Jamie Lee Curtis, toplessquote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Mister1977 het volgende:
Gisteren Trading Places. Die film moet ik altijd even kijken als ie weer eens op tv is.
"look at that S-car go"
Verder doet een Bill Murray film het ook altijd goed met Kerst.
Gisteren toch weer eens beetje zitten uitkijken naar dat fragment. Het blijft toch iedere keer weer smullen als die prachtige natuur er ineens uitspringt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jamie Lee Curtis, topless![]()
![]()
![]()
En Bill Murray's Groundhog Day is ook fantastisch
Over Jamie Lee Curtis kun je uiteraard twisten over haar aantrekkelijkheid.... maar over haar borsten zal iedereen het wel eens zijn dat die er in die periode van haar carriere prima bij stondenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gisteren toch weer eens beetje zitten uitkijken naar dat fragment. Het blijft toch iedere keer weer smullen als die prachtige natuur er ineens uitspringt.
Dat is het hem denk ik. Net als in "True Lies". Het lijkt een beetje een jongetje maar onder de kleren gaat toch erg veel vrouwelijkheid schuil. De eerste keer dat je die fragmenten ziet heb je toch een soort van "Tango-ervaring"quote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over Jamie Lee Curtis kun je uiteraard twisten over haar aantrekkelijkheid.... maar over haar borsten zal iedereen het wel eens zijn dat die er in die periode van haar carriere prima bij stonden![]()
![]()
Over tien minuten op tv lees ik net.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Oe, over 10 min. komt Als je begrijpt wat ik bedoel op RTL7! Het is in huize Sersjee traditie die te kijken als ie op tv komt
Dan moet je ook Tokyo Gore Police kijken, nog nooit zoveel emo-polssnijdende meiden en liters bloed in 1 film gezien..quote:Op donderdag 25 december 2008 10:10 schreef wdn het volgende:
Ik heb "kerstavond" naar "Machine Girl (the one armed ballistic assault heroine" gekeken. Zo rood is mijn kerst nog NOOIT geweestHet bloed kwam echt overal vandaan
Heb je die ook in de kast staan?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:01 schreef Miam het volgende:
Sound of music. maar die komt vanavond op tv.
Whehe nee.......quote:Op donderdag 25 december 2008 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je die ook in de kast staan?
Seizoen 2 is daarentegen nog veel beterquote:Op woensdag 24 december 2008 17:40 schreef Twerk het volgende:
+ Heel seizoen 1 van Dexter
"Blood. Sometimes it sets my teeth on edge, other times it helps me control the chaos"
COOL! Ik mag jou welquote:Op donderdag 25 december 2008 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan moet je ook Tokyo Gore Police kijken, nog nooit zoveel emo-polssnijdende meiden en liters bloed in 1 film gezien..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |