Sku.1888 toevoegen aan je bestelling.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Totale waarde is 48 dollar.
En nu maar wachten
Het wordt standaard al als gift verstuurd.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Het wordt standaard al als gift verstuurd.
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.quote:
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Syrena het volgende:
Er zat bij mijn bestelling inderdaad iets van een dollarcent dat ik er niet zelf bij had gedaan.
Had ik net ook inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.
kan je nog een subtiel verschil ontdekken..? Juist bedrijfslogo's. En op de fora hebben ze het erover dat de douane dan minder snel geneigd is je pakje te inspecteren. Dat KAN dus een reden zijn, mocht je lasers, kruisbogen, vlindermessen, stiletto's, kernraketten of andere spullen bestellen die hier allicht minder legaal zijn. Ja, of boven het max import bedrag uitkomen uiteraard.quote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.
Het staat nota bene in de Openingspost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef xminator het volgende:
Voor hoeveel mag je nou vrij invoeren? Voor onder de 150 euro of 22 euro
Dus er is sinds 1 december vrij weinig veranderdquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het staat nota bene in de Openingspost.
Lees dat dan even.
vreemd ze staan toch bekend als schappelijk, misschien heb je net een moeilijke medewerker getroffen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Maruna het volgende:
Ik ben verdorie nog steeds in gevecht met DX voor m'n refund van de kappotte laser die ze me stuurden.... Dat is wel eens sneller gegaan... ze willen me nog steeds afschepen met een minimum refundje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |