5 Euro bij Mediamarktquote:
in den haag wisten ze van niiiiiiiiixquote:
dat is den haag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
in den haag wisten ze van niiiiiiiiix
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze schieten nu vol ergens over nu..
Nee, wij hebben een vaste en een lep, maar ik wil er volgende week of zo nog een lepje bij kopen, als ik tijd heb, kan ik ook boven achter de pc zitten.
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, ik ben prima in staat mezelf voor lul te zetten, daar heb ik jou echt niet voor nodig he.
Ik zit niet iedere dag te FOK!en hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat doe je toch elke dag, jezelf voor lul zetten.
Ja ja, maar One of the Few wilde niet meer.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:56 schreef sp3c het volgende:
ok voor de duidelijkheid ... DIT is dus wel de slowchat
Ik ga ook zo maffen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:22 schreef sp3c het volgende:
kan dr soms wel om lachen ... als het echt vermoeiend wordt ga ik wat anders doen
Eh veel houd het niet op..?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:51 schreef sp3c het volgende:
wel ... maar bij gewoon veel houd het niet op hoor met oud en nieuw (of koninginenenerennag)
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:56 schreef sp3c het volgende:
het houd niet op bij veel drinken
als je het uit moet leggen is het niet leuk meer hoor
Kiddy-up.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet meer. Ik ga de auto pakken en dan naar huis iig..
Ons bed heeft wieltjes hè.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Kiddy-up..
Dan heb ik het bed voor mij alleen..
Gvd, ik lig zo vaak schuin. Die kerel is echt veel te groot in bed.
bye gones..
8:45.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef Stali het volgende:
Ps. ik heb de wekker om 8:30 staan he.
Ps.2. Spijt volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |