abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 20:45:16 #1
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64703063
quote:
Brinkman bedreigd met in elkaar slaan
Uitgegeven: 5 januari 2009 19:38

Holloway revisited .....

ORANJESTAD - De chef protocol van Aruba, Eric Brete, heeft maandag gedreigd PVV-Kamerlid Hero Brinkman in elkaar te slaan.

''Aruba is niet corrupt, ik moet me inhouden om je niet kapot te slaan'', zei Brete voor het gebouw van het Bestuurskantoor in Oranjestad.

Brinkman was op dat moment in aanwezigheid van onder anderen de Kamerleden Jan Schinkelshoek, John Leerdam en Ineke van Gent. Regeringsmedewerkers moesten de razende Arubaan in toom houden.

Kind

Brinkman, die op Aruba is voor het halfjaarlijkse parlementair overleg tussen Nederland, de Antillen en Aruba, voelt zich bedreigd, maar doet geen aangifte van bedreiging.

''Het gaat om een naïeve man met het verstand van een kind van vier jaar'', aldus de PVV-politicus. ''Als hij mij in elkaar wil slaan, sta ik mijn mannetje wel. Ik ben 23 jaar bij de politie geweest.''

Beveiligingspersoneel

Opvallend is dat er op de publieke tribune van het Arubaanse parlement geen beveiligingspersoneel aanwezig is. Brinkman denkt dat het incident een reactie is op zijn uitspraken op tv dat Aruba ''corrupt as hell'' is. ''Ik verdiep me nu ook uitvoerig in de Holloway-zaak. Het is een blamagezaak die nog dertig jaar blijft doorgaan, als er niets gebeurt'', stelt de PVV-politicus.

Het Tweede Kamerlid heeft zondag op Aruba voor de tweede keer met de Amerikaanse zender FoxNews gesproken over de zaak.

Opgeschort

Het overleg op Aruba tussen de parlementen van Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba is tot nader order opgeschort. De Nederlandse delegatie onder leiding van Willibrord van Beek heeft er moeite mee dat de Arubaanse premier en ministers hun toespraken hebben afgezegd.

Dat hebben de Antilliaanse Arubaanse delegatieleiders maandag gemeld. De vier Arubaanse bewindsmannen zouden een toespraak houden op het Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties (POK) dat halfjaarlijks plaatsheeft.

Uitlatingen

Vermoedelijk heeft de aanwezigheid van PVV-Kamerlid Hero Brinkman geleid tot afzeggingen. Vorig jaar ging een POK-bijeenkomst op Curaçao niet door vanwege uitlatingen van Brinkman.

De Arubaanse premier en de ministers van Aruba hebben geen officiële reden opgegeven voor hun afwezigheid. Minister Rudy Croes van Justitie heeft wel gemeld dat hij op familiebezoek is in de VS. ''Ik had de vlucht al geboekt'', aldus de bewindsman. ''De afzegging komt niet door de komst van Brinkman. Maar met wat hij heeft gezegd over Aruba, verdient hij wel een klap op zijn smoel.''
Petje af voor Brinkman. Niet voor zijn Engels want dat is zwaar beroerd maar om zijn uitspraken. Hij heeft gelijk, Aruba/De Antillen is een broeinest van corruptie.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_64703813
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef ES57 het volgende:
Petje af voor Brinkman. Niet voor zijn Engels want dat is zwaar beroerd maar om zijn uitspraken. Hij heeft gelijk, Aruba/De Antillen is een broeinest van corruptie.
De PVV ontpopt zich steeds meer als de Partij tegen het Bedrijfsleven.
Anders gezegd, hoe kunnen we de economie kapot maken en de bedrijven wegjagen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  maandag 5 januari 2009 @ 21:00:06 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64703866
Het interview wat hij aan die mevrouw geeft is ook wel erg abominabel. Als zijn diplomatieke kwaliteiten van hetzelfde niveau zijn dan kan ik me voorstellen dat die Eric Brete hem een paar klappen wil geven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_64704119
quote:
Arubaanse politici bedreigen Brinkman met klappen
maandag 5 januari 2009 20:16

Arubaanse regeringsmedewerkers hebben weten te voorkomen dat de chef protocol van Aruba, Eric Brete, PVV-Kamerlid Hero Brinkman is aangevlogen. ‘Aruba is niet corrupt, ik moet me inhouden om je niet kapot te slaan,’ riep de ziedende Brete Brinkman toe.

Het opstootje had plaats voor het gebouw van het bestuurskantoor in Oranjestad waar Brinkman met verschillende Kamerleden aanwezig was voor het Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties (POK), met de Antillen en Aruba.

Geen aangifte
Brinkman zegt zich bedreigd te voelen, maar zal geen aangifte doen. ‘Het gaat om een naïeve man met het verstand van een kind van vier jaar,’ zegt hij. ‘Als hij mij in elkaar wil slaan, sta ik mijn mannetje wel. Ik ben 23 jaar bij de politie geweest.’

Het PVV-Kamerlid vermoedt dat de agressie een reactie is op zijn uitspraak bij FOX News dat Aruba ‘corrupt as hell’ is. Zondag sprak Brinkman voor de tweede keer op de Amerikaanse televisiezender over de zaak Natalee Holloway. ‘Het is een blamagezaak die nog dertig jaar blijft doorgaan als er niets gebeurt,’ aldus Brinkman.

Klap op zijn smoel
Het overleg is tot nader order opgeschort, maar dat heeft niet zozeer met de aanval van Brete te maken. Het is de Nederlandse delegatie een doorn in het oog dat de Arubaanse ministers hebben afgezegd, vermoedelijk vanwege de aanwezigheid van Brinkman.

‘De afzegging komt niet door de komst van Brinkman. Maar met wat hij heeft gezegd over Aruba, verdient hij wel een klap op zijn smoel,’ aldus de Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie, die niet aanwezig is vanwege familiebezoek in Amerika.

Vorig jaar ging een POK-bijeenkomst ook al niet door vanwege uitspraken van Brinkman, die slecht vielen bij de politici op de Antillen en Aruba. Toen zei de PVV'er dat de Antillen 'grotendeels een corrupt boevennest' zijn

Door Luc van Kemenade
http://www.elsevier.nl/we(...)kman-met-klappen.htm

gezellig...
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_64704459
Iemand die Hero genoemd is kan niet deugen.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:12:16 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64704558
quote:
Typisch kansenvolk dat zich weer van hun beste kant laat kennen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 5 januari 2009 @ 21:12:51 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64704598
Had deze pauper maar volledig in mekaar gerost. Dat is blijkbaar de enige taal die hij verstaat. Wie met modder gaat gooien mag stenen terugverwachten.

Beetje op kosten van de belastingbetaler een snoepreis naar Aruba maken en, eenmaal aangekomen, de gastheer voor rotte vis uitmaken. Wat voor een onbeschofte kleiboer ben je dan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:15:47 #8
226255 ES57
pi_64704744
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef Ringo het volgende:
Had deze pauper maar volledig in mekaar gerost. Dat is blijkbaar de enige taal die hij verstaat. Wie met modder gaat gooien mag stenen terugverwachten.

Beetje op kosten van de belastingbetaler een snoepreis naar Aruba maken en, eenmaal aangekomen, de gastheer voor rotte vis uitmaken. Wat voor een onbeschofte kleiboer ben je dan.
Aruba is een klerezooi, dat moet gezegd worden.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:17:30 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64704847
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef ES57 het volgende:

[..]

Aruba is een klerezooi, dat moet gezegd worden.
C'est le ton qui fait la musique. Moge deze held der heikneuters hard in zijn kruis worden getrapt.
pi_64704884
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef Ringo het volgende:

Als het zo is dat ze corrupt zijn mag hij dat toch zeggen?
Of moet je hypocriet je mond houden omdat je te gast bent?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:20:04 #11
226255 ES57
pi_64704997
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

C'est le ton qui fait la musique. Moge deze held der heikneuters hard in zijn kruis worden getrapt.
Tja, fysiek geweld gebruiken tegen woorden is toch wel erg Neanderthal-achtig, vind je niet? Als ik daar was geweest als Nederlandse parlementariër had ik gezegd dat ik mij schaam dat dit armoedige zooitje mag bestaan in het Koninkrijk der Nederlanden en dat die negers eens op moeten houden met hun slavenverleden te misbruiken tegen Nederland.
pi_64705063
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maar je moet dan wel met bewijzen komen dat er sprake is van strafbare feiten en dat doet hij dus niet.
Hij roept van alles zonder enige bewijsvoering.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  maandag 5 januari 2009 @ 21:22:25 #13
226255 ES57
pi_64705120
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Maar je moet dan wel met bewijzen komen dat er sprake is van strafbare feiten en dat doet hij dus niet.
Hij roept van alles zonder enige bewijsvoering.
Hij is 23 jaar bij de politie geweest. Hij weet heus wel wat hij zegt.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:23:26 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64705188
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat doe je. Of je leert jezelf de beginselen der diplomatie aan. Gewoon een kwestie van beschaving hoor, gelijk of niet.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:27:18 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64705430
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat doe je. Of je leert jezelf de beginselen der diplomatie aan. Gewoon een kwestie van beschaving hoor, gelijk of niet.
Nee, da's in dit geval helemaal niet nodig, aangezien die lui daar fulltime aan onze subsidietiet liggen en dus volledig afhankelijk van ons zijn. Ze hebben dus alles maar gewoon te slikken.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:30:37 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64705646
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, da's in dit geval helemaal niet nodig, aangezien die lui daar fulltime aan onze subsidietiet liggen en dus volledig afhankelijk van ons zijn. Ze hebben dus alles maar gewoon te slikken.
Dat is misschien een tikje cru, maar dat de Antillen een bodemloze geldput zijn ben ik het wel mee eens. Dus enige eisen mogen er wel gesteld worden, en kwalificaties gegeven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_64705666
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat dus..
pi_64705708
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef ES57 het volgende:
Hij is 23 jaar bij de politie geweest. Hij weet heus wel wat hij zegt.
Ik denk niet dat je iemand voor corruptie veroordeeld krijgt als je enige bewijs is dat je zelf 23 jaar wijkagent bent geweest. Sorry, maar ook voor PVV-kamerleden geldt dat ze zich gewoon aan de wet moeten houden en dat betekent dat als je iemand van strafbare feiten beschuldigt je met harde bewijzen dient te komen.

Het is overigens een kennelijk een trekje van rechtse politici om te denken dat ze boven de wet staan. Rita Verdonk riep ook steeds regels-zijn-regels, maar lapte zelf aanhoudend de regels aan haar laars.
pi_64705863
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Hukkie het volgende:
Dus enige eisen mogen er wel gesteld worden, en kwalificaties gegeven.
Prima, maar de kwalificaties die Brinkman gebruikt komen er op neer dat het Antilliaanse bestuur en bedrijfsleven crimineel zijn. Nogmaals: bewijzen graag.

Kijk, als hij vindt dat de Antillen slecht met geld om gaan dan mag hij dat zeggen, maar mensen gaan beschuldigen van crimineel gedrag zonder enige bewijsvoering kan echt niet.
pi_64706141
edit:

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2009 21:50:11 (blabla) ]
  maandag 5 januari 2009 @ 21:39:16 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64706174
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef FeestNummer het volgende:
Nogmaals: bewijzen graag.
En als die er niet komen, wat dan? Ga je dan huilen?

De reden dat vrijwel iedereen in Nederland deze uitspraken van Brinkman zonder bewijzen accepteert, is omdat iedereen allang weet dat het gewoon waar is. Tot nu toe was die kennis een soort publiek, onuitgesproken geheim, nu ligt het open en bloot op tafel.
pi_64706224
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef nwsmeki het volgende:
free Palestina ... free Palestina
Ook interessant.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:42:07 #23
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_64706333
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

En wanneer wordt het ze dan gezegd? Als ze hier zijn zeker? Alsof daar ooit naar diplomatie geluisterd is.
pi_64706395
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Lemmeb het volgende:
De reden dat vrijwel iedereen in Nederland deze uitspraken van Brinkman zonder bewijzen accepteert, is omdat iedereen allang weet dat het gewoon waar is. Tot nu toe was die kennis een soort publiek, onuitgesproken geheim, nu ligt het open en bloot op tafel.
Er ligt helemaal niets open en bloot op tafel want Brinkman is nog nooit met enig bewijs gekomen.
Dat is nou net het probleem, hij roept alleen van alles.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:44:02 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64706449
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.

Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:44:11 #26
226255 ES57
pi_64706455
...

[ Bericht 55% gewijzigd door ES57 op 06-01-2009 09:41:11 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 21:45:16 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64706524
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Er ligt helemaal niets open en bloot op tafel
Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:46:32 #28
226255 ES57
pi_64706613
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Ringo het volgende:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels.

Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele Antilliaanse problematiek maar wel bijzonder gevoelig ligt bij het SBS-kijkende luiervolk. Een brok persoonlijke frustratie naar aanleiding van een op zichzelf staand media-event, als publieke zaak verkocht. Over corrupt gesproken. Deze man verdient een groots pak slaag.
Tja, je kan wel zo lopen gillen maar Brinkman heeft toch helemaal gelijk hoor.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:48:13 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64706702
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat verwende snotapen uit de betere wijken van NL maar beter niet met Amerikaanse snolletjes kunnen omgaan?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:49:05 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64706761
quote:

Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.
pi_64706791
ik heb het gsmnummer van brinkman. kopen?

Nee, ook in real life is die Brinkman om van te huilen, ik heb het meegemaakt.
ik hou van holland. jij?
pi_64706807
quote:
Overigens spreekt de gemiddelde achterbuurt-Arubaan beter Nederlands dan deze seigneur Engels. Een grove schande dat zo'n ongeletterde beer zich als parlementslid mag uitlaten over een zaak die niets te maken heeft met de actuele.
Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.
pi_64706859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef ES57 het volgende:
Heeft hij dan inmiddels wel bewijzen?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:53:41 #34
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707023
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee is maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen.
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:54:05 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707046
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je? Je komt hier weer zo wanhopig over. Alsof je alle controle kwijt bent.
Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
pi_64707155
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Prima, maar de kwalificaties die Brinkman gebruikt komen er op neer dat het Antilliaanse bestuur en bedrijfsleven crimineel zijn. Nogmaals: bewijzen graag.

Kijk, als hij vindt dat de Antillen slecht met geld om gaan dan mag hij dat zeggen, maar mensen gaan beschuldigen van crimineel gedrag zonder enige bewijsvoering kan echt niet.
dat is nu het hele punt bij corruptie.
er is daar geen ministerie voor corruptie dat jaarlijks cijfers naar buiten brengt.
maar als je het nieuws een beetje daar volgt merk je al snel dat heel veel daar stinkt.
vooral door vriendjespolitiek en schending van de scheiding der machten.
kijk alleen maar naar die Holloway-zaak.
na 4 jaar gaat de Minister van Justitie nog even een onderzoek doen naar het onderzoek.
want hij wist dat de politiechef vrienden was met de vader van Joran en hem daarom buiten schot wou houden.
Brinkman is trouwens niet de enige die dit roept, ook de VVD, CDA en SP bijvoorbeeld.
alleen Brinkman in wat hardere termen zodat dat eruit springt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_64707166
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel, de kennis dat de Aruba "corrupt as hell" is. Dat wat tot nu toe nooit uitgesproken werd maar iedereen al wist.
Precies, net als dat iedereen weet dat Brinkman graag aan ranzige plassex doet en Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:56:11 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707179
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat jij het goed voor mekaar hebt daar in die oud-Hollandse plaggenhut van je. En waarschijnlijk ben je zo afgestompt dat een emotie als verontwaardiging je nogal vreemd en oneigentijds aandoet. Geeft verder niks hoor.
Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!
  maandag 5 januari 2009 @ 21:57:00 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707216
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
Wilders in het geheim een boek aan het schrijven is over zijn strijd en een plan in voorbereiding heeft om elke moslim te deporteren naar concentratiekampen.
Naar Marokko toch?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:57:37 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707270
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Weer zo'n wanhopig hakpostje op de man. Komop zeg, raap jezelf weer bij elkaar en ga weer nadenken!
Het zit je blijkbaar hoog.
pi_64707331
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zou ook raar zijn als Brinkman, die al het hele jaar over het corrupte systeem daar rept, nu ineens zijn mond zou houden. Wellicht voor zijn geloofwaardigheid?
  maandag 5 januari 2009 @ 22:00:10 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707419
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het zit je blijkbaar hoog.
Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.
pi_64707445
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat man is wijkagent en heeft de ontwikkeling van een wijkagent. Dat is een keurig beroep, niks mee mis maar je vraagt je wel af wat mensen van zijn niveau in de Tweede Kamer doen. Ik denk niet dat iemand als hij bij Shell snel op directieniveau terecht komt. Als Wilders ooit wil gaan regeren zal hij toch met een ander niveau dan Brinkman, Fritsma of Agema op de proppen moeten komen. Anders wordt het echt lachen, brullen, gieren.
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.
Die snappen vaak niet eens wat er speelt..
pi_64707486
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk niet dat hij nu nog steeds wijkagent is hoor. Zoals Marcouch dat ook niet meer is en Aboutaleb ook niet meer achter de werkbank staat.
Nee, hij is nu kamerlid maar wel zonder enige bijscholing van zijn wijkagent-niveau. Voor Marcouch geldt hetzelfde, maar die beperkt zich ook tot voorzitter van een of andere deelraad in Amsterdam en dat is een baan van een heel ander niveau. Om de vergelijking met Shell door te trekken: baas van een productieteam is een andere baan dan divisie-directeur.

Aboutaleb heeft veel meer opleiding en ontwikkeling, en je vergelijking daarmee gaat dus mank.
Dat is iemand van een heel ander niveau.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:01:33 #45
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707506
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik maak me inderdaad wel zorgen om je.
Een teken van emotie! Pas maar op dat je hart het niet begeeft.
pi_64707566
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja want de mensen met een goede opleiding doen het zo veel beter.
Die snappen vaak niet eens wat er speelt..
Ja, laten we de banken gaan laten runnen door VMBO'ers.
S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
pi_64707581
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren, Brinkman zegt tenminste wat iedereen weet. En dan is het ook gewoon zo. Veroordelingen zonder bewijs zijn ook een hoogtepunt van onze superieure cultuur en maatschappij, daarmee onderscheiden we ons van bananenrepublieken waar politici nog tact in acht nemen en waar we personen pas veroordelen na het bewijs beoordeeld te hebben.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:03:38 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707625
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Gebeurt dat al niet dan?
pi_64707659
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren, Brinkman zegt tenminste wat iedereen weet. En dan is het ook gewoon zo. Veroordelingen zonder bewijs zijn ook een hoogtepunt van onze superieure cultuur en maatschappij, daarmee onderscheiden we ons van bananenrepublieken waar politici nog tact in acht nemen en waar we personen pas veroordelen na het bewijs beoordeeld te hebben.
Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
pi_64707761
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
Bewijs en nuance zijn immers toch maar iets voor zwakke linkse figuren,...
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem en pleiten voor de macht aan het gepeupel. Als partijen als PVV en ToN gaan regeren is het met de democratie en de rechtsstaat in Nederland vrees ik snel afgelopen. En later zal hun aanhang dan zeggen: dat hebben we niet geweten, ze hadden toch ook goede ideeen.

[ Bericht 8% gewijzigd door FeestNummer op 05-01-2009 22:12:23 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 22:06:15 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64707764
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 05-01-2009 22:17:31 ]
pi_64707824
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

S.v.p. wel even wachten tot ik mijn geld daar dan heb weggehaald.
Als er HBO'ers bestaan die mij domme vragen stellen op het werk kan ik me idd niet voorstellen dat het niveau erg veel hoger is
  maandag 5 januari 2009 @ 22:07:41 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64707840
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64707896
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dit soort reakties bewijst weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtsysteem.
Ja en de SP steunt Joran van der Sloot nu goed?
pi_64707915
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat in jouw opvattingen Aruba opzeker een bananenrepubliek is?
Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:10:32 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64707984
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
Dit soort denken bewijst inderdaad weer eens hoe gevaarlijk partijen als de PVV zijn: ze hebben volledig lak aan ieder rechtssysteem.
waar houden ze zich niet aan de wet?
pi_64708014
laag opleidingsniveau en politiek.. dan moet ik meteen aan Dion Graus denken. Niet toevallig ook van de PVV.
pi_64708043
Overigens is Aruba corrupt.. voor de mensen die het ontkennen. Heb familie daar wonen en die zeggen regelmatig: tjongejonge.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:12:34 #59
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708099
quote:
Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 05-01-2009 22:23:01 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 22:13:32 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64708163
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niet alleen wanhopig maar ook nog eens gefrustreerd. Je doet me een beetje denken aan al die politiek correcte, linksige types ten tijde van de opkomst van Fortuyn. Toen gingen ook ineens alle remmen los. Was toch wel even schrikken toen hun wens uitkwam.
Dat waren nog eens tijden.
pi_64708223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
Waarom is die Eric Brete nog niet opgepakt wegens openlijke dreigingen naar een Nederlandse staats heer.

Geeft maar weer aan hoe corrupt ze zijn .. ik ken mensen die voor minder hier in Nederland al maanden hebben vast gezeten.

Brete is chef protocol. die regelt dus het dagprogramma enzo.
een programmapunt was een partijtje knokken met Brinkman.
verder hebben alle delegaties parlementaire onschendbaarheid.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:15:14 #62
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64708240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden.
Toen deed je daar nog helemaal niet aan mee.
pi_64708306
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nog steeds jammer dat het zo moest lopen:

pi_64708414
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
pi_64708479
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat doet die kale nou weer in dit topic ? Die zou ook poepen op figuren als Brinkman en z'n PVV.
Heel verschillend ja.
En wat het in het topic doet?
Er worden reacties gegeven..
pi_64708717
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Er kan iig een hoop verbeterd worden. Maar dat gaat niet lukken door de mensen daar te schofferen. Maar goed, dat lijken de PVV en haar aanhangers nog steeds niet helemaal te beseffen gezien het enorme positieve effect dat dat soort aanpak hier in Nederland oplevert.

Maar goed, het is voor hen ook helemaal niet het resultaat dat telt, je hebt gewoon ff gezegd waar het op staat !, en dat is kennelijk bevredigend genoeg. Gek genoeg staan ze dan wel weer te huilebalken als niemand ze serieus neemt en anderen op zelfde toon een duit in het zakje doen. Dat is pas sneu.
Dat de PVV nogal stigmatiseerd lijkt mij duidelijk. Toch denk ik dat het beter was geweest als de politici op Aruba gewoon niets hadden gezegd en weg waren gebleven. Neemt niet weg dat er ooit eens bewijs op tafel moet komen en daar ook naar gezocht moet worden.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:53:02 #67
226255 ES57
pi_64710154
Antilliaanse diplomatie

en

'Al draagt een aap een gouden ring .................."

Voor de goede orde, daar bedoel ik uiteraard Brinkman niet mee.
pi_64710424
Toch fijn om te zien dat de PVV in 2009 nog steeds het niveau van een borrelpraat niet is ontstegen. Misschien dat het ze een keer gaat dagen waarom mensen als Spruyt toch niet met hem willen samenwerken..

Brinkman klinkt een beetje als een familielid die je soms tijdens verjaardagen tegenkomt en die altijd hetzelfde zegt. Als een vastzittende langspeelplaat onder een naald die nog nooit is vervangen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64710473
corrupt boevenest..hoeveel geld moet die kant nog op ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64710476

Eric Brete eerder vorig jaar:

maandag 5 januari 2009 @ 23:01:24 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64710522
Nota bene dat het een van de taken van de chef protocol is om de goede manieren te handhaven!
The End Times are wild
  maandag 5 januari 2009 @ 23:14:40 #72
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711125
Veel gedoe om niets. Dat de PVV het debat mbt de Antillen nou niet echt vooruit helpt, lijkt me evident; evengoed is aan Antilliaanse en Arubaanse kant een constructieve opstelling met een lantaarn te zoeken. Brinkman heeft zich bij verscheidene gelegenheden abject gedragen, en het is wel een lichtelijke schande dat een dergelijk sujet zich parlementarier mag noemen, maar evenwel is het een groot goed dat parlementariers - als ze dan toch eenmaal verkozen zijn, zich zonder last mgen uitlaten, hoe betreurend het niveau dat ze hanteren ook moge zijn. Het lijkt me dan dat op zijn minst een chef de protocol op een professionele wijze met zo'n man dient om te gaan.

Maar zolang enerzijds types als Brinkman en anderzijds mensen die bij de minste tegenwind de koloniale kaart trekken het debat overheersen, blijft het natuurlijk een dialoog van de blinde en de dove.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:17:48 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_64711254
Zo'n stinkzwijn als Brinkman hoort gewoon met harde hand te worden aangepakt. Beetje over de rug van Aruba gaan klagen over wat in essentie ons probleem is: een criminele puber uit een "beter" Hollands milieu.

Beetje mooie sier maken bij FOX, meeleunen op de faam van PRdV en ondertussen aan de kreeft en de cocktails op kosten van de staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:19:48 #74
66825 Reya
Fier Wallon
pi_64711335
Bekijk voor de grap trouwens ook eens de reacties op het verwante bericht op de website van De Telegraaf.
pi_64714155
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef RAVW het volgende:
1) Hij heeft Brinkman niet bedreigd, hij heeft alleen gezegd dat hij zich moest inhouden.
2) Volgens mij weet je gezien je reaktie niet wat het woord "corruptie" betekent.
3) Geert Wilders c.s. zijn voor veel ergere uitspraken zelfs nooit aangeklaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')