abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 21:44:11 #26
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64706455
...

[ Bericht 55% gewijzigd door ES57 op 06-01-2009 09:41:11 ]
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 5 januari 2009 @ 21:45:16 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64706524
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Er ligt helemaal niets open en bloot op tafel
Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 5 januari 2009 @ 21:46:32 #28
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64706613
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Ringo het volgende:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.

Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
Tja, je kan wel zo lopen gillen maar Brinkman heeft toch helemaal gelijk hoor.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 5 januari 2009 @ 21:48:13 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64706702
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat verwende snotapen uit de betere wijken van NL maar beter niet met Amerikaanse snolletjes kunnen omgaan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:49:05 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64706761
quote:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.

Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.
pi_64706791
ik heb het gsmnummer van brinkman. kopen?

Nee, ook in real life is die Brinkman om van te huilen, ik heb het meegemaakt.
ik hou van holland. jij?
pi_64706807
quote:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels. Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele.
Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_64706859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:
Heeft hij dan inmiddels wel bewijzen?
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  maandag 5 januari 2009 @ 21:53:41 #34
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707023
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee is maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen.
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:54:05 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707046
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.
Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
pi_64707155
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Prima, maar de kwalificaties die Brinkman gebruikt komen er op neer dat het Antilliaanse bestuur en bedrijfsleven crimineel zijn. Nogmaals: bewijzen graag.

Kijk, als hij vindt dat de Antillen slecht met geld om gaan dan mag hij dat zeggen, maar mensen gaan beschuldigen van crimineel gedrag zonder enige bewijsvoering kan echt niet.
dat is nu het hele punt bij corruptie.
er is daar geen ministerie voor corruptie dat jaarlijks cijfers naar buiten brengt.
maar als je het nieuws een beetje daar volgt merk je al snel dat heel veel daar stinkt.
vooral door vriendjespolitiek en schending van de scheiding der machten.
kijk alleen maar naar die Holloway-zaak.
na 4 jaar gaat de Minister van Justitie nog even een onderzoek doen naar het onderzoek.
want hij wist dat de politiechef vrienden was met de vader van Joran en hem daarom buiten schot wou houden.
Brinkman is trouwens niet de enige die dit roept, ook de VVD, CDA en SP bijvoorbeeld.
alleen Brinkman in wat hardere termen zodat dat eruit springt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_64707166
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.
Precies, net als dat iedereen weet dat Brinkman graag aan ranzige plassex doet en Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:56:11 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707179
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!
  maandag 5 januari 2009 @ 21:57:00 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707216
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.
Naar Marokko toch?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:57:37 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707270
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!
Het zit je blijkbaar hoog.
pi_64707331
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zou ook raar zijn als Brinkman, die al het hele jaar over het corrupte systeem daar rept, nu ineens zijn mond zou houden. Wellicht voor zijn geloofwaardigheid?
  maandag 5 januari 2009 @ 22:00:10 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707419
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het zit je blijkbaar hoog.
Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.
pi_64707445
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.
Die snappen vaak niet eens wat er speelt..
pi_64707486
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.
Nee, hij is nu kamerlid maar wel zonder enige bijscholing van zijn wijkagent-niveau. Voor Marcouch geldt hetzelfde, maar die beperkt zich ook tot voorzitter van een of andere deelraad in Amsterdam en dat is een baan van een heel ander niveau. Om de vergelijking met Shell door te trekken: baas van een productieteam is een andere baan dan divisie-directeur.

Aboutaleb heeft veel meer opleiding en ontwikkeling, en je vergelijking daarmee gaat dus mank.
Dat is iemand van een heel ander niveau.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:01:33 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707506
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.
Een teken van emotie! Pas maar op dat je hart het niet begeeft.
pi_64707566
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.
Die snappen vaak niet eens wat er speelt..
Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
pi_64707581
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren, Brinkman zegt tenminste wat iedereen weet. En dan is het ook gewoon zo. Veroordelingen zonder bewijs zijn ook een hoogtepunt van onze superieure cultuur en maatschappij, daarmee onderscheiden we ons van bananenrepublieken waar politici nog tact in acht nemen en waar we personen pas veroordelen na het bewijs beoordeeld te hebben.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:03:38 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707625
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
Gebeurt dat al niet dan?
pi_64707659
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren, Brinkman zegt tenminste wat iedereen weet. En dan is het ook gewoon zo. Veroordelingen zonder bewijs zijn ook een hoogtepunt van onze superieure cultuur en maatschappij, daarmee onderscheiden we ons van bananenrepublieken waar politici nog tact in acht nemen en waar we personen pas veroordelen na het bewijs beoordeeld te hebben.
Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
pi_64707761
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren,...
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem en pleiten voor de macht aan het gepeupel. Als partijen als PVV en ToN gaan regeren is het met de democratie en de rechtsstaat in Nederland vrees ik snel afgelopen. En later zal hun aanhang dan zeggen: dat hebben we niet geweten, ze hadden toch ook goede ideeen.

[ Bericht 8% gewijzigd door FeestNummer op 05-01-2009 22:12:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')