Westone's waren 100, UE kosten rond de 130 op ebayquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oke tof, van welke muziekgenre hou je dan van? En wat zijn de prijzen van die dopjes?
Ik wil namelijk ook goeie dopjes, en ik zie dat jij ook een muziekfanaat bent, (laatste offtopic)
ze zijn allemaal even goed, signaal blijft hetzelfde aangezien het digitaal isquote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Zapper het volgende:
Kan iemand me vertellen welke HDMI kabel voor de PS3 de beste optie is?
Geen slechte keus, zeker gezien de dollar stand..quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Zapper het volgende:
Bedankt voor de adviezenHeb deze besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6061
quote:Op zondag 28 december 2008 16:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb zojuist acht van deze strips besteld voor in de kast
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11303
Ik zal wel wat foto's posten als het af is, maar sowieso zijn die dingen moeilijk op de foto te zetten om de lichtintensiteit te laten zien. Op foto's ziet het er vaak juist minder of juist beter uit dan in het echt. Die ledstrip van 5 meter van dealextreme geeft verassend veel licht, meer dan dat ik van de foto's zou verwachten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe stevig die dingen zijn en of er een beetje licht vanaf komt
Schoonmaken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef gers het volgende:
Me groene laser is crap geworden
ipv een groene stip krijg ik nu een groen stipje met een groen veld er om heen![]()
iemand tips?
Probeer Ebay.co.uk.quote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef Andyy het volgende:
ja godverdomme, ik wil ooropjes bestellen maar de kleur die ik wil is duurder, niet op voorraad of wordt niet naar Nederland verzonden/geen paypal![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Schoonmaken.
Wattenstaafje in de alcohol dopen, in het lasergat (aangenomen dat je een pen-style laser hebt) steken, één veeg van boven naar beneden, eventueel drogen met de andere kant van het wattenstaafje, en voila.
Bij geen of slecht resultaat het proces herhalen.
ah godverdomme, kut britten +.+quote:eOutlet.co.uk does not accept International Orders over £55.
Sku.1888 toevoegen aan je bestelling.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Totale waarde is 48 dollar.
En nu maar wachten
Het wordt standaard al als gift verstuurd.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Syrena het volgende:
Zooo mijn eerste order is geplaatstIk kwam alleen nergens de optie tegen om het als gift te laten versturen?
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Het wordt standaard al als gift verstuurd.
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.quote:
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Syrena het volgende:
Er zat bij mijn bestelling inderdaad iets van een dollarcent dat ik er niet zelf bij had gedaan.
Had ik net ook inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Dat is voor het aangetekend verzenden. Vanaf $15 en met bulkrate komt dat er automatisch bij.
kan je nog een subtiel verschil ontdekken..? Juist bedrijfslogo's. En op de fora hebben ze het erover dat de douane dan minder snel geneigd is je pakje te inspecteren. Dat KAN dus een reden zijn, mocht je lasers, kruisbogen, vlindermessen, stiletto's, kernraketten of andere spullen bestellen die hier allicht minder legaal zijn. Ja, of boven het max import bedrag uitkomen uiteraard.quote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef Orlistat het volgende:
[..]
Bij de pakketjes die ik kreeg volgens mij allemaal wel. Als het voor jezelf is maakt het weinig uit, omdat er toch een lage waarde opstaat. Hier staat een foto met en zonder sku 1888. Zo als je kunt zien zijn beide als gift verstuurd. Maar voor die ene dollarcent hoeft je het niet te laten.
Het staat nota bene in de Openingspost.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef xminator het volgende:
Voor hoeveel mag je nou vrij invoeren? Voor onder de 150 euro of 22 euro
Dus er is sinds 1 december vrij weinig veranderdquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het staat nota bene in de Openingspost.
Lees dat dan even.
vreemd ze staan toch bekend als schappelijk, misschien heb je net een moeilijke medewerker getroffen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Maruna het volgende:
Ik ben verdorie nog steeds in gevecht met DX voor m'n refund van de kappotte laser die ze me stuurden.... Dat is wel eens sneller gegaan... ze willen me nog steeds afschepen met een minimum refundje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |