quote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen waarom er niemand meer wat zei
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
en ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen waarom er niemand meer wat zei
Ik las het 'DA' jaaroverzicht 2008.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
Jawel, maar was druk bezig met het verzamelen van informatie voor het 'DE' Jaaroverzicht 2008
(niet dat daar veel animo voor is, maar hey, boeiuh)
Dus zat gewoon te F5'en
Hint:quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las het 'DA' jaaroverzicht 2008.
Nee, dat weet ik, maar wrs ook niet op mijn ici pariscard.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Hint:
Must de Cartier haal je niet bij de DA he.
Ja, we moeten vroeg op, krijgen bezoek tijdens de kerstdagen en nog ene en andere doen.quote:
1 biertje, en floeps...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Stali het volgende:
He ik neem nog een bodempje wijn en ga zoetjes aan slapen he. Jij ook?
8 uur op. Fijne kerstdagen zegt men dan... tis verdorie net werk..
Goh.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:10 schreef Drugshond het volgende:
De hele dag geslapen... van 12:00 tot 23:00
En nu klaar wakker.
Jij ook uiteraard. En Drugshond ook maar gelijk dan.quote:
je hebt door heel de belangrijkste dag van het jaar heengeslapen!quote:Op donderdag 25 december 2008 04:10 schreef Drugshond het volgende:
De hele dag geslapen... van 12:00 tot 23:00
En nu klaar wakker.
Ik weet het.... al die wanhopige vrouwen in de kroeg.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt door heel de belangrijkste dag van het jaar heengeslapen!
Weet ik niet zeker. Kan ook zijn dat ie dan voor het eerst zwelt.quote:
Nou, de dames zijn hier aan het praten dus eh....quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef sp3c het volgende:
nu ja we gaan zomaar is een paar uur slapen dacht ik
d'oh!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, de dames zijn hier aan het praten dus eh....
omdat ik tegen etenstijd naar bed ging denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef sp3c het volgende:
nee meer als in 'waarom wordt je in godsnaam middenin de nacht wakker'
Moeder-dochter bonding, opa is naar bed, ik zit maar even achter de pc hè.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:41 schreef sp3c het volgende:
nee meer als in 'waarom wordt je in godsnaam middenin de nacht wakker'
[..]
d'oh!!!
De vaste pc staat in de woonkamer hè, dus ik kan me er niet aan onttrekken, af en toe even een woordje geven.quote:
1 op de slaapkamer.. 2 in de huiskamer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De vaste pc staat in de woonkamer hè, dus ik kan me er niet aan onttrekken, af en toe even een woordje geven..
Vrouwen of pc's?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 op de slaapkamer.. 2 in de huiskamer.
Ze schieten nu vol ergens over nu.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
PC's... maar die zeuren niet... behalve bij een update.
Kredietkrisis.... hoax.quote:Nederlandse toeriste vergeet 20.000 euro in winkel Zurich
Een Nederlandse toeriste heeft vorige week tijdens haar winkelronde in een van de mooiste winkelstraten van Zürich haar tas vergeten in een winkel. In de handtas zat meer dan 20.000 euro, meldde de Zwitserse politie. "De 47-jarige toeriste heeft vrijdag haar heuptas vergeten in de paskamers van een grote kledingzaak op de Bahnhofstrasse", preciseerde de politie van de economische hoofdstad van Zwitserland. "In de zak zat 20.000 euro en 4.000 Zwitserse frank (2.600 euro). De tas werd teruggevonden door een man van de poetsdienst die hem naar de politie heeft gebracht", klonk het verder. De toeriste ontdekte pas de dag nadien dat ze de tas was vergeten, maar ze kreeg hem zonder problemen terug. Volgens de politie heeft ze beloofd de eerlijke vinder een mooie beloning te geven.
ik snap er echt de ballen van!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Dat was weer het poker.... lost 2 pair op de turn tegen een 13 outer.
pakweg 70/30 voor op de river... met de juiste pot-odds.
exact... ik liep tegen ene flush draw met een insight straight draw aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij had 2 pair, z'n tegenstander had 13 outs, dat betekent dat er 13 kaarten zijn die zijn hand winnend maken.
Op de river (de laatste kaart) had drugshond statistisch gezien 70% kans op winst, bij 13 van de mogelijke 40 kaarten dus niet.
Ik had genoeg in de pot gebet dat zijn call op langere duur niet rendabel was geweest = -EV.quote:Wat pot-odds zijn weet ik ook niet.
Ook goeiemorgen.quote:En goeiemorgen.![]()
rent zo op die draak afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal dr is naar gaan zoeken morgen
edit: de dvd dan
en ik kijk Family guyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef Specularium het volgende:
Zitten hier mensen ook man bijt hond te kijken?
Wat is dat toch met Meki en jou? Kun je niet zonder je eeneiige tweelingbroer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Slappy het volgende:
Zit Meki soms in Gaza het is zo verdacht stil![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Meki en jou? Kun je niet zonder je eeneiige tweelingbroer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |