Kijk, dat is dan weer prijzenswaardig van je mekiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Meki het volgende:
je hoeft niet bang te zijn
ik neem nooit kloons ook al ben ik geband.
Zijn al opgeruimd. Klonen van gebande. Bedankt voor het melden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
mekinws
nwsmeki
2 Overduidelijke relklonen die misbruik maken van meki's nickname.
Als je een beetje rondkijkt, zie je dat er wel degelijk tegen SCH of weet ik wie je nog meer niet aanstaat, wordt opgetreden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Lemmeb het volgende:
Blijft jammer dat er niks wordt ondernomen tegen het getroll van SCH ten koste van de dodelijke slachtoffers (en nabestaanden) van Marokkanenterreur.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet aan jou om te bepalen waar ik 'hoor'.
Van de week was er ook al zo'n klaphark die hier een vraag stelde over een treinreis of zoquote:
Doodsverwensing, en nog eentje van het minst subtiele soort ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Ringo het volgende:
Nah goed, met een beetje geluk komt er binnenkort een geschifte dreadlock langs die meneer Brinkman een kogel in de nek gooit.
Briljante opmerkingen weer, je neemt het weer erg serieus.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef sp3c het volgende:
nee hoor
Voor racisten is geen plek op FOK!, leuk dat je het weer probeerde maar helaas.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg SCH, ene Frustseltje is al beziggeweest. Die snapt nog niet helemaal hoe het hier werkt blijkbaar. Ach, laat het ook maar zo.
ga je hem plagen?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef sp3c het volgende:
maar die hebben helemaal geen knopjes
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor racisten is geen plek op FOK!, leuk dat je het weer probeerde maar helaas.
- edit - Doe je ding en ga ons hier neit vervelen met je hooghartige opmerkingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Kan dat wederzijdse gescheld hier eens ophouden? Ga elkaar maar met PM's bestoken ofzo.
Racisme onder de aandacht brengen is geen vrijbrief om daarna allerlei vetes te gaan uitvechten. We kunnen de échte klachten over moderatie nauwelijks nog terugvinden tussen al het off-topic gebagger en gebash hier. Wat het 'vervelen' betreft: ik zou ook graag wat zinnigers met m'n tijd doen dan een NWS-feedbacktopic opruimen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef SCH het volgende:
- edit - Doe je ding en ga ons hier neit vervelen met je hooghartige opmerkingen.
Dat ben ik helemaal met je eens en ik zal er op letten. Maar spreek dan ook even je collega sp3c aan die het allemaal niet al te serieus lijkt te nemen en veel van die reacties uitlokt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Racisme onder de aandacht brengen is geen vrijbrief om daarna allerlei vetes te gaan uitvechten. We kunnen de échte klachten over moderatie nauwelijks nog terugvinden tussen al het off-topic gebagger en gebash hier. Wat het 'vervelen' betreft: ik zou ook graag wat zinnigers met m'n tijd doen dan een NWS-feedbacktopic opruimen.
Breng gewoon een kwestie onder de aandacht, dan mag je ervan uitgaan dat mods ernaar kijken. En dan hoeft er niet nog een hele keten aan reacties over en weer achteraan. Hoe moeilijk kan het zijn?
In de Israel-Gaza topics worden wel veel ergere dingen gezegd. Dingen waarvan zelfs die rare Oostenrijker met zijn kapotte scheerapparaat zich voor zou schamen. Dat wordt gewoon weggemod hoor.quote:
ik neem jouw niet zo serieusquote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens en ik zal er op letten. Maar spreek dan ook even je collega sp3c aan die het allemaal niet al te serieus lijkt te nemen en veel van die reacties uitlokt.
Het geflame en gebash pakken we aan. Frutsel en ik hebben net weer grote schoonmaak gehouden in het topic en dat zullen we als NWS-mods ook blijven doen. Je laatste opmerking lijkt me een mooi streven.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Verluste het volgende:
Kan er permanent en veel strenger toezicht komen op de Gaza-Israël topics? Alle topics zijn nu identiek, namelijk een moeras van kortzichtige reacties bedoeld om te trollen en/of te flamen, zoniet met algemene one-liners die iedere normale opbouwende discussie onmogelijk maken, soms afgewisseld met goede posts en onderbouwde argumenten, maar die vooral toch ondergesneeuwd worden door al het geflame en no-brainer reacties.
Kom op, Fok-forum, laat je eens profileren als een plek waar je wél waardig en voor een ieder zinvol kunt discussiëren en debatteren.
Ok, mooi, ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het geflame en gebash pakken we aan. Frutsel en ik hebben net weer grote schoonmaak gehouden in het topic en dat zullen we als NWS-mods ook blijven doen. Je laatste opmerking lijkt me een mooi streven.
Ik vind Hamas aanhangers ook niet tof, ze kunnen toch er tegen in gaan? Discussie met me starten of zelf een PM sturen met verzoek tot matiging? Gaan jullie op mijn commando ook antisemitische opmerkingen verwijderen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef sp3c het volgende:
omdat moslims ook fok!ken en die het niet tof vinden om nazi genoemd te worden
De manier waarop jij het zegt voegt weinig toe aan de discussie en wakkert de fik alleen maar meer aan. Prima dat je staat voor je mening. Dat mag, maar doe het aub een beetje met respect. In de dingen die ik heb gewist, meld je alleen maar dat moslims net nazi's zijn, zonder argumenten. Misschien onderbouw je je mening in die posten daarvoor, maar dan hoef je nog niet zon vergelijking te trekking als one-liner. Daarbij komt dat de Nazi's veel verder gingen dan alleen de haat voor. En wie ben jij om te bepalen dat alle moslims homo's/jodne haten? Het topic staat bol van de persoonlijke vetes, we willen het een beetje normaal laten gaan. dus kap aub met die hatelijke nazi one-liners okay? Bedanktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef neilyoung het volgende:
Waarom mag ik geen link leggen tussen Nazi en Moslims? Heb meerdere argumenten gebruikt. (Joden & Homo haat).
Lijkt me redelijk bedankt voor het antwoord ook de andere Mod bedankt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
We handelen niet op commando, neilyoung. Je kunt wel zaken bij ons onder de aandacht brengen. En als je dat hier in NWS-feedback doet, weet je zeker dat we er op z'n minst naar kijken.
Ik kan me deels wat voorstellen bij de opmerking van __Saviour__ en ik heb er een opmerking over geplaatst in het topic. Aan jou dus het verzoek om daar rekening mee te houden. Het moet een discussietopic blijven, geen linkdump van allerhande foto's, nieuwsberichten en video's. Stel jezelf dus steeds de vraag: is het relevant dat ik dit materiaal plaats? (Geldt trouwens ook voor anderen in het topic).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Meki het volgende:
de video's post in kader van het hele gebeuren daar. en hou absoluut ermee rekening wat propoganda is en niet. Je hoeft het niet te zien, je kan ook naar NOS kijken.
vooropgesteld dat ik ff niet weet over welke posts je het hebt maar als je dat soort vergelijkingen trekt dan stel je heel die discussie meteen al vanaf het begin nodeloos op scherp. Zou jij heel veel zin hebben om nog een discussie te starten met iemand die meteen al binnenkomt met 'jij bent een onwijze nazi' of zeg je meteen iets vergelijkbaars terug?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ik vind Hamas aanhangers ook niet tof, ze kunnen toch er tegen in gaan? Discussie met me starten of zelf een PM sturen met verzoek tot matiging? Gaan jullie op mijn commando ook antisemitische opmerkingen verwijderen?
Het wordt echt te pas en te onpas gebruikt, ook andersom trouwens. Is het niet gewoon tijd om iets van 3 strikes you're out te gaan hanteren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef sp3c het volgende:
en ja 'joden zijn nazi's' kun je ook gewoon hier melden en dan wordt er naar gekeken
De term "nazi's" gebruiken voor de aanhangers van Hamas vind ik niet erg onkies, maar gewoon een logische gevolgtrekking uit de manier waarop Hamas opereert, de manier waarop Hamas aan de macht is gekomen en hun ongeremde haat en vernietigingsdrang t.o.v. joden. Zoiets verbieden zou gewoon overeenkomen met extreem-linkse censuur oftewel "Meulenbelten".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt echt te pas en te onpas gebruikt, ook andersom trouwens. Is het niet gewoon tijd om iets van 3 strikes you're out te gaan hanteren?
Vinden de moderatoren dit ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De term "nazi's" gebruiken voor de aanhangers van Hamas vind ik niet erg onkies, maar gewoon een logische gevolgtrekking uit de manier waarop Hamas opereert, de manier waarop Hamas aan de macht is gekomen en hun ongeremde haat en vernietigingsdrang t.o.v. joden. Zoiets verbieden zou gewoon overeenkomen met extreem-linkse censuur oftewel "Meulenbelten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |