Nee, en ik heb er al genoeg binnen gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Is er van iemand al eens een pakketje gecontroleerd waardoor er BTW betaald moest worden (als je boven de ¤ 22 zat tenminste)?
Dus vrij vertaald, bij elke 5 gekochte items, hoeven dus niet dezelfde te zijn, 2 dollar korting?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:44 schreef mstr het volgende:
$2 off every 5 items; store wide, mix and match OK -- coupon code: BOXING
Jup.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dus vrij vertaald, bij elke 5 gekochte items, hoeven dus niet dezelfde te zijn, 2 dollar korting?
Nee, gebeurt amper en ik heb ook vaak zat wat spul er vandaan, gewoon sku 1888 erbij doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Is er van iemand al eens een pakketje gecontroleerd waardoor er BTW betaald moest worden (als je boven de ¤ 22 zat tenminste)?
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
Nee, gebeurt amper en ik heb ook vaak zat wat spul er vandaan, gewoon sku 1888 erbij doen.
En nooit met EMS verzenden! Dan staat de waarde op de envelop of iets.
Ik vergeet het ook vaak.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.
En voor illegale dingen hoef je het ook niet te doen, ik heb eergisteren een pakketje met daarin een vlindermes en een gevulde aansteker ontvangen, en daar had ik geen sku.1888 bij gedaan.
Wat moet je nou weer met een vlindermes..quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sku.1888 hoeft er echt niet bij hoor, al kan ik het wel aanraden als het meer dan 30-40 dollar is ongeveer.
En voor illegale dingen hoef je het ook niet te doen, ik heb eergisteren een pakketje met daarin een vlindermes en een gevulde aansteker ontvangen, en daar had ik geen sku.1888 bij gedaan.
Waarschijnlijk 5 minuten ermee kloten en dan in mijn kast leggen en er nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een vlindermes..
Mensen neersteken... wat andersquote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad, die van mij ligt nu ook al sinds een week nadat ik hem kreeg tussen een pokermatje in een koffertjequote:Op donderdag 25 december 2008 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 minuten ermee kloten en dan in mijn kast leggen en er nooit meer naar omkijken.
En appeltjes schillen.
Ah... ja, logisch.. dom van mequote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mensen neersteken... wat anders![]()
?
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik niet en ik acht de kans daarop met standaard verzenden zeer klein. Standaard wordt op DX pakketjes een waarde van 35 of 45 HKD aangegeven, wat geloof ik net een paar euro is. SKU 1888 is ook niet echt nodig, tenzij je geen DX sticker op je pakketje wilt hebben. Zonder wordt het net zo goed als gift verzonden.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Of je hoort het verschil niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
heb ipod oordopjes voor 3 dollar besteld, werken net zo goed als die van 30 euro in de mediamarktoftewel, de mediamarkt naait je heel hard een oor aan
het enigste wat je met die dopjes hoort is ruisquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |