quote:Op woensdag 31 december 2008 08:13 schreef Drugshond het volgende:
Iemand connecties met de FP....
Check this.
100 miljard aan schulden.
Is om 08:50 vanochtend geplaatst.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:37 schreef paddy het volgende:
Achter neergelgd, DH
En nu snel omkleden, had al weg moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[lambiekje modus]
Als het devies wordt van de user heeft altijd gelijk... dan lijkt het me vrij simpel om complete forums te ontzien van topics/postings in een bepaalde categorie. Waar ze eigenlijk beter thuishoren.
Of is topickicken tegenwoordig helemaal uit den boze uit angst voor wie of wat ?
[/lambiekje modus]
Succes ermee. (is geen onbekende discussie lijkt me)
[ Bericht 3% gewijzigd door Drugshond op 01-01-2009 13:49:53 ]
Tja... als ver-[ONZ]-de topics in [NWS] bestaansrecht hebben dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
Frutsel, onze directe link met DE, heeft zelf al een nieuwsbericht over de vulkaan geplaatst in een bestaand DE-topic. Het topic over dichte mist past qua inhoudelijke reacties niet echt in DE; een boel slowchat en gekeuvel over oudejaarsavond. Zelfde geldt voor het bagger-topic van JohnDope over de koude winter. Ook een extreem laag DE-gehalte, maar een zeer hoog ONZ-gehalte.
Wat eilandjesgedrag betreft, lijkt me dat in dit geval wat stug, aangezien Frutsel zowel NWS- als DE-mod is. Ik heb hem (nog) niet over de genoemde topics gehoord. En aan zijn reactie in het DE-vulkaantopic te zien, wil hij het NWS-topic niet verplaatsen.
Een beleid wat ik niet altijd zal onderschrijven. Omdat het bij hogere frequenties zo krom als een hoepel is.quote:Onze mening was en is: laat NWS NWS zijn. Verplaatsen naar andere fora kan altijd nog en topics kunnen ook prima naast elkaar lopen in verschillende fora. Dat laatste is trouwens ook FA-beleid.
Nou en? Dat ga je je toch niet aantrekken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Lyrebird het volgende:
Klacht over Weltschmertz. Op de man spelen.
En hoe is het met het tonen van beelden van de bombardementen en slachtoffers? Met de hele erge beelden natuurlijk achter een linkje dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom moet er telkens zo'n pro-Israel cartoon in de OP? Doe dan niks als je het niet lukt een beetje objectief te blijven.
Mods?
Nee hoor, want die Marokkanen zijn inderdaad begonnen met vechten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef gelly het volgende:
racisme
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 3
Over welke Marokkanen heb je het?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, want die Marokkanen zijn inderdaad begonnen met vechten.
Bijvoorbeeld dit ooggetuigeverslag:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het Marokkanen zijn?
quote:"Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant."
En waar komt dit "ooggetuigeverslag" vandaan? Want de ooggetuigeverslagen die de politie heeft, is kennelijk van een heel andere orde. En waar de neuk komen de Bulgaren ineens vandaan in dit plaatje. Lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dit ooggetuigeverslag:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waar komt dit "ooggetuigeverslag" vandaan? Want de ooggetuigeverslagen die de politie heeft, is kennelijk van een heel andere orde. En waar de neuk komen de Bulgaren ineens vandaan in dit plaatje. Lekker geloofwaardig
Nou er is al veel meer naar buiten gebracht. Aan de hand van ooggetuigen blijkt nu dat het om twee groepen jongeren ging die elkaar verbaal "te lijf" gingen, fysiek geweld is uitgesloten en een ongeluk is vrijwel zeker. Maar dat past niet in je straatje natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.
De politie heeft helemaal nog niks naar buiten gebracht behalve dat ze vermoeden dat het een ongeluk was.
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van campus.tv, van een ooggetuige die haar verhaal online heeft gezet.
De politie heeft helemaal nog niks naar buiten gebracht behalve dat ze vermoeden dat het een ongeluk was.
quote:109 Teletekst vr 02 jan
Spoordode R'dam niet door misdrijf
` De aanrijding op station Rotterdam
Alexander waarbij in de Nieuwjaarsnacht
een 19-jarige man uit Oegstgeest omkwam
is volgens de politie een ongeval en
geen misdrijf.Bij het ongeluk raakte
een man van 21 zwaargewond.
Uit getuigenverhoren is gebleken dat de
slachtoffers en enkele vrienden ruzie
hadden met een andere groep jongeren.De
jongeren stonden tegenover elkaar op
het spoor,ongeveer tien in totaal.Toen
de trein er aan kwam,gingen de beide
slachtoffers niet op tijd weg.
Getuigen hebben ook verklaard dat er
geen sprake van was dat beide mannen op
de vlucht waren voor andere jongeren.
Dat het een ongeluk is geloof ik wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou er is al veel meer naar buiten gebracht. Aan de hand van ooggetuigen blijkt nu dat het om twee groepen jongeren ging die elkaar verbaal "te lijf" gingen, fysiek geweld is uitgesloten en een ongeluk is vrijwel zeker. Maar dat past niet in je straatje natuurlijk.
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat het een ongeluk is geloof ik wel.
Maar waar haal jij vandaan dat er niet is gevochten?
Lijkschouwing? Van iemand die geschept is door een trein?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwing
Ik denk het wel. Verwondingen van een trein zien er denk ik anders uit dan iemand die door een vuist - of steen is bewerkt. Maar goed, ik denk dat het nogal nutteloos is om je te wijzen hierop - gezien je nogal iq-loze posts over Marokkanen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkschouwing? Van iemand die geschept is door een trein?
Ik denk het niet.
Nadat je bent geschept door een trein dan zie je niet meer of je gevochten hebt of niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, alsof dat niet opvalt bij de lijkschouwing
Nou dat denk ik wel. Of denk jij dat een trein met 200 door het station heen raast? Dan heb je teveel tekenfilms gekeken. Maar goed, van een fysiek gevecht blijkt nog niets. Feiten dienen bewezen te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nadat je bent geschept door een trein dan zie je niet meer of je gevochten hebt of niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |