Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Er ligt helemaal niets open en bloot op tafel
Tja, je kan wel zo lopen gillen maar Brinkman heeft toch helemaal gelijk hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Ringo het volgende:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.
Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
Je bedoelt dat verwende snotapen uit de betere wijken van NL maar beter niet met Amerikaanse snolletjes kunnen omgaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:
[..]
Tja, je kan wel zo lopen gillen maar Brinkman heeft toch helemaal gelijk hoor.
Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Ringo het volgende:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.
Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Ringo het volgende:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels. Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele.
Heeft hij dan inmiddels wel bewijzen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:
Tja, je kan wel zo lopen gillen maar Brinkman heeft toch helemaal gelijk hoor.
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee is maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen.
Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.
dat is nu het hele punt bij corruptie.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Prima, maar de kwalificaties die Brinkman gebruikt komen er op neer dat het Antilliaanse bestuur en bedrijfsleven crimineel zijn. Nogmaals: bewijzen graag.
Kijk, als hij vindt dat de Antillen slecht met geld om gaan dan mag hij dat zeggen, maar mensen gaan beschuldigen van crimineel gedrag zonder enige bewijsvoering kan echt niet.
Precies, net als dat iedereen weet dat Brinkman graag aan ranzige plassex doet en Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.
Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
Naar Marokko toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.
Het zit je blijkbaar hoog.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!
Zou ook raar zijn als Brinkman, die al het hele jaar over het corrupte systeem daar rept, nu ineens zijn mond zou houden. Wellicht voor zijn geloofwaardigheid?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.quote:
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.
Nee, hij is nu kamerlid maar wel zonder enige bijscholing van zijn wijkagent-niveau. Voor Marcouch geldt hetzelfde, maar die beperkt zich ook tot voorzitter van een of andere deelraad in Amsterdam en dat is een baan van een heel ander niveau. Om de vergelijking met Shell door te trekken: baas van een productieteam is een andere baan dan divisie-directeur.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.
Een teken van emotie!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.
Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.![]()
Die snappen vaak niet eens wat er speelt..
Gebeurt dat al niet dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren, Brinkman zegt tenminste wat iedereen weet. En dan is het ook gewoon zo. Veroordelingen zonder bewijs zijn ook een hoogtepunt van onze superieure cultuur en maatschappij, daarmee onderscheiden we ons van bananenrepublieken waar politici nog tact in acht nemen en waar we personen pas veroordelen na het bewijs beoordeeld te hebben.
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem en pleiten voor de macht aan het gepeupel. Als partijen als PVV en ToN gaan regeren is het met de democratie en de rechtsstaat in Nederland vrees ik snel afgelopen. En later zal hun aanhang dan zeggen: dat hebben we niet geweten, ze hadden toch ook goede ideeen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren,...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |