Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Air mail is gratis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Dawwa het volgende:
Vraagje,
Nederland staat helemaal niet in het lijstje van landen waar gratis verzendkosten mogelijk zijn.
United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A and Vietnam.
Waar is Nederland?
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Air mail is gratis.
EMS kost geld voor NL. Sterker nog, het kan helemaal niet naar NL (EMS).
Maar als je gewoon wat koopt en het via Air Mail doet (dus niet andere dingen aan gaat klikken) gaat het gewoon goed.
Er staat toch, ''Site-wide free shipping''? Wereldwijd gratis verzenden dus.
ik maak me er schuldig aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietGelukkig maar ook, anders had ik honderden euro's extra uit moeten geven aan oordoppen
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalen
link?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens zo'n nep-iPodje besteld? Hij staat op m'n wishlist (moet nog een paypal-account aanmaken).
Niet als je je bankrekening aan PayPal vast zet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef Dakada het volgende:
Moet je nou eerst geld op je paypal zetten voordat je wat kan kopen?
Vertel, hoe bedoel je, moest je BTW enzo betalen?quote:[..]
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..
Die liggen voor minder bij de Actionquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef Kadooosh het volgende:
Hebben ze hem toch nog gekregen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18761
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |