Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ik als mod een voorbeeldfunctie heb en dus niet moet gaan fipo-en met enkel smileys typ ik deze zin maar even.
Extreme kouquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.
Vorstjequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vorstje aan de grond is idd aanleiding om een studie met data van de laatste tig jaar weg te gooien.
JohnDope![]()
Nog minder als ik dacht. Losersquote:Tue
Clear
1°C | -3°C
Wed
Clear
1°C | -4°C
Thu
Clear
1°C | -2°C
Fri
Chance of Snow
0°C | -6°C
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Agut weer een simpele die het dagelijkse weer met klimaat vergelijkt
Want?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaan
Ver? Je ballen vriezen er nog niet af hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaan
Damn dat is als zeggen: euhhhh laten we 3 miljoenen mensen medicijnen en voeding ontzeggen omdat er 2 mensen waren van toevallig dezelfde komaf die een vuurwerkpijl op ons afschotenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt echt geen kaas gegeten van onderzoeken, statistieken, curves / verdelingen en uitschieters he ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Extreme kou, dat is volgens mij toch zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.
Warmer = temperatuur stijgt.quote:
Echt heel ver beneden het vriespunt ook, hè!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
Zoals ik al zei, is het hier nogsteeds -3, dus alles behalve matige vorst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Extreme kou, dat is volgens mij toch zeker 10 jaar geleden
Wat we nu hebben is matige vorst.
Mensen die klimaatverandering denken te kunnen aantonen aan de hand van data van máár 120 jaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef santax het volgende:
[..]
Extreme kou
En keihard de data negeren die toch alweer zo een dikke 120 jaar is bijgehouden...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zie de eerste ijsberen al lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |