop)
Juistem.... een eigen mening/diskussiekader == OP (die richtingsnoer kun je er wel aan geven)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.
Dat je d'r dan "schurkenstaat" oid bij gaat zetten, werkt niet topic bevorderend, kan je ook in je OP doen.
je doet net of jezelf mod bent geweest man!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juistem.... een eigen mening/diskussiekader == OP (die richtingsnoer kun je er wel aan geven)
Maar bij gewaagde TT klinkt het leuk als eye-catcher (on first sight)... maar ook vaak contra-productief.
Maar zelfs dan nog... dat hoeft niet altijd een gouden regel te zijn.
Zoiets kan ook empirisch geconstateerd worden na bijvoorbeeld 30 postings.
Vaak paste ik die dingen al aan als het topic als het topic nog geen richting had. Maar ach... soms zie je al aan de TT welke kant het op gaat. Op het randje of erover van iets te fanatiek modden.
ik vind triggershot een van de beste ooit! en jou ook trouwens. zou je niet willen missen als mod.quote:
Ach... kleuren boeien niet (toen niet en nu niet, en tegen wie ook niet).quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je doet net of jezelf mod bent geweest man!![]()
Als dat de mening van de user is. NWS is een opiniepagina.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.
Dat je d'r dan "schurkenstaat" oid bij gaat zetten, werkt niet topic bevorderend, kan je ook in je OP doen.
sp3c doet het veel te lang. Is nooit goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind triggershot een van de beste ooit! en jou ook trouwens. zou je niet willen missen als mod.
en elfletterig is zeker een kandidaat.
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef sp3c het volgende:
wel juist
Die mening kan en mag je in de OP verkondigen..niets mis meequote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat de mening van de user is. NWS is een opiniepagina.
Een TT kan ook lekker scherp zijn, is op opiniepagina's ook zo vaak zo. Je ziet in de NRC zo een kop waarin Israel een schurkenstaat wordt genoemd. Op FOK! wordt het gecensureerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die mening kan en mag je in de OP verkondigen..niets mis mee
Opinie en/of discussie kader.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
beetje zuur wel ja maar alleen op zaterdagavond en dat is s'ochtends na een asprine en een glaasje water zo weer verholpen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.
wat een onzin sch. hij heeft me gister heel duidelijk gemaakt hoe waardevol hij is. niet alleen via de posts in topics, maar zeker ook via pm. je raaskalt maar wat en wil zelf stiekem heel graag mod worden. stoute boef.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.
Je was onnavolgbaar (zwijgend).... net als ik (telefoonboeken typen... en niemand begreep het nog).quote:
Gevonden, daar verder graagquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te lam om te kicken... seek and destroy.
Deja vu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Door 1 mod is het beleid veranderd? Dit was nooit zo, het werd ook niet als wenselijk gezien. TT's horen helemaal niet zoveel mogelijk neutraal te zijn. Dat is een misvatting, in ieder geval voorlopig alleen maar jouw mening. Een discussieforum is heel goed te vergelijken met een opiniepagina.
Als iemand vindt dat Israel een schurkenstaat is, dan moet hij dat kunnen zeggen. Dat zou de NRC of zelfs de Telegraaf niet censureren op de opiniepagina.
Ja ik wil mod wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin sch. hij heeft me gister heel duidelijk gemaakt hoe waardevol hij is. niet alleen via de posts in topics, maar zeker ook via pm. je raaskalt maar wat en wil zelf stiekem heel graag mod worden. stoute boef.
voetbal kom ik toch nooitquote:
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.quote:
en dan zou het nog steeds niet wederzijds zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.
Ik ben veel te geschikt voor het modschap, zou akelig saai worden en ik zou enorm van mijn voetstuk vallen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of bij onSCH, of bij niemand![]()
hij is van onSCH
je bent toch een man?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een man was dan zou ik oprecht van je houden en verliefd op je worden.
een echte man bedoel ik. maar dan nog kan ik niet van de genotsknots van sch genieten...quote:
schei nou toch uit. je zou best wel een coq au vin met mij willen eten.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
en dan zou het nog steeds niet wederzijds zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja weet ik veel, ik probeer wat minder ongeinteresseert over te komen
[NWS-SC #004] Waar de dagen alweer lengen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet fijn met webcam op msn gaan opgeilen zoalshetis ?
het loeder. ook wij mogen elkaar. niet zo negatief doen graag. sc is sc. en zal altijd sc zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Waarom trek ik nou altijd dit soort blufkippen aanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag sch zoals ik mijn broertje mag. als hij echt in de problemen komt kan ie me altijd benaderen en dan wordt het opgelost. daar ken ik weer mensen voor.
Ik ben niet geil. Ik wil dat ze van de TT's afblijven!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef Loedertje het volgende:
nou nou, wat doe je weer negatief. fijn toch om iemand te kennen die je écht kan helpen als je in de échte shit zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom trek ik nou altijd dit soort blufkippen aan
Ga dan in op mijn posting over TT's i.p.v continu dat geflirt met zoalshetisquote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet geil. Ik wil dat ze van de TT's afblijven!!!!
flirten? hij haat me!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga dan in op mijn posting over TT's i.p.v continu dat geflirt met zoalshetis
Daar kick je dan kennelijk op want de klodders voorvocht doven de vuurpijl van deze TT.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef venomsnake het volgende:
Moet 16 zijn![]()
Israël - Hamas de oorlog deel 16 - Grondoorlog van start
edit:
dat was snel..![]()
quote:[quote]Op zondag 4 januari 2009 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja what ever! linkse poepdrol.
ga maar demonstreren.
leuk dat je zo uit de context op mij let bij humor opmerkingen. let je ook op anderen? zoals je zelf, die alleen maar op de man speelt?quote:
ik ben extreem lief, maar niet tegen gelly die blijkbaar al mijn notes de laatste dagen verzorgd heeft door mijn posts uit de context te trekken en door te geven als ware het een nsb-er, wat een farce is die user. zij mag ook wel eens gebanned worden voor die lafhartigheid en leugens.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef Loedertje het volgende:
zoalshet is ? Doe's lief.
ik heb anders gehoord. ook van andere users en zo...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:42 schreef sp3c het volgende:
zoveel notes heb je er niet bij gekregen de laatste paar dagen
Die gast is volgens mij compleet overspannen. Zit de hele dag achter op fok te schelden op alles en iedereen.quote:
zoveelste keer? je vraagt er om. in sommige tijden werd jouw hoofd kaalgeschoren en werd je de straat opgetrapt met je lafhartige gezeik. zielige jankerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach kom op, moet ik me voor de zoveelste keer voor rotte vis en erger laten uitmaken ? Je denkt dat een vermanend "foei !" hem nu wel tot inkeer gaat brengen ?
Zoek het ook lekker uit zeg.
valt juist wel mee hoor. ik ben erg realxed, maar laat me niet door imbecielen de les lezen of zwart maken, ook niet door jou met je eenzijdige gelul.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die gast is volgens mij compleet overspannen. Zit de hele dag achter op fok te schelden op alles en iedereen.
Bij een heikel onderwerp als Israel vs Hamas heb ik een sterke voorkeur voor neutrale TT's. Ik heb de titel van dat demonstratie-topic trouwens niet zomaar aangepast, maar op basis van een opmerking van een user, die de titel tendentieus vond. Ik deel die opvatting. Heb al uitgelegd waarom het woord 'schurkenstaat' niks toevoegt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Door 1 mod is het beleid veranderd? Dit was nooit zo, het werd ook niet als wenselijk gezien. TT's horen helemaal niet zoveel mogelijk neutraal te zijn. Dat is een misvatting, in ieder geval voorlopig alleen maar jouw mening. Een discussieforum is heel goed te vergelijken met een opiniepagina.
Iedereen mag hier gerust zeggen dat Israël een schurkenstaat is; zal me een rotzorg zijn. De vraag is alleen of zoiets in een topictitel thuishoort. Ik vind van niet. Zo'n term staat een goede discussie eerder in de weg dan dat het bevorderlijk werkt. Mensen kunnen hun persoonlijke mening prima kwijt in de OP van het topic. Ik zie werkelijk niet in hoe ik een discussie stuur door de topictitel neutraler te maken. Het lijkt me juist dat zo'n titel MEER ruimte biedt aan meningen en dat je daarmee een vooringenomen topic juist voorkomt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Als iemand vindt dat Israel een schurkenstaat is, dan moet hij dat kunnen zeggen. Dat zou de NRC of zelfs de Telegraaf niet censureren op de opiniepagina. Dit is pure censuur die je toepast. Je zou daar even heel goed over na moeten denken in plaats van nu meteen in het defensief te schieten. Het is een puur persoonlijke opvatting van jou. Het is juist goed dat mensen topics openen waaruit blijkt wat ze vinden, daar is niks mis mee: daar is een discussieforum voor.
Je stuurt echt veel te veel op deze manier en dat moet je helemaal niet willen. Deze vergissing zei je vergeven maar ik hoop oprecht dat je iets terughoudender bent voortaan. Het is namelijk enorm subjectief en je drukt een veel te grote stempel.
Voor de goede orde: ik verander niet zomaar allerlei topictitels. In de meeste gevallen handel ik naar aanleiding van opmerkingen/klachten van users. In dit geval vond ik de opmerking terecht. Mij ontgaat werkelijk waarom het weghalen van het woord 'schurkenstaat' een discussie in de weg staat. Wat mij betreft duiken er 1000 users op die uitleggen waarom Israël een schurkenstaat is. De vraag is alleen of dat thuishoort in een topictitel. Ik trek serieus in twijfel dat je met topictitels complete discussies kunt maken en breken. Het zijn users die discussies maken of breken en dat gebeurt in de topics zelf, niet in een topictitel. Opmerkingen als zou ik dogmatisch zijn, neem ik voor kennisgeving aan. Kan ik niks mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Het klopt ook gewoon niet, het beleid is namelijk niet enorm duidelijjk op dit punt en het hangt soms ook heel erg van weer een nieuwe moderator. En elfletterig is iets dogmatischer en wat snel op dit punt, dat wilde ik hem vertellen. Zo'n enkel zinnetje is dan erg kortaf. Het gaat niet om gelijk halen, die ligt waarschijnlijk wat in het midden. Je zegt met zo'n zinnetje een beetje: hey snotneus, wat weet jij er nou van en waar bemoei je je eigenlijk mee. Terwijl ik het gewoon jammer vind en het even wil opmerken en er met elfletterig over in gesprek. Snappie?
nou nee. ik zeg het zoals het gaat en gegaan is. de waarheid is klote als je anti-israel en anti-humaan bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:05 schreef Meki het volgende:
Zoalshetis draait helemaal door in Israel topic,
Instructies welkom.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef remlof het volgende:
Wel proberen we elfletterig wat minder dogmatisch en wat meer des FOK!s te laten modereren.
De ene TT is de andere niet. Ik vind dat je topictitels per geval moet bekijken en daarbij zeker ook rekening moet houden bij de gevoeligheid van het onderwerp. Stel dat we nu een serie van 13 topics hadden met als titel: "Israel leert Hamas-terroristen een lesje - deel 13" of "Krachtig Hamas-verzet tegen Joodse zionisten - deel 13" dan zie ik daar het nut niet van in. De TT lijkt mij niet de plek om discussies uit te vechten. Dat kan prima in de topics zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:55 schreef SCH het volgende:
Dank. Ging er ook helemaal niet om, om hem af te zeiken ofzo. Maar het is nooit strak beleid geweest om TT's puur zakelijk en informatief te houden en het lijkt me goed om dat zo te houden.
Ik vind jouw WO2 opmerkingen een stuk verder gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:05 schreef Meki het volgende:
Zoalshetis draait helemaal door in Israel topic,
Dat dus. En een bagger-topic over de koude winter is dus heel wat anders dan een topic over demonstraties tegen Israël. Dat is materie die gevoelig ligt en waarin emoties hoog oplopen. In zo'n geval heb ik dus een duidelijke voorkeur voor een neutrale topictitel, ZEKER als users reageren op de oorspronkelijke titel.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Nuance (bekijken per topic doorloop)
Niet mee eens. NWS is een discussieforum. Daar horen uiteraard opinies bij, maar die kunnen users prima in de topics kwijt. Wie alleen persoonlijke opinies kwijt wil, moet columns gaan schrijven ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
ff een kanttekening hierbij.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dus. En een bagger-topic over de koude winter is dus heel wat anders dan een topic over demonstraties tegen Israël. Dat is materie die gevoelig ligt en waarin emoties hoog oplopen. In zo'n geval heb ik dus een duidelijke voorkeur voor een neutrale topictitel, ZEKER als users reageren op de oorspronkelijke titel.
gamma.quote:Niet mee eens. NWS is een discussieforum. Daar horen uiteraard opinies bij, maar die kunnen users prima in de topics kwijt. Wie alleen persoonlijke opinies kwijt wil, moet columns gaan schrijven ofzo.
Op de manquote:Op zondag 4 januari 2009 04:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. zodra je een humaan bestand aankondigd denken moslims, zo barbaars als ze zijn, dat je verloren hebt.
je moet echt elke moslim doden wil je zeker zijn van je winst. net als kakkerlakken en ratten. als je er daar een van vergeet, dan zijn ze het volgend jaar verdubbeld.
of nee, zo mag je natuurlijk niet denken, maar het is wel zo.
quote:Op zondag 4 januari 2009 04:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. hij is gewoon een pure jodenhater. er zijn wel meer mensen op fok! die dat zijn en er prima mee wegkomen.
Dit soort meldingen heeft zo onderhand steeds meer weg van een soort persoonlijke hetze tegen een mede-user dan dat het gaat om concrete zaken die een discussie verstoren. Ik zie je niet eens deelnemen in die discussie. NWS-feedback is geen kliklijn ofzo...quote:
Dan is dit jouw feestje niet de mijne...quote:Op zondag 4 januari 2009 08:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort meldingen heeft zo onderhand steeds meer weg van een soort persoonlijke hetze tegen een mede-user dan dat het gaat om concrete zaken die een discussie verstoren. Ik zie je niet eens deelnemen in die discussie. NWS-feedback is geen kliklijn ofzo...
No offence taken.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:13 schreef Elfletterig het volgende:
Zal best. Mij valt het gewoon op dat sommigen er hier kennelijk een sport van maken om het postgedrag van hun forumvijand nauwgezet te volgen en elk wissewasje hier te melden. Ik wil alles wel gaan editen, maar dan kan ik het halve topic wel onderhanden nemen. Er wordt van alle kanten veel gezuigd en getrolld. Soms hapt iemand, wat niet verstandig is, maar het geklik hier vind ik wat overtrokken.
Maar laat een andere mod of Forum Admin er maar naar kijken. Ik ben weg en verwacht ook niet voor 20.00 uur terug te zijn.
Maken jullie zo de werkscope van de mods niet onmogelijk.. (en dit is slechts korte termijn).quote:Op zondag 4 januari 2009 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb al geklaagd. dat lucht op. wel fijn om te weten wie al die notes aangeeft.
Hence zondag... give it a fly bye.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:29 schreef popolon het volgende:
Je zou denken dat je met wat volwassen mensen te maken hebt in NWS. Helaas ....
Dat mag.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua trajectorie voel ik me wel aangesproken.
Menig persoon heeft voor dergelijke opmerkingen een ban gekregen.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort meldingen heeft zo onderhand steeds meer weg van een soort persoonlijke hetze tegen een mede-user dan dat het gaat om concrete zaken die een discussie verstoren. Ik zie je niet eens deelnemen in die discussie. NWS-feedback is geen kliklijn ofzo...
OMG. Je edit berichten weg die jou niet aanstaan maar als iemand serieus klaagt dan zijn het wissewasjes?quote:Op zondag 4 januari 2009 08:13 schreef Elfletterig het volgende:
wissewasje hier te melden. Ik wil alles wel gaan editen, maar dan kan ik het halve topic wel onderhanden nemen.
Eerder in feedback is al uitgelegd dat van topics als Israel-Hamas weinig overblijft als we dezelfde meetlat erlangs leggen als bijvoorbeeld topic over de koude winter. Verder wordt zoalshetis wel degelijk op z'n postgedrag aangesproken, net als andere users. Alles en iedereen bannen maakt van NWS een dooie boel.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Menig persoon heeft voor dergelijke opmerkingen een ban gekregen.
Je geeft er blijk van dat je van het voorgaande weinig hebt begrepen. Wellicht dan ook verstandiger om er niet langer over door te gaan. Niet voor niets zijn diverse posts uit dit topic verwijderd.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:31 schreef Loedertje het volgende:
OMG. Je edit berichten weg die jou niet aanstaan maar als iemand serieus klaagt dan zijn het wissewasjes?![]()
Nu moet het niet nog debieler worden zeg. Er wordt gezegd dat je misstanden moet melden zonder in het topic daarop in te gaan, ik post zelf niet in het topic zodat betrokkenheid van mijn kant iig niet verweten kan worden, en dan is het een persoonlijke hetze en dit een kliklijn ?quote:Op zondag 4 januari 2009 08:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Enkel omdat hij een standpunt aanhangt (en verdedigt) die jij niet deelt. Zo lust ik er ook nog een paar. Zo zijn er ook een aantal oogkleppen dragende Hamas vriendjes die blind en koste wat het kost Hamas verdedigen. Die doen exact hetzelfde als waar jij zoalshetis op aanvalt. Maar daar hoor je jou niet over omdat dat waarschijnlijk wel in jouw straatje past.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Nu moet het niet nog debieler worden zeg. Er wordt gezegd dat je misstanden moet melden zonder in het topic daarop in te gaan, ik post zelf niet in het topic zodat betrokkenheid van mijn kant iig niet verweten kan worden, en dan is het een persoonlijke hetze en dit een kliklijn ?
Wat dacht je er van om gewoon eens te kijken naar hetgeen gepost wordt door die persoon , dingen die elke grens overschrijden, ongeacht wat ik er van vind ?
En FYI, het interesseert me niks wie zahi is, ik zie enkel een user die op geen enkele manier iets positiefs bijdraagt aan NWS en vooral de situatie verziekt. Dat soort dingen heb ik altijd al aangekaard en dat zal ik ook blijven doen. Het maakt me geen flikker uit welke mening iemand heeft, wel hoe die geuit wordt.
Zijn er ergens mensen in dat topic die specifiek roepen dat Joden uitgeroeid moeten worden en dat het kakkerlakken zijn?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Enkel omdat hij een standpunt aanhangt (en verdedigt) die jij niet deelt. Zo lust ik er ook nog een paar. Zo zijn er ook een aantal oogkleppen dragende Hamas vriendjes die blind en koste wat het kost Hamas verdedigen. Die doen exact hetzelfde als waar jij zoalshetis op aanvalt. Maar daar hoor je jou niet over omdat dat waarschijnlijk wel in jouw straatje past.
Hypocriete jankerd
Is het roepen dat iemand een kakkerlak is strafbaar dan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn er ergens mensen in dat topic die specifiek roepen dat Joden uitgeroeid moeten worden en dat het kakkerlakken zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |