5 Euro bij Mediamarktquote:
in den haag wisten ze van niiiiiiiiixquote:
dat is den haag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
in den haag wisten ze van niiiiiiiiix
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze schieten nu vol ergens over nu..
Nee, wij hebben een vaste en een lep, maar ik wil er volgende week of zo nog een lepje bij kopen, als ik tijd heb, kan ik ook boven achter de pc zitten.
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.
Ik zit niet iedere dag te FOK!en hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.
Ja ja, maar One of the Few wilde niet meer.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:56 schreef sp3c het volgende:
ok voor de duidelijkheid ... DIT is dus wel de slowchat
Ik ga ook zo maffen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:22 schreef sp3c het volgende:
kan dr soms wel om lachen ... als het echt vermoeiend wordt ga ik wat anders doen
Eh veel houd het niet op..?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:51 schreef sp3c het volgende:
wel ... maar bij gewoon veel houd het niet op hoor met oud en nieuw (of koninginenenerennag)
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:56 schreef sp3c het volgende:
het houd niet op bij veel drinken
als je het uit moet leggen is het niet leuk meer hoor
Kiddy-up.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig..
Ons bed heeft wieltjes hè.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Kiddy-up..
Dan heb ik het bed voor mij alleen..
Gvd, ik lig zo vaak schuin. Die kerel is echt veel te groot in bed.
bye gones..
8:45.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef Stali het volgende:
Ps. ik heb de wekker om 8:30 staan he.
Ps.2. Spijt volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
wat is dat dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:54 schreef Drugshond het volgende:
3 kicks in 3 minuten...
owke... dit is mijn volgende speeltuin.
http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=42723
Heb al 70 euro uitgegeven... en nog niet iets werkend (Ik heb ongeveer 75 % binnen).Beautiful mind
Maar als het werkt... I rule.
ff uit de losse pols... en ik ben redelijk laat met deze ongein.quote:
mag het?quote:
m=muts?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Frutsel het volgende:
mijn m is aan het kutten
remlof is een van de leukste, maar ook meest alltime dronken fa's ooit. daar moet je mee leren omgaan denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef sp3c het volgende:
dan zullen we de toorn van de Remlof moeten ondergaan vrees ik
zoiets, ik oet drie keer klikken voor ie ut doetquote:
relof?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef sp3c het volgende:
dan zullen we de toorn van de Remlof moeten ondergaan vrees ik
ik drink al een jaar niet meer. doet mijn toetsenboard ook niet veel goed, want mijn spatiebalk is verrot door de thee.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets, ik oet drie keer klikken voor ie ut doet![]()
bier is toch nie zo goed voor je toetsenbord
stond nie in de handleiding
ik drink eigenlijk zelden... nu omdat het zo gezellig isquote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik drink al een jaar niet meer. doet mijn toetsenboard ook niet veel goed, want mijn spatiebalk is verrot door de thee.
ik heb dagelijks mensen over de vloer, maar die nemen hun eigen bier mee. ik mag het niet meer drinken vanwege teveel leverschade. wel kut af en toe, maar ja, ik heb mijn portie wel gehad denk ik dan maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik drink eigenlijk zelden... nu omdat het zo gezellig is
maar over het algemeen gaat een krat bier hier over datum
gebrek aan visite *huil*
owja, bejaardentehuis krijg je elke dag bezoek, was ik ff vergetenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb dagelijks mensen over de vloer, maar die nemen hun eigen bier mee. ik mag het niet meer drinken vanwege teveel leverschade. wel kut af en toe, maar ja, ik heb mijn portie wel gehad denk ik dan maar.
lol nee hoor. ik stop niet voor hun. ik stopte voor mezelf.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owja, bejaardentehuis krijg je elke dag bezoek, was ik ff vergeten
Biljart je ook enzo?
Ook vervelend als jij niet meer mag en zij je dan lekker gaan zitten maken
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimendsquote:
het ging over SCH, niet over jouquote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimends
*ril*quote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, rest in de SC graag.
Snif....Ik ruik iets.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet, wil je nog steeds een keer zien in Arnhem. We spreken nog wel een keer af in Bosch, neem ik een biertje en jij iets geestverruimends
lol. ik moet erg hard lachen.quote:
quote:
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje vanquote:
3 mensen en twee gaten. ok mij pik is enorm.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef sp3c het volgende:
mwah jullie kunnen toch met zijn drieen daten?
ruk lekker gastje, het is je gegund.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje van
Bloemetjesmevrouwquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar ik in terecht ben gekomen maar zoalshetis en remlof maken er een zooitje van
en pics or it did not happen!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef sp3c het volgende:
gebruikt uberhaupt nog iemand dat?
Ermzzz, je wilt dat écht zien ?quote:
Van de 130 (quote:Op zondag 4 januari 2009 02:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]zelden, af en toe kijk ik er nog es op, maar heb het nog wel
Ik zal eens kijken, ik heb nie veel contactenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van de 130 () contacten zijn er nog maar 5 actief op m;n list
75% van de actieve leden zijn Tweakers bij mijquote:Op zondag 4 januari 2009 02:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, ik heb nie veel contacten
Ik heb nu niets om te rukken.quote:
ships. zal ik iets toeschuiven?quote:
Inmiddels ca 70% denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
75% van de actieve leden zijn Tweakers bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |