Nee hoor, want die Marokkanen zijn inderdaad begonnen met vechten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef gelly het volgende:
racisme
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 3
Over welke Marokkanen heb je het?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, want die Marokkanen zijn inderdaad begonnen met vechten.
Bijvoorbeeld dit ooggetuigeverslag:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het Marokkanen zijn?
quote:"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."
En waar komt dit "ooggetuigeverslag" vandaan? Want de ooggetuigeverslagen die de politie heeft, is kennelijk van een heel andere orde. En waar de neuk komen de Bulgaren ineens vandaan in dit plaatje. Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dit ooggetuigeverslag:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waar komt dit "ooggetuigeverslag" vandaan? Want de ooggetuigeverslagen die de politie heeft, is kennelijk van een heel andere orde. En waar de neuk komen de Bulgaren ineens vandaan in dit plaatje. Lekker geloofwaardig
Nou er is al veel meer naar buiten gebracht. Aan de hand van ooggetuigen blijkt nu dat het om twee groepen jongeren ging die elkaar verbaal "te lijf" gingen, fysiek geweld is uitgesloten en een ongeluk is vrijwel zeker. Maar dat past niet in je straatje natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.
De politie heeft helemaal nog niks naar buiten gebracht behalve dat ze vermoeden dat het een ongeluk was.
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.
De politie heeft helemaal nog niks naar buiten gebracht behalve dat ze vermoeden dat het een ongeluk was.
quote:109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf
` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.
Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.
Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
Dat het een ongeluk is geloof ik wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou er is al veel meer naar buiten gebracht. Aan de hand van ooggetuigen blijkt nu dat het om twee groepen jongeren ging die elkaar verbaal "te lijf" gingen, fysiek geweld is uitgesloten en een ongeluk is vrijwel zeker. Maar dat past niet in je straatje natuurlijk.
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het een ongeluk is geloof ik wel.
Maar waar haal jij vandaan dat er niet is gevochten?
Lijkschouwing? Van iemand die geschept is door een trein?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwing
Ik denk het wel. Verwondingen van een trein zien er denk ik anders uit dan iemand die door een vuist - of steen is bewerkt. Maar goed, ik denk dat het nogal nutteloos is om je te wijzen hierop - gezien je nogal iq-loze posts over Marokkanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkschouwing? Van iemand die geschept is door een trein?
Ik denk het niet.
Nadat je bent geschept door een trein dan zie je niet meer of je gevochten hebt of niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwing
Nou dat denk ik wel. Of denk jij dat een trein met 200 door het station heen raast? Dan heb je teveel tekenfilms gekeken. Maar goed, van een fysiek gevecht blijkt nog niets. Feiten dienen bewezen te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nadat je bent geschept door een trein dan zie je niet meer of je gevochten hebt of niet hoor
Ik heb al vaker een lijk gezien dat met een trein in aanraking kwam.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik wel. Of denk jij dat een trein met 200 door het station heen raast? Dan heb je teveel tekenfilms gekeken.
Wijs die posts eens aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verwondingen van een trein zien er denk ik anders uit dan iemand die door een vuist - of steen is bewerkt. Maar goed, ik denk dat het nogal nutteloos is om je te wijzen hierop - gezien je nogal iq-loze posts over Marokkanen.
En die lijken zagen er allemaal hetzelfde uit?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al vaker een lijk gezien dat met een trein in aanraking kwam.
Meer dan eens.
Hierboven in het topic. Waarbij je impliciet de schuld legt bij de Marokkanen. Terwijl er geen enkel bewijs van is. Kennelijk is de drang bij je om Marokkanen te veroordelen groter dan het afwachten van concreet bewijs. Bij Marokkanen is het dus per defenitie schuldig tot het tegendeel bewezen is toch? Tamelijk IQ loos.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijs die posts eens aan.
Jij denkt dat iemand die is geschept door een trein er nog normaal uitziet?
Zo iemand moeten ze niet zelden van het spoor schrapen en kan alleen nog worden
geidentificeerd door zijn/haar gebit.
Ja, in stukken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En die lijken zagen er allemaal hetzelfde uit?
Dat is niet waar, ik wijs alleen iemand die racisme roept op het feit dat er verklaringen zijn van ooggetuigenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hierboven in het topic. Waarbij je impliciet de schuld legt bij de Marokkanen. Terwijl er geen enkel bewijs van is. Kennelijk is de drang bij je om Marokkanen te veroordelen groter dan het afwachten van concreet bewijs. Bij Marokkanen is het dus per defenitie schuldig tot het tegendeel bewezen is toch? Tamelijk IQ loos.
Nee, daar wijs je niet op. Je praatte de ranzige post van Johndope goed met het argument " dat het inderdaad Marokkanen zijn die waren begonnen met vechten". Dit doe jij, zeer gedurfd dmv 1 getuigenverklaring.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik wijs alleen iemand die racisme roept op het feit dat er verklaringen zijn van ooggetuigen
die zeggen dat de groep Marokkanen is begonnen met vechten.
quote:
Nou gedurfd hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar wijs je niet op. Je praatte de ranzige post van Johndope goed met het argument " dat het inderdaad Marokkanen zijn die waren begonnen met vechten". Dit doe jij, zeer gedurfd dmv 1 getuigenverklaring.
ik sprak in mekitaal, zodat iedereen het begrijpt. en je "auw" is wel heel erg zielig als argument. of begrijp je niet wat ik zeg? meki nog steeds niet, zal wel door de taalfout komen. zielige stakker.quote:
ik mag blijven omdat ik geen leugens verkondig. denk ik. of heb je me al betrapt op leugens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
Sinds wanneer zijn protesten, de bezetting van Palestijnen leugens en onzin.
Dat jij dat leugens noemt, betekent niet dat ze weg gehaald moeten worden ??.
Jou pro-israelische mag toch ook blijven.
mijn probleem is dat ik geen leugens verkondig? hoe moet dit verder mensen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
Absoluut, maar dat is jou probleem niet de mijne, ik ga niet lopen klagen dat ze weg moeten.
mijn probleem is dat ik geen leugens verkondig? hoe moet dit verder mensen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik geen leugens verkondig? hoe moet dit verder mensen?
dit is de eerste keer dat je zonder taalfouten twee zinnen kan schrijven!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik geen leugens verkondig? hoe moet dit verder mensen?
nee. ik hoop wel dat ze mijn benedenwoningen met rust laten. en ook dat ze dit keer geen joodse wijken, zoals de jordaan, in gaan lopen en mensen bedreigen, bekogelen of vernederen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef Meki het volgende:
Ga je morgen mee demonstreren ?
dat hoop ik ook en ik zal geen enkel begrip tonen als het dat niet wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat het vreedzaam wordt
Welterusten
Door 1 mod is het beleid veranderd? Dit was nooit zo, het werd ook niet als wenselijk gezien. TT's horen helemaal niet zoveel mogelijk neutraal te zijn. Dat is een misvatting, in ieder geval voorlopig alleen maar jouw mening. Een discussieforum is heel goed te vergelijken met een opiniepagina.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Met een topictitel kun je nauwelijks discussies sturen. NWS is geen opiniepagina, maar een discussieforum. Ik vind daarom dat topictitels zo veel mogelijk neutraal moeten zijn, ZEKER in dit soort heikele kwesties als Israël vs Hamas. De term 'schurkenstaat' voegt dan ook niks toe aan een topictitel over een demonstratie tegen Israël. Temeer omdat uit het feit dat er wordt gedemonsteerd, wel blijkt dat er onvrede bestaat over Israël.
Verder verander ik alleen TT's omwille van de leesbaarheid, actualiteit OF omdat ze in het Engels waren getypt. We willen hier graag Nederlandstalige topictitels.
nee hoor dit was altijd al zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Door 1 mod is het beleid veranderd? Dit was nooit zo, het werd ook niet als wenselijk gezien. TT's horen helemaal niet zoveel mogelijk neutraal te zijn. Dat is een misvatting, in ieder geval voorlopig alleen maar jouw mening. Een discussieforum is heel goed te vergelijken met een opiniepagina.
Nee tuurlijk niet manquote:
Even een oprechte vraag hoor SCH.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef SCH het volgende:
Tweede Topic over koude winter: Bye bye Al Gore Leuke TT, maar allesbehalve neutraal. Niet veranderen hoor maar geef nou gewoon toe dat het niet zo handig is om een beetje te gaan shoppen in die TT's. Als iemand Israel een schurkenstaat vindt, dan is FOK! een prima platform om dat te ventileren en is er alle ruimte om daar over te discussieren. Prachtig!!!!
dan doe ik het al die tijd verkeerd?quote:
we houden het tot op zekere hoogte zakelijk daaronder staan we vrijheid van meningsuiting toequote:Bovendien wordt er nu al met 2 maten gemeten. Of je houdt alles zakelijk of je staat vrijheid en meningen toe.
Anders krijgt het er al snel de schijn van dat het om de voorkeur van een moderator gaat en dat willen jullie toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |