niet via paypal terug te boeken dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef Stinosss het volgende:
Hier doen ze de laatste tijd ook moeilijk over shippingrefunds en dergelijke.
Dx
nopequote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet via paypal terug te boeken dan?
Tip: altijd via paypal proberen als via DX te lang duurt. Binnen 20 dagen heb je dan gewoon je hele aankoopbedrag terug in plaats van alle halfslachtige dx manieren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
nope
komt een heel proces bij kijken
Welke manieren?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tip: altijd via paypal proberen als via DX te lang duurt. Binnen 20 dagen heb je dan gewoon je hele aankoopbedrag terug in plaats van alle halfslachtige dx manieren.
Wat ik raar vind is dat ik al vier dingen heb teruggestuurd, en elke keer moet ik zelf vragen na een maand of ze het geld willen terugstorten. Als ze dat doen doen ze geen terugbetaling maar een betaling wat mij meestal ook nog eens gem. 3-4 euro kost. En tot nu toe is volgens hun nog geen enkel pakketje daadwerkelijk aangekomen wat ik heb opgestuurd.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke manieren?
'We can give you a sale!' ?
Ach, het duurt hier 20 dagen ongeveer. Had er 3 bij FocalPrice, die gasten kunnen echt niet normaal denken, het leek wel een klucht.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zuigt ja, ik heb 1x betaling terug gehad ging perfect en snel..
Via PayPal claimen zal ook niet echt snel gaan ze hebben 30 dagen response tijd..
ze sturen het altijd als gift op en 48 is echt niksquote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Totale waarde is 48 dollar.
En nu maar wachten
Dat is 4,80 euroquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
ze sturen het altijd als gift op en 48 is echt niks
Was dat maar zo jaquote:
HKD?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:25 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Was dat maar zo ja
34 Euro..
Heb vandaag ook weer wat besteld, mooie butane brander en horloge:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
Die heb ik ook besteldquote:Op woensdag 31 december 2008 20:22 schreef Dionysiou het volgende:
19268 Stress Relieving Electronic Bubble Wrap Keychain x 1 Pending $3.90 -
Oh oke, ik zat er niet echt op te wachten maar het lijkt me erg geinigquote:Op woensdag 31 december 2008 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld
Iedereen op het forum zit al een tijdje te wachten tot die kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |