abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 22:06:15 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707764
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 05-01-2009 22:17:31 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_64707824
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
Als er HBO'ers bestaan die mij domme vragen stellen op het werk kan ik me idd niet voorstellen dat het niveau erg veel hoger is
  maandag 5 januari 2009 @ 22:07:41 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64707840
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64707896
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dit soort reakties bewijst weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtsysteem.
Ja en de SP steunt Joran van der Sloot nu goed?
pi_64707915
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:10:32 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707984
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem.
waar houden ze zich niet aan de wet?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64708014
laag opleidingsniveau en politiek.. dan moet ik meteen aan Dion Graus denken. Niet toevallig ook van de PVV.
pi_64708043
Overigens is Aruba corrupt.. voor de mensen die het ontkennen. Heb familie daar wonen en die zeggen regelmatig: tjongejonge.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:12:34 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708099
quote:
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2009 22:23:01 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 22:13:32 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64708163
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.
Dat waren nog eens tijden.
pi_64708223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.

Brete is chef protocol. die regelt dus het dagprogramma enzo.
een programmapunt was een partijtje knokken met Brinkman.
verder hebben alle delegaties parlementaire onschendbaarheid.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 5 januari 2009 @ 22:15:14 #62
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden.
Toen deed je daar nog helemaal niet aan mee.
pi_64708306
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nog steeds jammer dat het zo moest lopen:

pi_64708414
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
pi_64708479
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
Heel verschillend ja.
En wat het in het topic doet?
Er worden reacties gegeven..
pi_64708717
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
Dat de PVV nogal stigmatiseerd lijkt mij duidelijk. Toch denk ik dat het beter was geweest als de politici op Aruba gewoon niets hadden gezegd en weg waren gebleven. Neemt niet weg dat er ooit eens bewijs op tafel moet komen en daar ook naar gezocht moet worden.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:53:02 #67
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64710154
Antilliaanse diplomatie

en

'Al draagt een aap een gouden ring .................."

Voor de goede orde, daar bedoel ik uiteraard Brinkman niet mee.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_64710424
Toch fijn om te zien dat de PVV in 2009 nog steeds het niveau van een borrelpraat niet is ontstegen. Misschien dat het ze een keer gaat dagen waarom mensen als Spruyt toch niet met hem willen samenwerken..

Brinkman klinkt een beetje als een familielid die je soms tijdens verjaardagen tegenkomt en die altijd hetzelfde zegt. Als een vastzittende langspeelplaat onder een naald die nog nooit is vervangen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64710473
corrupt boevenest..hoeveel geld moet die kant nog op ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64710476

Eric Brete eerder vorig jaar:

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 5 januari 2009 @ 23:01:24 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64710522
Nota bene dat het een van de taken van de chef protocol is om de goede manieren te handhaven!
The End Times are wild
  maandag 5 januari 2009 @ 23:14:40 #72
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711125
Veel gedoe om niets. Dat de PVV het debat mbt de Antillen nou niet echt vooruit helpt, lijkt me evident; evengoed is aan Antilliaanse en Arubaanse kant een constructieve opstelling met een lantaarn te zoeken. Brinkman heeft zich bij verscheidene gelegenheden abject gedragen, en het is wel een lichtelijke schande dat een dergelijk sujet zich parlementarier mag noemen, maar evenwel is het een groot goed dat parlementariers - als ze dan toch eenmaal verkozen zijn, zich zonder last mgen uitlaten, hoe betreurend het niveau dat ze hanteren ook moge zijn. Het lijkt me dan dat op zijn minst een chef de protocol op een professionele wijze met zo'n man dient om te gaan.

Maar zolang enerzijds types als Brinkman en anderzijds mensen die bij de minste tegenwind de koloniale kaart trekken het debat overheersen, blijft het natuurlijk een dialoog van de blinde en de dove.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:17:48 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64711254
Zo'n stinkzwijn als Brinkman hoort gewoon met harde hand te worden aangepakt. Beetje over de rug van Aruba gaan klagen over wat in essentie ons probleem is: een criminele puber uit een "beter" Hollands milieu.

Beetje mooie sier maken bij FOX, meeleunen op de faam van PRdV en ondertussen aan de kreeft en de cocktails op kosten van de staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:19:48 #74
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711335
Bekijk voor de grap trouwens ook eens de reacties op het verwante bericht op de website van De Telegraaf.
pi_64714155
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
1) Hij heeft Brinkman niet bedreigd, hij heeft alleen gezegd dat hij zich moest inhouden.
2) Volgens mij weet je gezien je reaktie niet wat het woord "corruptie" betekent.
3) Geert Wilders c.s. zijn voor veel ergere uitspraken zelfs nooit aangeklaagd.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_64714312
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
corrupt boevenest..hoeveel geld moet die kant nog op ?
intelligente bijdrage
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_64714580
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef tho_Omas het volgende:
Dat de PVV nogal stigmatiseerd lijkt mij duidelijk. Toch denk ik dat het beter was geweest als de politici op Aruba gewoon niets hadden gezegd en weg waren gebleven. Neemt niet weg dat er ooit eens bewijs op tafel moet komen en daar ook naar gezocht moet worden.
Ik moet je daarin gelijk geven, ik snap de nogal primitieve reaktie van de Antillianen ook niet. Als ze verstandig waren geweest hadden ze op ijskoude toon aan Brinkman gevraagd of hij ook bewijzen voor zijn beschuldigingen van corruptie had en of hij daarmee al een aanklacht bij justitie had ingediend. Er verder gewoon keihard negeren natuurlijk. Aziaten hadden wel geweten hoe ze een varkentje als Brinkman (what's in a name ) hadden moeten wassen.
pi_64715367
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

1) Hij heeft Brinkman niet bedreigd, hij heeft alleen gezegd dat hij zich moest inhouden.
quote:
‘Aruba is niet corrupt, ik moet me inhouden om je niet kapot te slaan,’ riep de ziedende Brete Brinkman toe.
Is een bedreiging, gewoon direct.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 01:11:02 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64715551
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Is een bedreiging, gewoon direct.
De man zegt wat-ie denkt. Nu nog doen wat-ie zegt en de cirkel is rond.
pi_64715597
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

De man zegt wat-ie denkt. Nu nog doen wat-ie zegt en de cirkel is rond.
Ik denk dat als hij 1x fysiek geweld gebruikt tegen Brinkman dat het gelijk met alle mogelijke
samenwerking over is.
pi_64716657
quote:
''Aruba is niet corrupt, ik moet me inhouden om je niet kapot te slaan'', zei Brete voor het gebouw van het Bestuurskantoor in Oranjestad.Brinkman was op dat moment in aanwezigheid van onder anderen de Kamerleden Jan Schinkelshoek, John Leerdam en Ineke van Gent. Regeringsmedewerkers moesten de razende Arubaan in toom houden.
http://www.nu.nl/algemeen(...)in-elkaar-slaan.html
quote:
Arubaan moest vastgehouden worden
http://www.spitsnieuws.nl(...)lappen_bedreigd.html

Het lijkt erop alsof hij hem echt wilde aanvliegen. Wat overigens niet ten goede van de heer Brete zijn zaak zou zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Picchia op 06-01-2009 03:01:33 ]
pi_64716694
Berichtgeving van afgelopen zondag, dus voor het incident:
quote:
Brinkman wil beweging tegen corruptie op Antillen
(Novum) - Hero Brinkman (PVV) wil een door Antillianen gedragen beweging opzetten om de corruptie binnen de politiek op de eilanden aan te pakken. Dat heeft hij zondagochtend lokale tijd gezegd op Curaçao, waar hij met een delegatie van de Eerste Kamer en de Tweede Kamer op bezoek is.

De beweging moet volgens Brinkman geen surrogaat van de PVV worden. "Ik wil een beweging die door alle Antillianen, van communist tot liberaal, wordt gedragen. Zodra de onderklasse zich bewust wordt van hoeveel schade de corruptie hen toebrengt zal dat een gigantische schok teweeg brengen", licht Brinkman zijn uitspraken toe. De armoede, de criminaliteit en de gebrekkige staat van het onderwijs en de gezondheidszorg op de Antillen zijn volgens Brinkman voorbeelden van het resultaat van de corruptie.

Voor het opzetten van de beweging wil Brinkman komende zomer een conferentie organiseren. Hij heeft al mensen op het oog die een rol kunnen spelen. "Negentig procent van de politici op de Antillen zou in het westen als corrupt worden gezien. We hebben hier te maken met een maffiamaatschappij. Gelukkig zijn er genoeg goede en moedige Antillianen die hun kop boven het maaiveld durven uit te steken."

Zelf wil het PVV-Kamerlid geen grote rol spelen in de beweging. "Het moet iets van Antillianen zelf worden, ik wil de boel alleen maar aanslingeren. Ik wil niet alleen maar trappen, ik wil ook met oplossingen komen."

Brinkman heeft al vaker stof doen opwaaien met kritiek op de Antillen. Eerder noemde hij de eilanden een 'corrupt boevennest' en stelde hij voor ze te koop te zetten op internet. Hierdoor werd eerder dit jaar een overleg over de nieuwe staatsstructuur afgeblazen.

Brinkman en andere Kamerleden zijn op de Antillen voor het Halfjaarlijkse Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties. Op het programma van het overleg dat tot en met vrijdag duurt staat onder meer de gevolgen van de kredietcrisis voor de economieën van Nederland, de Antillen en Aruba.

bron: Trouw
Die 'moedige' Antillianen richten zich echter niet op het bestrijden van corruptie, maar op het bestrijden van personen die zich keren tegen corruptie.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 03:43:41 #83
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_64716973
Al die mensen hier in het topic die niets van corruptie afweten, het is mij wel duidelijk dat het daar gewoon erg corrupt is. Bewijzen van corruptie zijn altijd hard te vinden omdat iedereen de ander een hand boven het hoofd houdt. Vaak zit de hele top erin en zullen die elkaar niet afvallen. Vind die laatste post van Picchia wel mooi dat geeft dus echt weer dat Brinkman grof is maar wel constuctief wat wil doen. Dat vinden die heren natuurlijk niet leuk komt hun geld in gevaar.

Overigens weet ik genoeg over corruptie na 3 jaar in Thailand, zolang je zelf niet in een land met corruptie gewoond hebt kan je er gewoon niet goed over meepraten. Iedereen weet het hier bijvoorbeeld dat er corruptie is en er zijn voorbeelden van maar er wordt zelden iemand veroordeeld omdat iedereen een hand boven het hoofd gehouden wordt. (zelfs door de rechtelijke macht). Zal ongetwijfeld daar ook zo zijn.

Overigens heeft Nederland genoeg over de antillen te zeggen zolang we betalen. Gewoon stoppen met betalen geven we geen kritiek meer ook.
mai pen rai
pi_64718090
quote:
Zeker teleurgesteld dat er een Nederlandse witneus bestaat die niet gevoelig is voor het racisme-argument. Meestal werkt dat namelijk wel, maar als huilen over racisme en slavernij niet meer werkt dan moeten ze het hebben van de oude vertrouwde doodsbedreiging.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrWolffenstein op 06-01-2009 08:42:25 ]
pi_64718141
Net alsof Brinkman wel het verstand van een vijfjarige haalt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64718389
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:38 schreef du_ke het volgende:
Net alsof Brinkman wel het verstand van een vijfjarige haalt .
Makkelijk hoor.
pi_64718442
In de antillen zeuren over corruptie en hier in nederland gewoon niet je bek open blijven trekken over bouwfraude. What's in the name.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:12:34 #88
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_64718632
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:59 schreef Basp1 het volgende:
In de antillen zeuren over corruptie en hier in nederland gewoon niet je bek open blijven trekken over bouwfraude. What's in the name.
Dat is ook corruptie alleen de corruptie in Nederland is niet zo wijdverbreid. Heb je wel eens ervaring met landen met grote corruptie gehad ?
Als je daar ervaring mee hebt dan pas begrjip je waarom er geen bewijzen zijn.

Hier in Bangkok club in de brand 60+ mensen dood, denk maar niet dat de eigenaar aansprakelijk gesteld wordt hoor. Dat wordt allemaal tegen gehouden. Dat is corruptie, je weet het maar je kan het niet zo bewijzen omdat iedereen elkaar een hand boven het hoofd houd.

Werkt op dezelfde manier als dat samen spannen in administratieve organisatie gezien wordt als iets wat je niet kan voorkomen en als het maar groot genoeg is ook lastig te bewijzen is.
mai pen rai
pi_64718666
Alsof hij geen gelijk had toen hij het zei

Kom op zeg, iedereen weet zo onderhand toch wel hoe groot boevennest de Antillen is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 09:14:57 ]
pi_64718765
quote:
Wilders woest over bedreigen Brinkman op Aruba

(Novum) - PVV-leider Geert Wilders is woest over bedreigingen die op Aruba zouden zijn gedaan aan het adres van partijgenoot Hero Brinkman. Zo zou de Arubaanse minister van justitie Rudy Croes hebben gezegd dat Brinkman 'een klap op zijn smoel verdient' en zou de chef protocol van het eiland, Eric Brete, hebben gezegd dat hij zou regelen dat Brinkman in elkaar wordt geslagen.

Brinkman is met dertien andere leden van het Nederlandse parlement sinds maandag op de Antillen voor het halfjaarlijkse Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties. Zijn bezoeken aan de eilanden gaan niet altijd zonder slag of stoot.

De PVV'er zei zondag op Curacao dat er een door Antillianen gedragen beweging moet komen om de veronderstelde corruptie op de eilanden aan te pakken. Negentig procent van de politici op de Antillen kan volgens hem als corrupt worden beschouwd. Een eerder parlementair overleg over de nieuwe staatsstructuur werd afgeblazen toen Brinkman de eilanden een 'corrupt boevennest' noemde'.

Wilders verzoekt premier Jan Peter Balkenende in Kamervragen of die wil eisen dat Croes aftreedt. Wilders vergelijkt Croes met de oud-dictator van Uganda Idi Amin en vindt dat de Arubaan 'zijn biezen' moet pakken.

De PVV-voorman laat er verder geen onduidelijkheid over bestaan dat 'de Arubanen' Brinkman met rust moeten laten. "Als de Arubanen Hero Brinkman met ook maar één vinger aanraken ga ik persoonlijk naar Venezuela om Chavez te smeken die corrupte criminele middeleeuwse Arubaanse bende over te nemen."
http://www.trouw.nl/nieuw(...)inkman_op_Aruba.html

pi_64719093
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
het is dat de staat is bijgesprongen maar anders had t geen verschil gemaakt toch?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:49:22 #92
226255 ES57
pi_64719381
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Caesu het volgende:

Wilders vergelijkt Croes met de oud-dictator van Uganda Idi Amin
Gooit Croes zijn politieke vijanden ook levend voor de krokodillen?

http://www.nu.nl/algemeen(...)eiland-idi-amin.html
pi_64729439
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

intelligente bijdrage
Het is wel de waarheid. Het was een mafiabende toen de Godett'jes de baas waren en het is nu niet veel anders. Ze kloten maar wat aan en wij sturen net genoeg geld om ze daar stil te houden.

Ben geen fan van de PVV, maar het is goed dat dit wordt aangepakt door die gasten.
pi_64729765
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Freak187 het volgende:

Ben geen fan van de PVV, maar het is goed dat dit wordt aangepakt door die gasten.
Ja wat pakt de PVV het toch zo diplomatiek aan, dat er zoveel veranderd.

Die gasten hebben nog nooit van het spreekwoord gehoord blaffende honden bijten niet. (dit geldt trouwens voor beide kampen)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:01:33 #95
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64729839
Aruba is toch ook corrupt? Wel mooi dat de eerste reactie meteen een geweldadige is, zo ontkracht je namelijk echt de beschuldiging.
pi_64741061
quote:
Ik weet het zeker. Wilders is gestuurd door iemand. Het is een opzet. Ik heb hem door. Die man is niet echt...
  woensdag 7 januari 2009 @ 03:24:44 #97
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_64757165
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die gasten hebben nog nooit van het spreekwoord gehoord blaffende honden bijten niet. (dit geldt trouwens voor beide kampen)
Jij blaft ook alleen maar over de PVV maar op de vraag of het daar nu echt corrupt is ga je niet in. Waarschijnlijk voel je diep van binnen dat ze gelijk hebben en ontwijk je die vraag omdat je weet dat je post van tafel geveegd wordt.

PVV is niet diplomatiek, zoveel is zeker maar soms moet je bot zijn om dingen duidelijk over te brengen, fluwele handschoentjes helpen vaak niet.

"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
mai pen rai
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:27:50 #98
226255 ES57
pi_64757888
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Diplomatie helpt niet tegen corrupte politici die zich verrijken ten koste van de bevolking en die schuldbewuste woorden als 'slavernij' en 'kolonie' gebruiken om nog meer geld van Nederland te krijgen.
pi_64759139
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 03:24 schreef niet_links het volgende:

[..]

Jij blaft ook alleen maar over de PVV maar op de vraag of het daar nu echt corrupt is ga je niet in. Waarschijnlijk voel je diep van binnen dat ze gelijk hebben en ontwijk je die vraag omdat je weet dat je post van tafel geveegd wordt.

PVV is niet diplomatiek, zoveel is zeker maar soms moet je bot zijn om dingen duidelijk over te brengen, fluwele handschoentjes helpen vaak niet.

"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Dan ga ik er even op in elk land is corruptie, sommige landen wat meer dan andere landen.

Leuk die uitspraak zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar wat draagt het ongefundeerd schreeuwen van die PVV'er nu echt bij aan het oplossen van het corruptie probleem. Het dreigen van geweld van die arubanen is ook te gek voor woorden. Dat geeft wel goed aan dat ik denk dat die PVV'er eigenlijk heel goed in de arubaanse cultuur past. Veel schreeuwen maar totaal geen resultaat.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd als er op aruba een pvv partij zou zijn of men dan ook zo oprecht zou zijn en niet met de corruptie zou mee doen. De proleten van de PVV kennende zouden hun juist het hardste mee doen.
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 09:25:49 #100
8781 crew  Frutsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')