quote:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
Heeft iemand die al in huis? Ik ga vrijdag even wat leuke spotjes zoeken
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef ImTheBase het volgende:
Mijn 5 meter RGB LED-strip is vandaag binnengekomenEr komt meer licht uit dan ik verwachtte en ondertussen kan je aan één controller twee ledstrips koppelen, waardoor je 10 meter aan kabel in één keer kunt besturen.
Goed spul.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14852quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Welke had je besteldWil hier ook met wat LED-verlichting in de woonkamer stoeien
.
Thnxquote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14852
DezeIk kan eventueel van het weekend foto's maken, ik ben nu niet op mijn studentenkamertje aanwezig, maar het zag er al veelbelovend uit overdag. Er kwam veel meer licht uit dan ik dacht en de ledcontroller kan dus ondertussen twee strips aan. Verder zat de strip netjes op een rol in de verpakking, in de reacties werden die dingen als minpunten genoemd en ondertussen is dat al verbeterd
Zal ik rekening mee houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef ImTheBase het volgende:
Let wel op dat je een stevige 12V voeding nodig hebt, met 2,5A output als je één ledstrip wilt aansluiten.Ik ben zelf ook erg geïnteresseerd in ledverlichting en dan vooral de RGB-versies met afstandsbediening, zo kan je precies zelf je kamer naar jouw kleur stylen.
Heb je wel gezegd, dat ie ze niet moet gebruiken?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Vriend van me heeft trouwens ook zijn condooms binnen, en was er wel blij mee. Het waterpistool-in-lulvorm nog niet, en die combo was juist de grap.
Mijn maat had 'm ook binnen, hij zei alleen dat 'het' klein was, hij zal het vast niet over de condooms hebben toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Vriend van me heeft trouwens ook zijn condooms binnen, en was er wel blij mee. Het waterpistool-in-lulvorm nog niet, en die combo was juist de grap.
Hoop het niet voor hemquote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn maat had 'm ook binnen, hij zei alleen dat 'het' klein was, hij zal het vast niet over de condooms hebben toch?![]()
26 januari.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:45 schreef 988012 het volgende:
Wanneer is het trouwens Chinees nieuwjaar? Dan liggen ze toch ook een aantal dagen plat?
Het was meer om mijn 2e vraag te introduceren en het antwoord daarop kan ik niet zo 123 vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
26 januari.
Deed Google het niet bij jou?
Okequote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef 988012 het volgende:
[..]
Het was meer om mijn 2e vraag te introduceren en het antwoord daarop kan ik niet zo 123 vinden.
Nee, en ik heb er al genoeg binnen gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Is er van iemand al eens een pakketje gecontroleerd waardoor er BTW betaald moest worden (als je boven de ¤ 22 zat tenminste)?
Dus vrij vertaald, bij elke 5 gekochte items, hoeven dus niet dezelfde te zijn, 2 dollar korting?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:44 schreef mstr het volgende:
$2 off every 5 items; store wide, mix and match OK -- coupon code: BOXING
Jup.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus vrij vertaald, bij elke 5 gekochte items, hoeven dus niet dezelfde te zijn, 2 dollar korting?
Nee, gebeurt amper en ik heb ook vaak zat wat spul er vandaan, gewoon sku 1888 erbij doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Is er van iemand al eens een pakketje gecontroleerd waardoor er BTW betaald moest worden (als je boven de ¤ 22 zat tenminste)?
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
Nee, gebeurt amper en ik heb ook vaak zat wat spul er vandaan, gewoon sku 1888 erbij doen.
En nooit met EMS verzenden! Dan staat de waarde op de envelop of iets.
Ik vergeet het ook vaak.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.
En voor illegale dingen hoef je het ook niet te doen, ik heb eergisteren een pakketje met daarin een vlindermes en een gevulde aansteker ontvangen, en daar had ik geen sku.1888 bij gedaan.
Wat moet je nou weer met een vlindermes..quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.
En voor illegale dingen hoef je het ook niet te doen, ik heb eergisteren een pakketje met daarin een vlindermes en een gevulde aansteker ontvangen, en daar had ik geen sku.1888 bij gedaan.
Waarschijnlijk 5 minuten ermee kloten en dan in mijn kast leggen en er nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een vlindermes..
Mensen neersteken... wat andersquote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad, die van mij ligt nu ook al sinds een week nadat ik hem kreeg tussen een pokermatje in een koffertjequote:Op donderdag 25 december 2008 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 minuten ermee kloten en dan in mijn kast leggen en er nooit meer naar omkijken.
En appeltjes schillen.
Ah... ja, logisch.. dom van mequote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mensen neersteken... wat anders![]()
?
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik niet en ik acht de kans daarop met standaard verzenden zeer klein. Standaard wordt op DX pakketjes een waarde van 35 of 45 HKD aangegeven, wat geloof ik net een paar euro is. SKU 1888 is ook niet echt nodig, tenzij je geen DX sticker op je pakketje wilt hebben. Zonder wordt het net zo goed als gift verzonden.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Of je hoort het verschil niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
heb ipod oordopjes voor 3 dollar besteld, werken net zo goed als die van 30 euro in de mediamarktoftewel, de mediamarkt naait je heel hard een oor aan
het enigste wat je met die dopjes hoort is ruisquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Air mail is gratis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Dawwa het volgende:
Vraagje,
Nederland staat helemaal niet in het lijstje van landen waar gratis verzendkosten mogelijk zijn.
United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A and Vietnam.
Waar is Nederland?
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Air mail is gratis.
EMS kost geld voor NL. Sterker nog, het kan helemaal niet naar NL (EMS).
Maar als je gewoon wat koopt en het via Air Mail doet (dus niet andere dingen aan gaat klikken) gaat het gewoon goed.
Er staat toch, ''Site-wide free shipping''? Wereldwijd gratis verzenden dus.
ik maak me er schuldig aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietGelukkig maar ook, anders had ik honderden euro's extra uit moeten geven aan oordoppen
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalen
link?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens zo'n nep-iPodje besteld? Hij staat op m'n wishlist (moet nog een paypal-account aanmaken).
Niet als je je bankrekening aan PayPal vast zet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef Dakada het volgende:
Moet je nou eerst geld op je paypal zetten voordat je wat kan kopen?
Vertel, hoe bedoel je, moest je BTW enzo betalen?quote:[..]
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..
Die liggen voor minder bij de Actionquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef Kadooosh het volgende:
Hebben ze hem toch nog gekregen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18761
OMG! Ze hebben zelfs het plaatje gejat. Er staat zelfs nog een deel van DealExtreme op XD. Damn. Dat is wel heel kansloosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
...
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
KaiDomain, Focalprice.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef macaidwin het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd of er meer van dit soort sites zijn, met dan weer andere spullen bijvoorbeeld...
voor dat geld heb je een echte surefirequote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
Maar dat is toch het leuke van gadgets, je hebt ze absoluut niet nodig, leuk voor de heb en je zou ze nooit gekocht hebben als ze niet zo goedkoop waren!
Kortom de kleine dingetjes die het leven leuk maken.
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
Is die neppe ''shure'' op BG iets?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef MacorgaZ het volgende:
BudgetGadgets.com is wel een goede site ja, heb gratis zo'n led-lampje gekregen, alleen omdat ik de registreerde.
Het word ook erg snel geshipped trouwens, dag 1 geregistreerd en dag 2 was het al verzonden, en 7 of 8 dagen later was het binnen.
Zou het niet weten, maar BG zelf is wel betrouwbaar, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is die neppe ''shure'' op BG iets?
link ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is die neppe ''shure'' op BG iets?
Ik kan ze niet meer vindenquote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16149
ik wil deze wel!
Ik ben sowieso iemand die dikke geluidskwaliteit wilt met MP3 spelers, en oordopjes etc. ik vond bijv persoonlijk de Sennheiser CX300 en de Cowon D2 niks, ik ga nu over op de Samsung YP-S5.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:21 schreef Andyy het volgende:
ik heb die nep shure's van lightinabox
bass is gewoon te veel aanwezig, erg "muddy" en de treble is gewoon verschrikkelijk
weggegooid geld dus
Ik had last van een sissende 'S' dat was met de Sennheiser en andere oordopjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Andyy het volgende:
hoezo vind je de D2 niks ?
je kan beter betere oordopjes nemen dan een nieuwe mp3 speler
Misschien ligt het aan de bron? Lage-kwaliteits MP3tjes dus?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had last van een sissende 'S' dat was met de Sennheiser en andere oordopjes.
Dat is echt niet lekker om aan te horen.
Ik download dmv FTDv3 met binaries etc. met nieuwsgroepen, en ik download altijd 320 kbit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de bron? Lage-kwaliteits MP3tjes dus?
CX300 is inderdaad niet een superdopje, ik weet het D2 is populair maar ik vind het niks!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:18 schreef Andyy het volgende:
op head-fi zie je meer mensen met een D2 dan een samsung speler
en de CX300 is nou niet echt een superdopje
Nee die koopt een Shure van 200¤quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef JoPiDo het volgende:
een echte geluidspurist luistert niet naar mp3, maar neemt zijn platenspeler mee de trein in
nu weer ontopic!
Ik heb een samsung P2, ben er tevreden mee maar ik heb ook Westone UM1 dopjes, er komen binnenkort Ultimate Ears super.fi 5 pro dopjes bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
CX300 is inderdaad niet een superdopje, ik weet het D2 is populair maar ik vind het niks!
Welke heb jij dan?
Oke tof, van welke muziekgenre hou je dan van? En wat zijn de prijzen van die dopjes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb een samsung P2, ben er tevreden mee maar ik heb ook Westone UM1 dopjes, er komen binnenkort Ultimate Ears super.fi 5 pro dopjes bij.
ga dan beslissen welke ik ga houden :p
en shure is nou niet echt super(de goedkopere dan)
Westone's waren 100, UE kosten rond de 130 op ebayquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke tof, van welke muziekgenre hou je dan van? En wat zijn de prijzen van die dopjes?
Ik wil namelijk ook goeie dopjes, en ik zie dat jij ook een muziekfanaat bent, (laatste offtopic)
ze zijn allemaal even goed, signaal blijft hetzelfde aangezien het digitaal isquote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Zapper het volgende:
Kan iemand me vertellen welke HDMI kabel voor de PS3 de beste optie is?
Geen slechte keus, zeker gezien de dollar stand..quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Zapper het volgende:
Bedankt voor de adviezenHeb deze besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6061
quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb zojuist acht van deze strips besteld voor in de kast
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11303
Ik zal wel wat foto's posten als het af is, maar sowieso zijn die dingen moeilijk op de foto te zetten om de lichtintensiteit te laten zien. Op foto's ziet het er vaak juist minder of juist beter uit dan in het echt. Die ledstrip van 5 meter van dealextreme geeft verassend veel licht, meer dan dat ik van de foto's zou verwachten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe stevig die dingen zijn en of er een beetje licht vanaf komt
Schoonmaken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef gers het volgende:
Me groene laser is crap geworden
ipv een groene stip krijg ik nu een groen stipje met een groen veld er om heen![]()
iemand tips?
Probeer Ebay.co.uk.quote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef Andyy het volgende:
ja godverdomme, ik wil ooropjes bestellen maar de kleur die ik wil is duurder, niet op voorraad of wordt niet naar Nederland verzonden/geen paypal![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Schoonmaken.
Wattenstaafje in de alcohol dopen, in het lasergat (aangenomen dat je een pen-style laser hebt) steken, één veeg van boven naar beneden, eventueel drogen met de andere kant van het wattenstaafje, en voila.
Bij geen of slecht resultaat het proces herhalen.
ah godverdomme, kut britten +.+quote:eOutlet.co.uk does not accept International Orders over £55.
Sku.1888 toevoegen aan je bestelling.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Totale waarde is 48 dollar.
En nu maar wachten
Het wordt standaard al als gift verstuurd.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Het wordt standaard al als gift verstuurd.
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.quote:
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Syrena het volgende:
Er zat bij mijn bestelling inderdaad iets van een dollarcent dat ik er niet zelf bij had gedaan.
Had ik net ook inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.
kan je nog een subtiel verschil ontdekken..? Juist bedrijfslogo's. En op de fora hebben ze het erover dat de douane dan minder snel geneigd is je pakje te inspecteren. Dat KAN dus een reden zijn, mocht je lasers, kruisbogen, vlindermessen, stiletto's, kernraketten of andere spullen bestellen die hier allicht minder legaal zijn. Ja, of boven het max import bedrag uitkomen uiteraard.quote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.
Het staat nota bene in de Openingspost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef xminator het volgende:
Voor hoeveel mag je nou vrij invoeren? Voor onder de 150 euro of 22 euro
Dus er is sinds 1 december vrij weinig veranderdquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het staat nota bene in de Openingspost.
Lees dat dan even.
vreemd ze staan toch bekend als schappelijk, misschien heb je net een moeilijke medewerker getroffen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Maruna het volgende:
Ik ben verdorie nog steeds in gevecht met DX voor m'n refund van de kappotte laser die ze me stuurden.... Dat is wel eens sneller gegaan... ze willen me nog steeds afschepen met een minimum refundje...
niet via paypal terug te boeken dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef Stinosss het volgende:
Hier doen ze de laatste tijd ook moeilijk over shippingrefunds en dergelijke.
Dx
nopequote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet via paypal terug te boeken dan?
Tip: altijd via paypal proberen als via DX te lang duurt. Binnen 20 dagen heb je dan gewoon je hele aankoopbedrag terug in plaats van alle halfslachtige dx manieren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
nope
komt een heel proces bij kijken
Welke manieren?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tip: altijd via paypal proberen als via DX te lang duurt. Binnen 20 dagen heb je dan gewoon je hele aankoopbedrag terug in plaats van alle halfslachtige dx manieren.
Wat ik raar vind is dat ik al vier dingen heb teruggestuurd, en elke keer moet ik zelf vragen na een maand of ze het geld willen terugstorten. Als ze dat doen doen ze geen terugbetaling maar een betaling wat mij meestal ook nog eens gem. 3-4 euro kost. En tot nu toe is volgens hun nog geen enkel pakketje daadwerkelijk aangekomen wat ik heb opgestuurd.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke manieren?
'We can give you a sale!' ?
Ach, het duurt hier 20 dagen ongeveer. Had er 3 bij FocalPrice, die gasten kunnen echt niet normaal denken, het leek wel een klucht.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zuigt ja, ik heb 1x betaling terug gehad ging perfect en snel..
Via PayPal claimen zal ook niet echt snel gaan ze hebben 30 dagen response tijd..
ze sturen het altijd als gift op en 48 is echt niksquote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Totale waarde is 48 dollar.
En nu maar wachten
Dat is 4,80 euroquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
ze sturen het altijd als gift op en 48 is echt niks
Was dat maar zo jaquote:
HKD?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:25 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Was dat maar zo ja
34 Euro..
Heb vandaag ook weer wat besteld, mooie butane brander en horloge:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
Die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 31 december 2008 20:22 schreef Dionysiou het volgende:
19268 Stress Relieving Electronic Bubble Wrap Keychain x 1 Pending $3.90 -
Oh oke, ik zat er niet echt op te wachten maar het lijkt me erg geinigquote:Op woensdag 31 december 2008 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld
Iedereen op het forum zit al een tijdje te wachten tot die kwamen.
Waar heb je het overquote:Op woensdag 31 december 2008 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien dat ik hem ook bestel, maar dan kan je misschien net zo goed the real deal halen, een rol van 5x1,5 meter bij de Gamma voor 5 euro ofzo.
Laser expert?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
Is dit trouwens wat RacerDKB? Jij bent de laser expert hier!
http://www.focalprice.com(...)Pen_LP058B_6688.html
Aangezien je voor dit geld een 50mW true hebt op DX.
Die ga ik ook halenquote:Op woensdag 31 december 2008 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laser expert?Nee joh
Ik heb er amper ervaring mee, heb maar 3 sterke ofzo, en pas eentje zelf gefabriceerd.
Maar toevallig heb ik vandaag eentje van FP binnengekregen, maar dan niet 150mW, maar 200mW!
Deze dus:
http://www.focalprice.com(...)ack_LP041B_6498.html
En ik moet zeggen dat hij best wel tof is! Overdag zie je duidelijk de beam, en nu 's avonds ook enorm goed.
Zwarte dingen roken spontaan op afstanden tot 20cm ofzo, dat is omdat hij niet te focussen is, niet omdat hij niet sterk genoeg is denk ik.
Lucifers aansteken en ballonnen poppen enzo doet hij allemaal.
Voor 75 dollar is het het zeker waard vind ik.
Op DealExtreme is 200mw groen, pen style altijd $120 geweest, maar sinds dat Focalprice hem voor 75 dollar heeft is hij op DX gezakt naar 103 dollar.
Oke dus je kan haast zeggen dat deze lasers van DX en FP van dezelfde fabrikant komen maar een andere prijsklasse hanteren?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laser expert?Nee joh
Ik heb er amper ervaring mee, heb maar 3 sterke ofzo, en pas eentje zelf gefabriceerd.
Maar toevallig heb ik vandaag eentje van FP binnengekregen, maar dan niet 150mW, maar 200mW!
Deze dus:
http://www.focalprice.com(...)ack_LP041B_6498.html
En ik moet zeggen dat hij best wel tof is! Overdag zie je duidelijk de beam, en nu 's avonds ook enorm goed.
Zwarte dingen roken spontaan op afstanden tot 20cm ofzo, dat is omdat hij niet te focussen is, niet omdat hij niet sterk genoeg is denk ik.
Lucifers aansteken en ballonnen poppen enzo doet hij allemaal.
Voor 75 dollar is het het zeker waard vind ik.
Op DealExtreme is 200mw groen, pen style altijd $120 geweest, maar sinds dat Focalprice hem voor 75 dollar heeft is hij op DX gezakt naar 103 dollar.
Nee andere fabrikant maar misschien wel dezelfde onderdelen ,boeiend haal gewoon die 200mW van FP.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke dus je kan haast zeggen dat deze lasers van DX en FP van dezelfde fabrikant komen maar een andere prijsklasse hanteren?
En heb je vergeleken met de 50mW van DX? is de 200mW van FP echt beter of...?
Ik heb namelijk nu helemaal geen lasers. Nie rood nie en groen nie.
Ik had de True 30mw, en hij is zeker beter dan diequote:Op woensdag 31 december 2008 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke dus je kan haast zeggen dat deze lasers van DX en FP van dezelfde fabrikant komen maar een andere prijsklasse hanteren?
En heb je vergeleken met de 50mW van DX? is de 200mW van FP echt beter of...?
Ik heb namelijk nu helemaal geen lasers. Nie rood nie en groen nie.
stoerquote:
Zo op naar de Pasenquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had de True 30mw, en hij is zeker beter dan die
Een vriend van me heeft true 50mw van DX, ik vergelijk mijne daar komende week wel mee, maar ik wed dat hij beter is.
Gelukkig nieuwjaar DX'ers!
Op veel toffe nieuwe gadgets!
De goede was al bezetquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach als je al de username ziet (met een incorrecte spelling)
Mijn bestelling was ook de 27e verstuurd en gister kwam het al binnen!quote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef PedroN het volgende:
Het valt mij op dat bij mijn bestellingen de status staat op packaging en dat dat al 2 dagen zo is, maar als ik dan klik op Click here for Tracking Numbers, zie ik wel al een trackingnumber en dat de shipmentdate 27-12-2008 8.44 AM is.
De status wordt dus niet altijd meteen bijgewerkt.
Het nummer bij de Hong Kong post is echter nog niet bekend en dus heeft het pakketje China nog niet verlaten (denk ik)
thx voor die info, ik heb meteen een klacht ingedient, eens zien of ik nu m'n geld terug krijg.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:42 schreef THEFXR het volgende:
bij paypal gaat het als volgt:
1) je logt in bij paypal en selecteert het ordernr betreffende DX
2) je start een geschil op
3)vanaf nu communiceer je via het paypal systeem
4) als het binnen een x aantal dagen niet is opgelost, kan je je geschil opwaarderen tot een claim
5) binnen 30 dagen bepaalt paypal of je geld terug krijgt of niet.
6) case closed.
Oh, dat wil ik ook wel weten ja, ik heb hier vijf horloges die ik niet openkrijg en ik vertik het om naar een juwelier te gaan, ben je zo 5 euro per horloge kwijtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:31 schreef mcwops het volgende:
iemand idee of je met deze de achterzijde van je horloge open kan krijgen om battertij te vervangen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18723
Zoe eens op Ebay op watch case holder, voor zo'n 4 euro heb je dan een aardig helpend handje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook wel weten ja, ik heb hier vijf horloges die ik niet openkrijg en ik vertik het om naar een juwelier te gaan, ben je zo 5 euro per horloge kwijt
ze blijven 60 dagen gereserveerd, daarna worden ze vrijgegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef Tarabass het volgende:
Ik was eens bij mijn sxpoints aan het kijken, en kwam tot de ontdekking dat er verschillende punten in de wacht staan. Het gaat over punten die ik zou krijgen voor een bestelling. Een bestelling is zelfs al van Oktober. Wanneer worden die punten aktief, of wat kan ik er aan doen om ze aktief te krijgen? Of moet ik daarvoor contact opnemen met één van die chinezen?
Oh dat is een goeiequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef PedroN het volgende:
[..]
Zoe eens op Ebay op watch case holder, voor zo'n 4 euro heb je dan een aardig helpend handje.
[ afbeelding ]
Aan de prijs te zien gaan ze vast vragen het terug te sturen, en dat gaat je 17,50 kosten... ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Maar ik heb nu een claim gedaan via paypal, eens zien of zij het goed kunnen oplossenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Landgeld het volgende:
Ik had een paar weken geleden 2 dezelfde artikelen (14.50$ per stuk) besteld. Krijg ik 2 verschillende artikelen (wel met hetzelfde doel en rond dezelfde prijs), maar toch is dit niet netjes.
Ik heb al gemaild dat ik het verkeerde het ontvangen, eens kijken hoe ze dit oplossen:
- Geld terug
- Ik moet dit product terugsturen, zij sturen het goede product op (maar dan kost mij dat geld/verzendkosten)
- Ze sturen het goede product op en ik mag dit houden
Ff afwachten dus
Ik ga maar eens mailen want oktober is natuurlijk wel langer dan twee maanden geleden. hopelijk komen ze over de brug, wil iets kopen van mijn punten namelijk. Maar als de helft op pending blijft staanquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze blijven 60 dagen gereserveerd, daarna worden ze vrijgegeven.
Wat doen jullie moeilijk als je gewoon netjes mailt dan zeggen ze gewoon dat je het moet terugsturen of mag houden . Als het verzendbedrag groter is dan 30% van de waarde van het product dan betalen zij de verzendkosten. Ik snap dat je boos bent maar contact opnemen met CSE of een topic openen op het forum daar helpt beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:37 schreef Maruna het volgende:
[..]
Aan de prijs te zien gaan ze vast vragen het terug te sturen, en dat gaat je 17,50 kosten... ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Maar ik heb nu een claim gedaan via paypal, eens zien of zij het goed kunnen oplossen
Wát? ¤17,50 voor het terugzenden? Nee joh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:37 schreef Maruna het volgende:
[..]
Aan de prijs te zien gaan ze vast vragen het terug te sturen, en dat gaat je 17,50 kosten... ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Maar ik heb nu een claim gedaan via paypal, eens zien of zij het goed kunnen oplossen
Je kan ook even zoeken op Ebay op Watch case opener dan vind je zeker wat je nodig hebt, van zeer eenvoudig tot prof. gereedschap.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh dat is een goeieMaar ik krijg de dekseltjes er ook niet af
Eentje is al helemaal bekrast door m'n schilmes
Je klikt op de verkeerde check out knopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
Wtf wil ik net wat bestellen op dx kjrijgt ik dit van Paypal:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Heb het al 2x geprobeerd :S.
Uhh nope na tientallen bestelling doe ik dat wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Je klikt op de verkeerde check out knop
Op DX is er ook een tool te vinden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15502quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh dat is een goeieMaar ik krijg de dekseltjes er ook niet af
Eentje is al helemaal bekrast door m'n schilmes
nou, ik vind dit nogal 'weird' http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19268. misschien iets voor je neurosequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Dionysiou het volgende:
Nog geinige gadgets?
En als je de standard checkout probeert..?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nope na tientallen bestelling doe ik dat wel goed(method 1 express checkout).
Zei ze trouwens ook in die mail toen ik geen ordernmr kreeg... terwijl ik zeker weet dat ik dat heb gebruikt.
Die had ik allebij al eergister besteldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
nou, ik vind dit nogal 'weird' http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19268. misschien iets voor je neurose
en deze lamp is best geinig: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19071
Dat is vaak sneller, omdat die niet met de pakketpost gaan, maar met de reguliere post.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef PedroN het volgende:
Het pakketje wat ik vandaag binnen kreeg was verzonden op 26-12-2008 en was gewoon standaard airmail, dus niet dat je ervoor moet tekenen
Werkt alweer gewoonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En als je de standard checkout probeert..?
lekker dan ze regelen het erl bij DX hoor. Customer service en forums s vet goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Werkt alweer gewoon.
Heb ook eindelijk een orderid ontvangen en is me verkeerde ontvangen item opnieuw verstuurd, plaatsen op het forum helptwas na 15mins ofzo vanmiddag geholpen
![]()
Kan jij ze dan even aan het verstand brengen waarom ze elke keer bij elke claim twee keer de DXpunten er afhalenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
lekker dan ze regelen het erl bij DX hoor. Customer service en forums s vet goed.
Yup bij focal is dat wel anders nooit een mailtje terug gekregen over me half kapotte wekker, toch wel jammer want sommige dingen zijn een stuk goedkoper dan bij dx (usb midi kabel, wii tas etc).quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
lekker dan ze regelen het erl bij DX hoor. Customer service en forums s vet goed.
Je moet ook een ticket indienen daar. Ik stuurde ook eerst allemaal mailtjes, ook nooit antwoord opgedaan. Ik zou gewoon ook meteen gewoon een klacht bij PayPal indienen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup bij focal is dat wel anders nooit een mailtje terug gekregen over me half kapotte wekker, toch wel jammer want sommige dingen zijn een stuk goedkoper dan bij dx (usb midi kabel, wii tas etc).
ze hebben ze wel op ebay, gewoon mon-keys intypen, en hopsaquote:Op zondag 4 januari 2009 04:28 schreef koei het volgende:
Weet iemand of ze bij dealextreme ook van die sleutelhangerhoesjes hebben? Zulk soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe die dingen in het Engels heten en als ik zoek op keys dan krijg ik enorm veel resultaten terug, maar niets dat op dat soort hoesjes lijkt.
Volgens mij heb ik die dingen zelfs bij de Expo zien hangenquote:Op zondag 4 januari 2009 04:28 schreef koei het volgende:
Weet iemand of ze bij dealextreme ook van die sleutelhangerhoesjes hebben? Zulk soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe die dingen in het Engels heten en als ik zoek op keys dan krijg ik enorm veel resultaten terug, maar niets dat op dat soort hoesjes lijkt.
en bij de Xenos dacht ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 12:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen zelfs bij de Expo zien hangen
Om iemand zijn ogen uit te stekenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:39 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19368
wtf is dat nou weer ?
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef MacorgaZ het volgende:
De echte shurikens zijn er![]()
Ik bestel denk ik:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19361
En
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19359
En
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19350
Ik doe er dan niks mee, net zoals mijn vlindermes, maar dude: nice![]()
Zijn ze scherp?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef MacorgaZ het volgende:
De echte shurikens zijn er![]()
Ik bestel denk ik:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19361
En
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19359
En
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19350
Ik doe er dan niks mee, net zoals mijn vlindermes, maar dude: nice![]()
Ik kan wel zeggen dat ik het hier ook zou kopen ja. Ik ben een fan van de Actionquote:Op zondag 4 januari 2009 18:00 schreef JoPiDo het volgende:
Telkens als ik dit topic lees vraag ik me af of dezelfde troep gekocht zou worden als het voor dezelfde prijs in een euroshop/dumpzaak zou liggen... Volgens mij vergissen sommige mensen zich ook in de prijs: 4 euro voor bijvoorbeeld een sleutelhanger is niet goedkoop, niet zo goedkoop dat je het via internet zou moeten bestellen...
Het nadeel alleen van de Action is, is dat je moet wachten tot er een leuke actie is....quote:Op zondag 4 januari 2009 18:00 schreef JoPiDo het volgende:
Telkens als ik dit topic lees vraag ik me af of dezelfde troep gekocht zou worden als het voor dezelfde prijs in een euroshop/dumpzaak zou liggen... Volgens mij vergissen sommige mensen zich ook in de prijs: 4 euro voor bijvoorbeeld een sleutelhanger is niet goedkoop, niet zo goedkoop dat je het via internet zou moeten bestellen...
Ik had het ook met zo'n nieuwe lamp op DX, ik melde het aan DX via CSE en daarna kon ik het wel 'normaal' bestellenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat probleem ligt niet bij DX, maar bij PayPal.
On 12/8/2008:quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef Stinosss het volgende:
Hoelang wacht je al?
Heb gisteravond toch maar even een ticket aangemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef Stinosss het volgende:
Heb ik ook weleens gehad. Had uiteindelijk 32 dagen gewacht.
Die harde schijven, ze kopen gewoon de omhulsels van Microsoft of een reparatiebedrijf van Microsoft. Die omhulsels komen dan van kapotte 20GB schijven, waar ze dan een 120GB schijf indoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef Deezertje het volgende:
DX heeft nu een ''opgeknapte'' DS Lite en een XBOX 360 120 GB Harddisk (denk niet van Microsoft...)
Uhh wtf zo goedkoop??quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef g0dz0r het volgende:
WTF! Ben al een tijd op zoek naar een goedkope GPS muis maar DX wil ze niet stocken, FP antwoord gewoon niet en KD, tsja laat maar.![]()
Blijkt dat BG er gewoon eentje heeft voor een lousy ¤6,-
Moet je gewoon een RAM extensionpack voor kopen en dan de Opera Browser op 't flashkaartje zettenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef R4m0n_46 het volgende:
weet iemand misschien of er op DX ook een DS Internet Browser te vinden is?
Ik bedoel dan zoiets als dit: http://www.cnet.com.au/i/r/2006/Games/News/ds_opera_browser_b.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2967quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je gewoon een RAM extensionpack voor kopen en dan de Opera Browser op 't flashkaartje zetten
Wat is nou je cc probleem?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh wtf zo goedkoop??
Dit ding bedoel je?
http://www.budgetgadgets.(...)a-laptop-p-3805.html
Ben benieuwd wat voor bereik ie krijgt.
Als je hem hebt ontvangen laat het even weten hoe ie is, ben wel benieuwd.
Paypal vraagt nog steeds een CCheb maar even een mailtje gestuurd.
Zit er een limiet aan ofzo, ik las ergens iets over $2500 limiet maar weet niet zeker of dat hierop sloeg.
Ja, maar die werkt NIET met de TTDS geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2967
Zoiets neem ik aan?
Die werkt WEL met de TTDSquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar die werkt NIET met de TTDS geloof ik.
Dan moet je een AceKard R.P.G ,AceKard 2.1 ,CycloDS Evolution of EZ-Flash V.
Of je neemt een M3 Real Bundle, deze dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14165
Maar dan ben je wel aanzienlijk meer kwijt dan een AceKard 2.1 ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16142 ) plus die 3 in 1 expansion pack van EzFlash.
Heb ik ook, zeer vervelend.quote:
wees geduldig ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Heb ik ook, zeer vervelend.![]()
Het was mijn eerste bestelling en nu twijfel ik echt als ik het wel nog een keer kan doen.
Waar staat dat dan, ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat is nou je cc probleem?
Het staat gewoon heel duidelijk vermeldt in PayPal. Je kan namelijk maar een beperkt aantal transacties doen, totdat ze een nieuwe manier willen hebben van verificatie. Je moet dus een cc toevoegen. Lukt dat dan niet of zo?
Mja ik zou ook wat spul van hun krijgen... 2 maanden geleden ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Elias3 het volgende:
Budgetgadgets vind ik opzich aardig relax, ze sturen me gratis een product moet ik reviewen op een forum en dan mag ik het houden. Als ik hem dan een link naar de review stuur stuurt hij mij iets nieuws. En mag ook nog ong. zelf de producten kiezen die ik wil reviewen![]()
Voor de rest vertrouw ik DX het meest alleen het duurt wat dagen voordat het verstuurt is en bij focalprice word het toch wat sneller verstuurt
Het is al vanaf 21 december verstuurd, en iets wat ik nodig heb ( in-ear headset)quote:
Komt waarschijnlijk gewoon deze week binnen, door de feestdagen duurt alles wat langer..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Het is al vanaf 21 december verstuurd, en iets wat ik nodig heb ( in-ear headset)
Tja de feestdagen hequote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Het is al vanaf 21 december verstuurd, en iets wat ik nodig heb ( in-ear headset)
Bij mij is toch de ervaring dat het bij DX toch iets sneller gaat dan bij FP.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Elias3 het volgende:
Voor de rest vertrouw ik DX het meest alleen het duurt wat dagen voordat het verstuurt is en bij focalprice word het toch wat sneller verstuurt
Ligt er natuurlijk ook aan welk product, bij DX bestel ik toch meestal 5 dingen tegelijk en dan allemaal populaire producten.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij mij is toch de ervaring dat het bij DX toch iets sneller gaat dan bij FP.
Zo zo, 2 hele weken al!! Dat is lang man!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van nijmegen? ik heb nog wel een setje voor je , twee zelfsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Die dus idd, snap er echt geen reet van dat de andere sites niet zoiets hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh wtf zo goedkoop??
Dit ding bedoel je?
http://www.budgetgadgets.(...)a-laptop-p-3805.html
Ben benieuwd wat voor bereik ie krijgt.
Als je hem hebt ontvangen laat het even weten hoe ie is, ben wel benieuwd.
En doe mij maar zoiets in expresscard uitvoeringquote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die dus idd, snap er echt geen reet van dat de andere sites niet zoiets hebben?Idee is om dat ding, mits hij goed werkt, ergens onder te brengen in mijn eeepc.
![]()
Bereik zal het probleem niet zijn, gaat me meer om de chipset voor deze prijs.
Oh zie nu dat ik vergeten was te replyen op een mail van meka vandaar dat ik het niet gekregen had...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan welk product, bij DX bestel ik toch meestal 5 dingen tegelijk en dan allemaal populaire producten.
Weet iemand trouwens of die Jet lighter Torches illegaal zijn in NL?
Heb namelijk een besteld bij DX samen met wat andere dingen zonder dat etiket zonder dx erop besteld; wat als ze hem openmaken(ik weet dat de kans klein is)
Trouwens van BG krijg ik deze aansteker om te reviewen: http://www.budgetgadgets.(...)-lighter-p-2016.html ziet er aardig vet uit
Dat gaat niet lukken voor ¤6,- gok ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef 988012 het volgende:
[..]
En doe mij maar zoiets in expresscard uitvoering
soms kan het nog wel langer duren....quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo zo, 2 hele weken al!! Dat is lang man!!!
Dat staat bij BG zal vast ook wel voor DX gelden.quote:Due to the Chinese traditional Spring Festival, all the Chinese factories and businesses are off duty during 22nd Jan. to 2nd Feb., orders made after 15th this month might be delayed. We will be back to work on 4th Feb. Sorry for the inconvenience!
Ik betwijfel het.quote:
Stuur dan eens een link naar iemand die op ebay zippo's goedkoop verkoopt inl. shippingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Het zal niet de eerste keer zijn dat iets ''genuine'' is, maar eigenlijk gewoon fake is.
Tegenwoordig kunnen ze ze heel goed namaken!
Ik geloof niets totdat ik foto's heb gezien van een certificaat van echtheid, wat wel bij echte Zippo's zit.
Tevens kan je sommige Zippo's die DX nu heeft op ebay.com nog goedkoper vinden ook, incl shipping.
DX:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Stuur dan eens een link naar iemand die op ebay zippo's goedkoop verkoopt inl. shipping![]()
Trouwens zijn die Jet lighter Torches nou illegaal in NL>?
Dat is zeker niet duur:) ga der ook maar es eentje bestellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
DX:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19475
Price: $18.27
eBay:
http://cgi.ebay.nl/Zippo-(...)ryZ952QQcmdZViewItem
Incl shipping: $16.80
Ik heb al meerdere keren gekocht bij die gast op eBay, zeker als je er 2 of meer koopt is het voordelig want de extra verzendkosten per Zippo zijn maar 2 dollar meer.
Hee die heb ik inderdaad vanmiddag bekeken! Ik wist niet dat ie nieuw was. Zou hij beter/hetzelfde zijn als deze set? https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15502quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet duur:) ga der ook maar es eentje bestellen.
Thanks!
Edit: zojuist nieuwe horloge opener op DX gekomen: https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19279
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |